Polecane posty

handelek914    0

Witam. potrzebuję sprężarkę do Ursusa C-360 3P i schemat instalacji pneumatycznej.. Ma ktoś może??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    805
Napisano (edytowany)

Jeden schemat c 360 a drugi c 360 3-p. Ogólnie nigdy w 3-p nie widziałem takiego układu instalacji jak na schemacie. Żadnych dupereli tylko odolejacz, zawór, butla, zawór hamulca i po sprawie.

 

http://zapodaj.net/7...4a21f5.jpg.html

 

http://zapodaj.net/e...fca16b.jpg.html

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekfarmer   
Gość marekfarmer

Wie ktoś może jak wymienić sprzęgiełko sprężarki i widełki bo mi wyskakuje a robię remont silnika i przy okazji remont sprężarki zrobię kapitalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Odkręcasz pompę wtryskową, zdejmujesz pokrywę rozrządu, demontujesz koło zębate, później głowicę i cylinder sprężarki. Teraz masz dostęp do sprzęgła i widełek. To byłoby tak w skrócie na ten temat. Problem możesz mieć podczas montażu, gdy trzeba będzie osadzić z powrotem wałek z łożyskiem i jednocześnie pilnować, aby nie uszkodzić korbowodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Witam, mam problem z sprężarką w C-360, a mianowicie poluzowała mi sie nakrętka na wałku od sprężarki ta która trzyma trybo i oberwało klin. Więc wymieniłem klin na nowy dałem nową podkładkę i mocno dokręciłem. Po złożeniu i odpaleniu silnika okazało się że sprężarka pracuje pomimo iż jest wyłączona, ściągnąłem cylinder z głowicą spreżarki i rzeczywiście to sprzegło które tam jest nie jest zazębione a tłok chodzi góra-dół. Ustawiłem tłok u samej góry podłożyłem pod niego śrubokręt i zakręciłem kołem zamachowym i wtedy tłok stał w miejscu i dało się obrócić kołem zamachowym lecz cieżko... Wygląda na to że wał ociera i dlatego sprężarka pracuje. Wygląda na to że za mocno dociągnąłem śrubę na trybie o ile wgl. jest to możliwe? Jak rozwiązać ten problem? Z góry dzięki za pomoc :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

Bardzo możliwe że wałek na którym jest osadzona mimośród korbowodu i sprzęgło kłowe z jakiegoś powodu przesunęła się w stronę chłodnicy zaciskajac mimośród miedzy szela łożyska a częściś wałak większej średnicy.

http://zapodaj.net/4...f78efe.jpg.html

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Obawiam śię zę to nie możliwe bo wtedy korbowód zsuną by się częściowo z mimośrodu a korbowód jest na swoim miejscu gdy tłok jest w cylindrze...


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

To jedyna rzecz która może to powodować to zatarcie mimośrodu na wałku. Innej opcji już po prostu nie ma.

A właściwie to możesz tego nie widzieć. Sam mimośród nie ma na tyle luzu na wałku żeby miał się z niego zsunąć korbowód a korbowód ma luz na sworzniu więc mogło się przesunąć wszystko razem. Nie do wyczajenia sugerując się odległościami. Musisz sprawdzić czy mimośród jest luźny na wałku. Ewentualnie może idzie załorzeć się o wałek żeby go przesunąć w stronę pompy.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Mimośród nie jest luźny na wałku. Co w takim razie robić? co rozkręcić? da się to naprawić wykręcając tylko pompę czy trzeba od nowa rozbierać rozrząd?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

Jedynie spróbować zawantować po zdjęciu cylindra i może tłoka. jak nie pójdzie popuść tylko pompę wtryskową na śrubach. Może to ona napiera na wałek. Jak to nic nie da to niestety pokrywa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    29

Co może być przyczyną gdy sprężarka nabija powietrze w butlę aż na zegarach wchodzi na czerwone drugie pole ?? w pneumatyce jestem zielony także proszę o wyrozumiałość ;)

Edytowano przez rafto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zegar może przekłamywac, regulator ciśnienia niesprawny lub podkręcony na wyższe ciśnienie.

Na początek sprawdż za pomocą inego zegara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Może zamarzł regulator ciśnienia. Podgrzej :)

Woda(plus mróz) to zmora układu pneumatyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszkopa    0

u mnie też tak się robi jak przygazuje to grzechoce dzwigienka jak by się cofała i po trybach chodzi a sprezarka nie pompuje podejrzewam ze sprzegiełko ma za duży luz i przy wysokich obrotach wyskakuje ale jak się dzwignie wcisnie na maxa i zabezpieczy to działa tak ze na razie zostawie to w spokoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    240

Może ktoś wie gdzie szukać przyczyny że w c355 nie działa wywrot przyczepy a działał,olej w normie, przepraszam że nie na temat a nie chcę zakładać nowego.Przyczepa podłączona do innego ciągnika normalnie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    263

Może ktoś wie gdzie szukać przyczyny że w c355 nie działa wywrot przyczepy a działał,olej w normie, przepraszam że nie na temat a nie chcę zakładać nowego.Przyczepa podłączona do innego ciągnika normalnie działa

Przyczyny szukaj w szybkozłączu.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczmarek28    7

Witam forumowiczów. Mam problem ze sprężarkom w Ursusie c 362 (to samo co 360). Mianowicie zaczęło się tak sprężarka niebyła używana przez jakieś hmm 6 lat. Aż do czasu kiedy jechałem po żwir wtedy jeszcze w miarę działała tylko była strasznie gorąca nie dało się dotknąć i później w ogóle przestała dawać ciśnienie. Obstawiam że to pierścienie jak myślicie ? Trudno jest je wymienić ? dużo trzeba rozbierać itd? i jeszcze jedno pytanie co mogło się stać z tym zaworem co steruje hamulcami od przyczepy że przestał blokować powietrze po wciśnięciu pedału ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

Samą górę sprężarki tzn. tłok, cylinder i pierścienie wymienisz bez rozbierania czegokolwiek. Jak hamulce nie były używane to zawór powietrza do rozebrania. W tej kwestii nie ma nawet dyskusji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gizbern26    0

Zrobiłem remont sprężarki w C-360 i ręce mi opadły- bardzo słabo pompuje!

Wymieniłem części na nowe ze sklepu:

-zestaw naprawczy;cylinder,tłok,pierścienie.

-nowa głowica z zaworami.

Rozbierałem ze 4-razy i lipa.Ciśnienie mierzone zaraz po wyjściu ze sprężarki to max 1bar.Króciec ssący trochę słabo ciągnie,praktycznie nie czuć ssania.

Czy przyczyną może być wadliwa nowa głowica z zaworami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
    • Przez Michal2404
      Witam. Mam pytanie jakim momentem skręcić górny wałek skrzyni biegów w ursusie 1234? Chodzi mi o wałek od biegów od 1 do 4 nie reduktor. Wie ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj