Polecane posty

celeron59    0

WITAM OSTANIO NAGLE PRZESTAŁ MI DZILAC PANEL EHR W 3095 NIESWIECI KONTROLKA OD GÓRA DÓL PROSZE O POMOC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Panowie kolega zatrzymał ciagnik paliwa poniżej rezerwy i już po pokręceniu nie odpalił znaczy zapowietrzył się nalali paliwa dolali paliwa do filtrów pompowanie popuszczenie wtrysków i nic (kiedyś już tak mu odpowietrzałem i odpalił )dzisiaj znowu i klapa pompujesz pompką ubędzie paliwa z pierwszego filtra a nie zassa ze zbiornika i tak kilkakrotnie i zawsze robi się pusty,do zbiornika przewód jak dmuchasz ładnie leci znaczy nie zatkany ,na tych filtrach przekroczył normę o 200 mtg diagnoza może zamulony i nie przepuszcza filtr jutro mu dowiozą nowe czy to wina zamulenie filtra czy co innego może ktoś doradzi MF 5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Uwielbiam pytania na które ktoś sam sobie odpowiada


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No właśnie kolego musisz w pompce zasilającej sitko wyczyścić też tak miałem tylko w moim przypadku w orce pod dużym obciążeniem nie miała wydajności przez brud i się zapowietrzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

didam jeszcze ze elektrozawór dziła poniewaz recznie idzie podnisc i opuscic, w kabnlach które ida do niego nie ma prądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

wiec masz problem z elktryką albo z modułem sterującym


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

pewnie ehr padl ;/ musisz go wyjac :P ale najpierw przeczysc wszystkie styki i sprawdz bespieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Dokładnie Kravter:) najpierw zrobic to i jak to nie pomoze to szukac przyczyny dalej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

WYJEŁEM DZIS PANEL EHR A POD NIM SA NA KABLACH ZAMONTOWANE 2 BEZPIECZNIKI 3A I 5A.NA TYM 3A NIE MA PRADU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

u mnie gdy zawisil sie podnosnik, okazalo sie sie, ze winny jest sworzen z czujnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

a sprawdzales bezpieczniki pod maska co kolo filtra powietrza sa??? i kable przy akumulatorach czy nie ugnily?? bo mi raz siadl bezpiecznik i kabel ugnil, wtedy tez mialem brak podnosnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

koło filtra powietrza mam 3 bezpieczniki i są one całe,bezpieczniki w kabinie tez oraz pod panelem ehr sa 2 bezpieczniki i one tez są całe.Tylko w jedym mierzac miernikiem nie stwierdziłem pradu niewiem czy to moze byc tego przyczyna.Niewiem który kabel jest od zasilana tego ehr,dodam jeszcze ze recznie na elektrozaworze moge opuscic i podniesc,w kablach które ida do elektrozaworu jest prad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

tez to mialem w 3630 jakis opornik czy cos w ehr sie spalil

 

nie wiem jaki jest zasilajacy ale bym obstawial czerwony :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Czerwony albo zolty ktorys z nich na pewno oby dwa do plusa na akumatorze sie podlacza. Po to jest to abys w razie awarii EHR wymusil i dojechal do domu. Skoro bezpieczniki masz w porzadku to teraz zobacz gdzie ten kabel idzie na ktorym nie masz pradu, moze gdzies sie przerwal albo przetarl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

pewnie sie przetarl u mnie od czujnika sie przetarl i mi swiecil ;D

a moze masy nie masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

a sprawdzasz wszyskie przewody przy uruchomionym silniku?? masz ładowanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

ładowanie jest na poziomie 0.4

 

 

czyli ładowania nie ma :) chyba powinno być w okolicach 14V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

ładowanie jest ok w granicach 14.4v ale i to nie pomogło kontrolka dalej sie nie za[ala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dralo5    27

Mam taki problem. Mianowicie ze sterowania wewnętrznego podnosi mi niżej niż ze sterowania z błotnika. Czasami pojawia się diagnoza 2-4. Co to może być? I gdzie szukać ewentualnie problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj