Waldek66

Olej silnikowy C360

Polecane posty

Piotr778    33

lej 20w 50 ten lubro będzie ok.cc30 ma słabą lepkość w wysokiej temperaturze.Turdus 15w40też tu nie wiele pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Lepiej nie zapalać ciągnika z takim olejem podczas mrozów, w lato powinien poprawić ciśnienie, o ile trzyma parametry

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

zima nie ma potrzeby odpalać, cala zime stoi nie odpalany, przy temperaturach na plusie chyba nie powinno być problemu, dosyć tani ten olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Witam, koledzy co sądzicie o oleju: Fusch MOT Agrifarm 15w40 myślę nim na wiosnę zalać Ursusa C-360 3P Silnik po remoncie w zeszłym roku, warto go zastosować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

lepiej zimą odpalać na 20w50 niż superolu cc sae30 ten lubro ma temp.płynięcia -25stopni(w linku który podał GoRAL1 trochę nakłamali że -30) a cc30 -22 więc gęściejszy to on jest od sae30 ale tylko w wysokich temperaturach i to prawie dwukrotnie cc30 11,6 mm2/s a 20w50 lubro 19,9 mm2/s w temp.100 stopni i o to właśnie chodzi zwłaszcza w styranym silniku.

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Olej to jakie???? Silnik 360-3P  8000mtg


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlej titan trans 15w50 lub veco 15w50 do zużytego silnika. ja teraz po remoncie na pierwsze 50 godzin wlałem superol cc a teraz zalewam titan trans 15w40 hd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen    0

Titan Trans 15W40 HD jest olejem klasy CF-4 a więc przeznaczony do nowszych typów silników diesla.Jest lepszy od Superolu CC ale niekoniecznie lepszy do starszego typu silnika. W swoim T25 miałem wlany Milvus CC 15W40 i przy cięższej jak na ten ciągnik pracy temperatura oleju dochodziła do 80 stopni.Naczytawszy  się o oleju Turdus SHPD 15W40( czyli do silników o wysokich osiągach) postanowiłem zalać nim silnik. Efekt: te same warunki pracy a temperatura oleju osiągała 100 stopni.Pasek napędu dmuchawy naciągnięty a silnik czysty z zewnątrz.Turdus jest lepszym olejem od olejów klasy CC, ale NIE DO TEGO SILNIKA.Jest on bodajże klasy CH-4 a więc do nowszych(ale nie najnowszych) typów silników diesla.

Edytowano przez zen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Posiadam c-360 Silnik ma gdzieś około 4200 mtg Olej Orlen Platinum Ultor 20W50  Klasa CF-4  od dawna leje i na zimę nie ma żadnych problemów w lecie też nie paruje  zachowuje lepkość i oleje gęstsze są właśnie lepsze niż rzadsze bardziej chłodzą silnik na olejach nie ma co oszczędzać bo to jest podstawa żeby silnik był jak najdłużej eksploatowany  w dobrej kondycji.Polecam ten Olej i śmiało go można lać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen    0

kolego z karty charakterystyki titan trans 15w40 hd

SAE 15W40

API CE/SF

CCMC D4/G4

 

Hmmm. to dziwne bo wszędzie piszą że CF-4.Oczywiście chodzi o olej Fuchs.

 

 

Adi96

Zwróć uwagę na drobny szczegół: jak szybko  silnik nabiera  temperatury .

 

Edytowano przez zen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Silnik ma kanały olejowe i gęstego oleju przepłynie przez nie mniej zarówno w niskich jak i wysokich temp, głupotą jest twierdzenie że gęsty olej jest super bo jest gęsty! Ma być taki jaki zaleca producent i trzymać parametry i nie ma co kombinować. Kiedyś wlałem 15W40 do starego 16-zaworowego audi, moment wróciłem do 10W40, szklanki słychać było z kilometra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo każdy z was może wejść na stronę dobierz olej np. firmy fusch. producent oleju do poczciwej 60 zaleca agrifarm stou mc pro 10w40 czyli olej który spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin E9. ja zastosowałem titan trans hd 15w40 i moim zdaniem jest to dobry wybór lepszy od zwykłego cc. dziwie się tylko tym co robią  wymianę na turdusie co ok 250 mtg. to sporo za dużo jak na olej tej klasy ale oczywiście każdy ma jaką swoją wiedze i każdy myśli że jest ekspertem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Dlatego napisałem o trzymaniu parametrów , dobry olej jest przy niskiej temp względnie rzadki i przy bardzo wysokiej temp względnie gęsty, nie to co np turdus - przy - 20 pompa wyje aż strach żeby czegoś nie rozsadziło a przy +30 i konkretnym rozgrzaniu silnika ma konsystencję benzyny....  Może po 10h pracy tego nie widać ale po 150-200 jest tragedia, szkoda silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen    0

proszę bardzo każdy z was może wejść na stronę dobierz olej np. firmy fusch. producent oleju do poczciwej 60 zaleca agrifarm stou mc pro 10w40 czyli olej który spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin E9. ja zastosowałem titan trans hd 15w40 i moim zdaniem jest to dobry wybór lepszy od zwykłego cc. dziwie się tylko tym co robią  wymianę na turdusie co ok 250 mtg. to sporo za dużo jak na olej tej klasy ale oczywiście każdy ma jaką swoją wiedze i każdy myśli że jest ekspertem.

 

Czyli  60-tka pracuje na tym oleju idealnie, nie grzeje się za szybko i za mocno przy lekkiej pracy?

 

Edytowano przez zen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak nie grzeje się nic złego się nie dzieje, dodam że w zeszłym tygodniu w te upały wykonywałem nią podorywkę w południe  i nic tak samo przy pracy z rozrzutnikiem obornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Chłopaki a jakim olejem zalać 3P silnik po remoncie ?

Edytowano przez Mich3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen    0

 Moim zdaniem Milvus CC 15W40 albo Falco CD 15W40 , z Orlenu to będzie Superol M i Superol F.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

A olej Fuschs Agrifarm MOT 15w40 jest zalecany do C-360 na stronie fuschs'a.. Co o nim sadzicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Witam zrobiłem remont c 360 i zalałem go olejem turdus SHPD 15W40 ale jedna oloba mi stanowczo odradziła ten olej bo że to olej do silników wysokopręrznych . co mam robić zmienić na superol czy na jakiś inny , czy zostać przy tym :/ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A jak myślisz jaki jest silnik w 60-ce? Wysokoprężny. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj