Bioły

[Polączone] Cała prawda o U-1634.

Polecane posty

a w polu to niby jak? oswiecisz mnie? poslizg na kołach, nierównosci terenu, rodzaj gleby... narzedzia uprawowe, no ja jakos pojąc tego nie moge.. to chyba za trudne dla mnie... dla technikow z DLG chyba tez bo zrobili test na hamowni... ;):) a porównujac ursusa do zetora 16245 no to pewnie ze komfort wiekszy tylko jak tu ktos zauwazył 16 to konstrukcja po 2000 roku podobno najlepsza!!! a zetor? o ile mnie pamiec nie myli to ta konstrukcja powstała przed 2000 rokiem.. duzo przed, i juz nie jest produkowany... to jak moze sie rozwijac?

 

 

Przeciz Ursus i Zetor to to samo nie liczac roznic w kabinach i maskach. Silniki takie same skrzynie podnosniki wszystko. Oba powstaly w latach 60 jako owoc wspolpracy Ursusa Zetora i ZTS

 

Jak od hydrauliki to w obudowie filtra ssącego, takie korki wkręcane.

 

 

Tego filtra pod wejsciem do kabiny?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mietek180    0

a słyszeliście cos o Ursusie 1634 z silnikiem Sisu Valtra oglądałem takiego i chciałbym kupic ,ma lepszego kopa i podobniez mniej pali , super sie zbiera , tylko boje sie co z czesciami ma narazie 2200 mtg ale nie wiem co dalej czy nie bedzie sie psuła jak ja kupie dajcie znac o niej cos moje gg 8800389

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

ciagnik malo skomplikowany i wiare tani w utrzymaniu ale ta skrzynia to jedno wielkie nieporozumienie :angry:


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8
Przeciz Ursus i Zetor to to samo nie liczac roznic w kabinach i maskach. Silniki takie same skrzynie podnosniki wszystko. Oba powstaly w latach 60 jako owoc wspolpracy Ursusa Zetora i ZTS
chodziło mi o to zeby nie porównywac komfortu "nowej" 16 i zetora bo 16 była cały czas "unowoczesniana" a zetor nie bo nie jest juz produkowany to jak ma byc lepszy komfort w zetorze?

DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianTDD    24

sąsiad posiada 1634 z 2004 roku i nie wiem jak to mogło się stać dawał pompę wtryskową i wtryski do sprawdzenia zaczą tracić moc i co się okazało wtryski były identyczne jak w c 385 pompa do regeneracji koszt to ok 1500 zł po wymianie wtryskównie ten ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Dzisiaj byłem u znajomego i ktory ma kilka ciagnikow w tym 1614 i mowił ze do 3m siewnika Kongskilde ciaganego podobnego do Ideii UG jest za słaby i sie meczy.Dlatego kupił sobie nowego DF Agrotona M 650.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

Jasne że nie jest za słaba tylko żeby się nie psuła ze 2 lub 3 razy do roku w niej skrzynia to ciągniczek gicior!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buchaj007    3

pitolicie

z Ursusem jest taka sprawa...to jest konstrukcja z początku lat 70... i trudno mówić żeby była dziś nowoczesną...

kiedyś te traktory współpracowały z lekkimi maszynami....

mi moja 16 non stop wykręcała jakieś numery.. w szczególności podnośnik...2 razy w roku do wymiany pompa z podnośnikiem...ale fakt z braku innego traktora podczepiałem do niej maszyny lekko mówiąc za ciężkie...

co do komfortu to jak wyżej....

Co się tyczy jeszcze awaryjności to części do tych maszyn są po prostu h.....

Jedynym winowajcom takiego stanu rzeczy sa panowie z Ursusa... XXIw a oni nie potrafili zrobić rewersa labo 4 biegów pod obciążeniem....

niby wzmocnili w nowych traktorach udźwig do 7 t tylko co z tego skoro te traktory pękają na skrzyniach?

Moim zdaniem Ursus to fajny traktor tylko że do pomocniczych prac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Ja też mam 1634 i jak na niego patrzę to aż dusza się śmieje. Kiedyś pracował z 7 skibowym phx-em, blokada była mu nie potrzebna tylko przedni napęd, tak jak powiedział poprzedni właściciel: aby przysiądzie i idzie. Co prawda na przodzie wisi mu około 600 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawsze mażył mi się taki ciągniczek prosty części tanie i dostępne, może i jego wadą jest brak rewersu EHRu w nie których wersjach i takich tam bajerów ale czego nie ma to się nie zepsuje no nie prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Tak to kochani jest ze na ursusy narzekajc zazwyczaj Ci, ktorzy po prostu nie potrafia dbac o maszyne. I taki wtedy mowi ze woli wydac te 200 tys i kupic sobie noweczke JD niz 50 i kupic sobie np 16. Bo ten czlowiek nie potrafi dbac o tego ursusa i dlatego na niego klnie Przyjedzie serwis wymienic mu zaroweczke od kontrolki migacza i skasuje 500 ;) ale ursusa juz niegdy on nie chce widziec!!. Ursusy sa bardzo wdziecznymi maszynami tylko tzreba je traktowac ze tak powiem osobowo to bedzie super :D

Ursus Ursus jest tak samo wdzięczny jak maluch duży fiat i polonez umze smiercią naturalna a szkoda bo mozna byloby podpatrzeć innych producentów i co nieco go poprawić. Ale jedno co mi sie w nim podoba to ten jak mu dam dawke ON :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Panowie mam pytanie jakim biegiem mozna orać 1634 z 3 biegowa skrzynią z wzmacniaczem ja jade na 1 szosowej bez na wzmacniaczu czyli na żółwiu ale wydaje mi sie to troche wolnawo dodam że pług mam kwernelanda 4x48 obrotowy ziemie piach do średniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

na 2 sie spierdzi a po drugie to byloby chyba troche za szybko mi sie wydaje że nawet na 1 szosowej na zajacu ma ciężko. A wy jakimi biegami jeździcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

1634 teściu orze ziemia średnio ciężka pług lemken opal7 5 skib na 45 ustawiony 1 szosową na zającu bez żadnych problemów daje rade głębokość 25-30 trzeba tylko zrobić pompę wtryskową wtryskiwacze i zawory ale ktoś kto się na tym zna ja kiedyś w 1224 pompę 4 razy woziłem do zakładu dopiero jak ich objechałem to ją ustawili jeśli będziesz dużo robił na żółwiu to się szykuj do remontu co 500 mth tarcze i tuleja wg instrukcji wytrzymuje 1000 mth ja orze 1224 5 skibowym forszmitem 1 szosową lub 4 polową ale ni głębiej niż 25 uprrawiam agregatem 5,2 fortszmit 3 szosową na żółwiu albo farmetem 4 m ale to już ina rozmowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Ten płóg to zagonowy czy obrotowy jest? A teściu jaką ma skrzynie trzybiegową czy czterobiegową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

pług obrotowy 5 skib składany do obrotu ok 12 letni warzy ok 1400 kg nie podnosi go siłowniki ma 4 szt na dwóch nie dawał rady skrzynia 3 biegi pierwszy raz jak zapinaliśmy go to się śmialiśmy że jak go ciągnik zobaczy to ucieknie ale jednak zaskoczył nas ale pompę wtryskową na końcu to sami ustawiali dosłownie w polu po zakupie walczyli z nią z rok czasu aż ją dopracowali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam kupuje teraz 1634 z 95r użytkowany był w cukrowni dokładniej wyciągał tych co sie zakopali z wapnem:D czyli traktor zdrowy technicznie ale wizualnie jest w stanie bdb- w srodku miał dużo użytkowników więc w środku troszke zniszczony konsola plastikowa jest troche połamana:/ teraz mam 1014...jestem ciekaw ile to bedzie więcej paliło? czy odczucie duże w tym? czy uciągnie on PHX-a 6 skibowego? bo teraz 1014 ciągam PHX-a 5 skib ale wolniejszym biegiem ale do przodu:D nikt nie wierzy ale tak jest nieraz nawet z przedpłużkami.16-tka jest na tych małych kołach z tyłu:/ czy bede zadowolony z tego ciągnika? czym sie różni ta skrzynia od zwykłej skrzyni 4ki z np 1014 lub 1224? bo w 16ce jest 3 biegi a w innych 4....czekam na odp;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

witam kupuje teraz 1634 z 95r użytkowany był w cukrowni dokładniej wyciągał tych co sie zakopali z wapnem:D czyli traktor zdrowy technicznie ale wizualnie jest w stanie bdb- w srodku miał dużo użytkowników więc w środku troszke zniszczony konsola plastikowa jest troche połamana:/ teraz mam 1014...jestem ciekaw ile to bedzie więcej paliło? czy odczucie duże w tym? czy uciągnie on PHX-a 6 skibowego? bo teraz 1014 ciągam PHX-a 5 skib ale wolniejszym biegiem ale do przodu:D nikt nie wierzy ale tak jest nieraz nawet z przedpłużkami.16-tka jest na tych małych kołach z tyłu:/ czy bede zadowolony z tego ciągnika? czym sie różni ta skrzynia od zwykłej skrzyni 4ki z np 1014 lub 1224? bo w 16ce jest 3 biegi a w innych 4....czekam na odp;)

 

 

Ja mam ursusa 1634 ze skrzynią 16/8. Ciągnik super się sprawuje. Jedynie jak dla mnie jest trochę mało zwrotny (jest długi- to również zaleta bo nie "skacze" po drodze) i trochę mało biegów. Co do spalania, kilku znajomych mi go odradzało mówiąc że te ciągniki duuużo palą. U mnie cały bak czyli ok 110 litrów starcza na prawie cały dzień pracy (mam też MTZ-82 bak 130 l również starcza na cały dzień a moc o połowę mniejsza). Składam wniosek PROW na jakiegoś nowego, ale jak najbardziej mogę ci go polecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj