Polecane posty

3PGT    0

to jest wina pierścieni i nie rób głupot i nie kupuj nowej tylko spisz typ sprężarki pójdz do sklepu z częciami do cieżarówek i tam będą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
ale to nie jest oryginalna od 3p. oryginalna jest do d**y. Wysiada szybko.... a ta od stara jest mocniejsza....

 

Co ty za herezję głosisz. U mnie sprężarka jest od nowości i jest wogóle niezużyta, a pracuje cały czas. 3P ma ponad 4500 mth na liczniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5
Co ty za herezję głosisz. U mnie sprężarka jest od nowości i jest wogóle niezużyta, a pracuje cały czas. 3P ma ponad 4500 mth na liczniku.

 

Ja widziałem już kilka 3p które miały albo wymienione sprężarki albo oryginalne które ledwo sie trzymały...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To pewnie dlatego, że nie miały smarowania. W 3P sprężarka jest smarowana pod ciśnieniem z magistrali olejowej silnika. Pod śrubą mocującą przewód olejowy do sprężarki jest taki zawór dozujący (sprężyna i kołek), który jak się zatnie to nie puszcza oleju do sprężarki. Ale jeśli jest wszystko sprawne to sprężarka wytrzymuje bardzo długo.

 

PS

Sorry za ten tekst z tą herezją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5
To pewnie dlatego, że nie miały smarowania. W 3P sprężarka jest smarowana pod ciśnieniem z magistrali olejowej silnika. Pod śrubą mocującą przewód olejowy do sprężarki jest taki zawór dozujący (sprężyna i kołek), który jak się zatnie to nie puszcza oleju do sprężarki. Ale jeśli jest wszystko sprawne to sprężarka wytrzymuje bardzo długo.

 

PS

Sorry za ten tekst z tą herezją.

 

 

Nic sie nie stało... Widziałem również kilka 3p z eleganckimi sprężarkami..... To wszystko jest zależne od jej użytkowania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0

czy ktoś z was przerabiał koło od sprężarki żeby ją wyłączać ,podobno można zyskać na mocy ok 2KM


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zyskasz 2 KM i stracisz ładowanie, co jest bardziej potrzebne?

Nie lepiej rozszczelnić układ? Wtedy sprężarka pobiera minimalną moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0
Zyskasz 2 KM i stracisz ładowanie, co jest bardziej potrzebne?

Nie lepiej rozszczelnić układ? Wtedy sprężarka pobiera minimalną moc.

nie o to chodzi są specjalne koła które zamienia się z oryginałem wszystko chodzi elegancko a sprężarka stoi albo chodzi jak chcesz właśnie takie zamówiłem


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tu nie chodzi o zyskanie mocy ale o możliwość wyłączenia sprężarki jak nie jest potrzebna, żeby się nie zużywała. Kolego @adam5068 mógłbyś napisać gdzie to koło zamówiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja widziałem takie cos u goscia na pulu jak mu kosiłem. Na tym kole od spreżarki był taki pierscień którym sprzegało sie to koło z wałkiem spreżarki. Wyciągałeś go do przodu i sie rozsprzegało. koło kręciło sie samo napedzajac tylko alternator. Jedyny minus który mozna pomnac to załaczanie i rozłaczanie tylko przy zgaszonym silniku.

Chyba że załozyc sprzegiełko elektryczne jak w spręzarkach klimatyzacji. Można takie kupic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też myślałem nad sprzęgłem elektromagnetycznym tylko nasuwa się pytanie czy takie sprzęgło wytrzyma (czy nie będzie poślizgu) bo sprężarka pobiera dość dużą moc. Wieksze są też koszty takiego rozwiązania. Moim zdaniem nie warto wydawać pieniędzy tylko dlatego, żeby mieć możliwość załączania sprężarki podczas pracy silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0

załączanie sprężarki w trakcie pracy silnika było by fajne ale to zbytek ja zamówiłem to koło na allegro wygląda dość solidnie ale zobaczymy jak założę to powiem coś więcej-jest jeszcze jeden problem mianowicie chciałbym zrobić odcięcie oleju na sprężarkę jak będzie rozłączona może macie jakiś pomysł jak to zrobić?

http://www.allegro.pl/item513502027_kolo_p...arki_do_3p.html


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0

nie mam zaworu dławiącego w sprężarce i myślę że poprawiło by to odcięcie oleju ciśnienie w silniku?!


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz założyć jakiś mały zawór na przewodzie doprowadzającym olej. Jednak nie polecam takiego rozwiązania bo możesz zapomniec go otworzyć przy włączaniu sprężarki a wtedy wszyscy wiemy co się stanie. Załóż zawór dławiący tak jak powinno być w oryginale. Poprzez odcięcie dopływu oleju nie zwiększysz drastycznie ciśnienia oleju, więc nie ma potrzeby kombinować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
Też myślałem nad sprzęgłem elektromagnetycznym tylko nasuwa się pytanie czy takie sprzęgło wytrzyma (czy nie będzie poślizgu) bo sprężarka pobiera dość dużą moc. Wieksze są też koszty takiego rozwiązania. Moim zdaniem nie warto wydawać pieniędzy tylko dlatego, żeby mieć możliwość załączania sprężarki podczas pracy silnika.

Sprzegło to napewno wytrzyma, bo sprezarka klimatyzacji także jest mocożerna, i wytwarza duże cisnienie. Na wolnych obrotach potrafi lekko dusić silnik.

A czy nie warto wydawac wiecej pieniedzy na takie rozwiązanie to zalezy jaki ktos ma priorytet przy zakładaniu takiego sprzegła. bo komuś może zalezeć na załaczaniu w biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

zalozylem dzisiaj takie kolo.napoczatku cos tarlo ale za chwile przestalo.sprezarka i tak wolno chodzi niezaleznie od obrotow.jest gdzies lekki luz na kole.jutro zobacze dokladnie.dzisiaj bylo juz ciemno i mrozik ladny trzyma


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

kupione na allegro.luz zlikwidowalem,tarcie tez.sprezarka jest na wykonczeniu[jak by byla dobra to bym sie nie bawil w rozlaczanie],wali olejem.pewnie ma duzy luzy na pierscieniach i dla tego lekko chodzi,jak zaloze nowe pierscienie to sie zobaczy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

u mnie też spręzarka brała ogromne ilości oleju. Wieć zaślepiłem dopływ oleju ze silnika i założyłem sprężarke od C330. praktycznie ta sama sprężarka tylko że ma własne smarowanie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam5068    0
kupione na allegro.luz zlikwidowalem,tarcie tez.sprezarka jest na wykonczeniu[jak by byla dobra to bym sie nie bawil w rozlaczanie],wali olejem.pewnie ma duzy luzy na pierscieniach i dla tego lekko chodzi,jak zaloze nowe pierscienie to sie zobaczy

dzisiaj odebrałem koło, też z allegro ogólnie wykonanie dość solidne ale przy pierwszej przymiarce trochę za płytko wchodzi trzeba przetoczyć otwór-a ty coś przerabiałeś?


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

napisalem im zeby go poprawili.troche podszlifowalem kamieniem otwor i weszlo w miare.zmierze poziomnica to bede wiedzial dokladnie.wydaje mi sie ze mozna podpore przykrecona na silniku przesunac w otworach


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj