Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gizbern26    0

Stara głowica niestety uległa zniszczeniu bo ktoś wcześniej nieudolnie próbował wykręcić zaworek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Sprawdź zawory w głowicy sprężarki czy pracują prawidłowo.

Edytowano przez Grabcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

jak nie czuć ssania, to albo jest zawieszony zaworek wylotowy (ciągle otwarty -sprawdzałeś czy nim nie zasysa i nie tłoczy?), albo ssący się nie otwiera -z 60 nie orientuje się czy jest możliwość założyć go odwrotnie, ale w zwykłych sprężarkach stacjonarnych taki efekt daje właśnie odwrotnie założony zaworek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus_c360    0

Sprawdź zawory w głowicy sprężarki czy pracują prawidłowo.

 

Jak to można sprawidzić bo mam ten sam problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gizbern26    0

Będę musiał wymienić tą głowicę,aż się wierzyć nie chce że nowe rzeczy mogą być wadliwe.Czytałem internet i raczej nikt nie narzekał na zaworki w tych sprężarkach.

Jak szybko wam pompują sprawne sprężarki układ w C-360 do 6bar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

jak sprawdzić? najlepiej ściągnąć głowiczke, i w króciec ssący dmuchnąć-ma przepuszczać powietrze, i następnie zassać -nie powinien puścić; wydechowy odwrotnie-dmuchnąć-ma trzymać, zassać - ma puścić powietrze; z wymianą, bym się zastanowił, jak masz blisko do sklepu i wymienią w cenie, to O.K. ale jeśli miałbyś płacic za drugą, albo masz daleko, to najpierw bym ją sprawdził, zaworki da się rozebrać, może się talerzyk zawiesił, ja np bardzo podobne zaworki kupiłem do zwykłej sprężarki 3 tłokowej, nowe niby nie najtańsze i po kilku godzinach pracy, musiałem je spowrotem wyciągnąć, i dotrzeć talerzyki na cienkim papierze ściernym bo już nie trzymały -na jakość dzisiejszych części każdy narzeka :D ot kupiłem uszczelki pod pokrywy zaworów do 60, 3 pasowały ideal a jedna była za mała-jakby skurczona!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus_c360    0

Ja w krucieć wydechowy wlałem wody i lekko przepuszczał bo kapało. Wydaje mi się że nie powiino tak być.

Czy pierścienie by były dobre muszą być dotarte czy od razu powinny być ok?

Mierzył ktoś ciśnienie wychodząc z sprężarki, jeśli tak to jakie powinno być?

Dziękuje z góry za odpowiedź.

Edytowano przez Ursus_c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To są dobre metody sprawdzania zaworków ale paliwowych,sprawdza się wtedy naftą.Zaworki w głowicach sprężarek tą metodą nigdy nie będą aż tak szczelne,dopiero tłok pracując je dociąga i wtedy są szczelne.Kiedyś mierzyłem ciśnienie przy wyjściu takiej sprężarki to manometru 16bar zabrakło,tylko z wydajnością trochę kiepsko ale generalnie sprężarki tego typu nie są złe.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

Witam wszystkich. Wziąłem się za wymianę pierścieni w sprezarce w ursusie c360. I pomijając fakt że wpadło mi kilka kawałków pierścionka do silnika ( Tak.. niech żyje zdolnosc) to mam problem. Mianowicie tłok przesunął.mi się do przpdu (w.stronę obciaznikow silnika ) i przez to nie idzie tego wszystkiego poskładać. Więc pytam kto wie co teraz można z tym zrobić,oraz czemu tak się stalo.
Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

I co nie można cofnąć tłoka, przecież na sworzniu jest zawsze trochę luzu na boki?

Chyba że skrzywiłeś korbowód to już kupa roboty żeby go wymienić.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

Wygląda to w ten sposób że tłok leży na bloku silnika i nie ma na nim zadnego luzu..
I w sumie to nie wiem jak to się stało Ale cały ten mechanizm tłok - korbowod jest przesunięty w stronę przodka.
Nie można go spowrotem przesunąć. A żeby założyć cylinder to brakuje ok 0.5-1 cm :(

Edytowano przez desperat19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Raczej z wykorbienia. Spróbuj przekręcić wałem silnika delikatnie tak by wykorbienie znalazło się na górze. Przecież jak zeszło bez rozbierania to i najśc musi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

Ale jak zalacze to tłok zapiera się o blok silnika i nie mogę kręcić wałem. A jak bez załączenia kręce i próbuje to wsunac to nie mogę mimo że się już z tym bawilem ponad godzinę.
A i tu drugie pytanie. Bo skoro wpadły mi do silnika kawałki pierścionka to mogę go odpalić żeby rozgrzać olej i spuścić ? Czy lepiej nie ? Bo obawiam się że jakiś kawałek się dostanie gdzie nie trzeba... Myślałem też nad spuszczeniem oleju, odkreceniu miski i wyczyszceniu jej, ale przy tej temperaturze olej jest jak kisiel i nie wiem czy to ma sens.
Zachciało mi sie mieć dobrą sprezarke a teraz d*pa jest nie ciągnik..

Edytowano przez desperat19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie dasz sobie rady.

Musisz odkręcić pokrywę rozrządu wybić wałek pompy i wtedy znajdziesz kawałek pierścienia i założysz korbowód na mimośród.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

Znaczy tam się dostał.kawałek pierścienia i dlatego nie chce wejść?
Kupiłem sobie taki magnes na sprezynie i tam dlubalem i wyciągnąłem kilka kawałków tego pierscionka.
Kurde myślałem że się obejdzie bez rozbierania..

Edytowano przez desperat19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

kolego, więc dlatego piszę i proszę o wskazówki ;)
zdjęcia porobię jutro i będą w dobrej jakości i z flaschem :D
EDIT.
już zrobione, zdjęć nie bedzie. Dla potomnych wskazowka. Jak korowód nie chce zejść z mimosrodu to trzeba trochę poglowkowac i użyć trochę siły żeby to ustrojstwo przekecic w taki sposób żeby nie zawadzalo o blok.
Wskazówka nr 2. Jak już się zabierać za ustawianie , to ustawić mimosrod maksymalnie do góry i wtedy wszystko ładnie wejdzie.
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Jakby ktoś miał coś jeszcze do powiedzenia na temat tych pozostałości po pierścionku w komorze silnika to bardzo proszę ;)
Pozdrawiam !!!

Edytowano przez desperat19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harnasx    0

Cześć! 

Pomierzyłem dzisiaj ciśnienie sprężania ( była okazja bo wymieniałem końcówki wtryskiwaczy) i wyniki wyglądają tak 
1 -25 bar 
2 -25 bar 
3 - 24 bar 
4 - 24 bar 

( pomiar na zimnym silniku, akumulator naładowany i podpięty do solidnego prostownika) 

I teraz moje pytanie do praktyków - jakie ciśnienie sprężania wskazuje na "koniec" silnika ( w instrukcji podają ciśnienie 26-30 bar) ale nie wiem czy poniżej tego 26 to już "kaplica" czy to jest nominalne i te moje pomiary oznaczają że jest jeszcze w miarę?? 

(wymieniłem końcówki i robilem ten pomiar bo STRASZNIE kopcił - na zimnym na biało, pod obciazeniem na siwo - końcówki były wszystkie zużyte)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Teraz nie kopci? Niskie ciśnienie w cylindrze, to niska temperatura gazów wewnątrz niego i słabe spalanie oleju napędowego. Jeździć jakiś czas możesz, ale w końcu silnik będziesz musiał naprawić. Zadaj sobie pytanie czy termin remontu chcesz ustalić Ty, czy wolisz zdać się na ślepy los (zazwyczaj coś psuje się w czasie gdy maszyna jest najbardziej potrzebna)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ciśnienie jeszcze nie jest najgorsze, ale siwy dym wskazuje że silnik spala olej
Być może pierścienie zgarniające są zbyt mocno zużyte.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj