Polecane posty

Davidastra    0

i co po złożeniu koło się kręci a sprężarka stoi w miejscu ???

bo ja też bym myślał o takim czymś


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0

no dzisiaj zamontowałem koło chodzi jak należy-polecam to rozwiązanie-same plusy-1.oszczędza sprężarkę 2.oszczędza olej(jak bierze) 3.podnosi moc silnika o ok 2KM


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
griga    1074

@adam5068 jak możesz wrzuć zdjęcia po założeniu całości. Sam myślę nad takim sprzęgłem bo tej dziadowskiej sprężarki używam może ze 4 razy w roku a tak to chodzi tylko i marnuje energię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
no dzisiaj zamontowałem koło chodzi jak należy-polecam to rozwiązanie-same plusy-1.oszczędza sprężarkę 2.oszczędza olej(jak bierze) 3.podnosi moc silnika o ok 2KM

Z tą mocą to tak nie przesadzaj. Ja mam na przewodzie między sprężarką a zbiornikiem powietrza założony zawór. Kiedy nie muszę używać sprężarki otwieram ten zawór i spreżarka pracuje luźno nie sprężajac powietrza. A wtedy pobiera znikomą moc. Ale masz rację kiedy sprężarka nie pracuje to się nie zużywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0

jeżeli chodzi o pobierana moc to wyczytam w jakiejś mądrej książce nie wiem czy to prawda ale książkom trzeba chyba wierzyć ?!


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodziło mi o to, że u mnie sprężarka pracuje luźno nie sprężając powietrza w zbiorniku tylko pompując je w atmosferę. Ale masz rację, jeżeli sprężarka pracuje normalnie pompujac powietrze do zbiornika, to bardzo możliwe jest, że pobiera te 2 KM mocy. Więc jak ją wyłączysz to rzeczywiście zyskasz te 2 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

tak czy tak sprężarka pracuje i się zużywa a pierścienie z cylindrem kosztują 104 zł


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale zużywa się bardziej jeżeli ma obciążenie. U mnie po 4000 mth nie widać śladów zużycia na cylindrze. Ale sprężarka cały czas pracuje luźno tak jak napisałem wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

jak wykrecisz zawor do przyczep to i tak chodzi bez obciazenia.masz jeszcze wabco zalozona?ja mam juz trzecia i powiedzialem dosc.ale 12 tys na liczniku


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam polską HS 22.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Justi89891    0

moj tata dzisiaj wymienil sprezarke w ursusie c 360 na nowa.gdy juz zlozyl sprezarke itd to odpalil ciagnik i po kilku minutach dzialania ze sprezarki zaczol unosic sie dym i rozlegl sie taki jakby stukot i ciagnik zgasl a teraz nie mozna go odpalic.wiecie moze co moglo sie stac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Sprężarka bierze napęd z rozrządu. Nie przestawił go przypadkiem ?


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

w c 360 napęd bierze z paska klinowego nie z rożądu. A zalałeś sprężarke olejem ?? bo w 3p do sprężarki doprowadzone rurki z z bloku o ile się nie myle w zwykłej trzeba zalaż spęzarke olejam jes tak też w c 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jeżeli po tym remoncie doszło do uszkodzenia (zatarcia lub zablokowania)sprężarki to mogło zciąć klin na kole zębatym zozrządu lub też skręcić wałek napędu pompy albo go po prostu upie......o i na tym koniec trzeba rozbierać i patrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal191    1

Kolego @waldek315 grubo się mylisz bo w c-360 napęd sprężarki jest z rozrządu. Na jednym wałku jest napęd sprężarki i pompy wtryskowej, więc przyczyna powinna być w ustawieniu rozrządu. Paskiem sprężarka jest napędzana w 3p. W zwykłej c-360 nie trzeba lać oleju do sprężarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na zamknięcie nowego tematu pozwolę sobie jeszcze raz zapytać tutaj.

 

Czy ktoś testował u siebie konkretnie takie koło pasowe sprężarki do 3p Koło pasowe sprężarki do 3p (823101507) - Aukcje internetowe Allegro Ponieważ są też inni producenci (ale sporo drożsi), jestem ciekaw, czy to najtańsze koło się sprawdza. Linki opisywane w tym temacie nie są już aktywne i ciężko sprawdzić, jakie koła używacie. Z tego co już czytałem to nie trzeba nic więcej kombinować ze smarowaniem sprężarki? Jeśli jest inaczej to proszę mnie poprawić. Rozumiem, że po założeniu tego koła trzeba zdjąć osłonę sprężarki bo przeszkadza we włączaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W c-360 napęd jest z rozrządu, a nie z paska klinowego. A dokładnie z wałka od pomby wtryskowej. Może pompa się przestawiła i paliwo nie w tym momencie jest wtryskiwane, dlatego nie działa. I oto cała filozofia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Justi89891    0

W c-360 napęd jest z rozrządu, a nie z paska klinowego. A dokładnie z wałka od pomby wtryskowej. Może pompa się przestawiła i paliwo nie w tym momencie jest wtryskiwane, dlatego nie działa. I oto cała filozofia.

problem rozwiazany:) okazalo sie ze w wyniku zatarcia cylindra sprezarki nagrzala i skrzywila sie os i w skutek tego przestawil sie rozrzad bylo trzeba tylko cofnac o jeden "zabek" i jest dobrze:) dzieki za wszystkie odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cooolman88    0

Witam Serdecznie:).

Mam pytanie mianowicie jak się włącza sprężarkę w C360 tak aby było pompowane do zbiornika który mamy pod blokiem silnika ?. Idą tam jakieś rurki ale jak to przełączyć , jak na razie wychodzi tylko dołem tam gdzie zakłada się np: wąż do pompowania. Chciałbym wykorzystać ten zbiornik tak abym mógł podłączyć np. pistolet do malowania. Bo nie mam ,żadnej przyczepy do której jest potrzebne sprężone powietrze do hamowania. i dlatego chciałbym wykorzystać zbiornik inaczej .mile widziane fotki :(

 

 

 

Pozdrawiam Rafał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

musisz zdjąć wąż od pompowania a na jego miejsce wkręcić taką specjalną nakrętkę zaślepioną i wtedy powietrze pójdzie w butle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cooolman88    0

wtedy pewnie jakiś zawór się otwiera i nabija butlę powietrzem ??

PS. na samym dole gdzie zakłada się wąż ,z chyba lewej str. jest taka mała śrubka może nią się zakręca ........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

ta mała śrubka to jest spustowa jak chcesz wyczyścić odolejacz to ją wykręcasz ,a jak chcesz mieć ciśnienie w zbiorniku to zamiast węża do pompowania musisz tam nakręcić specjalna nakrętkę motylkową tak jak pisał kolega wyżej


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

jak pisalem w tamtym roku mam takie zalozone,teraz pracuje bez zarzutu.zalozylem nowe pierscienie i sie nie kreci,bez problemu mozna wlaczyc i wylaczyc sprezarke


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj