zubi1990

T-25 odpala i gaśnie

Polecane posty

Przemko    20

Wydaje mi się że mogło ściąć klin na pompie, i dlatego pompa wogóle nie pracuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

a jak pracuje to luknij w rurke w zbiornik utam sie lubi zapchać u mnie prześwitu wogóle nie było i ciagnik stanął na środku prawie szosy :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAATRYKK5    1

weź zdejmij wężyk (od strony zbiornika) na przewodzie paliwowym od zbiornika do pompy i włóż go do butelki z ropą i spróbuj odpalić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

Koledzy wszystko jestok z przewodami bo sprawdzałem z butelki tez go prubowałem i nic nawet dymka nie pusci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Witam... OD pewnego czasu mój T-25 czasami gdy go odpalę potrafi zgasnąć i jest trochę ciężko go odpalić ale odpala, zaczęło to się tak z 3 4 miesiące temu dodam ze od miesiące jeżdżę bez flitów ale jutro już zakładam nowe co może być przyczyną tych dziwnych gaśnięć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Bez filtrów! Szaleństwo. Przypchały się precyzyjne elementy, wtryski. Boże ratuj głupotę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

To się zawczasu zmienia, gasł bo były zapchane i już mogło syf łapnąć z rozpadniętego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

A skąd miałem wiedzieć że te filtry takie do d*py teraz robią miał zakładane na początku sezonu a zdjęte szklanki zostały pod koniec października bo uszczelka walnęła i wtedy filtry zostały zmienione ale co wtryski by się zapchały??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

A może z powodu jakiejś nieszczelności schodzi paliwo z pompy i musi przy rozruchu najpierw napompować paliwa i dopiero zapala a po kilku taktach gaśnie bo nie ma odpowiedniego ciśnienia w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Dziś wystawiłem go na podwórko i obejżałem dokładnie cały obieg paliwa i jak jest pąpka ręczna paliwa to ta pompka jest przykręcona śrubą na klucz 19 i zauważyłem na śrubie krople paliwa więc przetarłem szmatką i niby nic się nie pojawiło ale wydaj mi się że jak pompowałem paliwo ręczną to mogło coś wylecieć i dlatego nie wiem niby śrubę dokręciłem na pompie w sobotę będę spychał gałęzie więc zobaczę jak to będzie w pracy bo tak to to nigdy żadnego wycieku paliwa nie miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Same z siebie nie powinny się rozpaść chyba że pompował na siłe paliwo by były zasyfione juz na maks. Także ja polecam albo wymienić rozpylacze albo wyczyścic spróbować B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie nie nie nie! Może trochę za późno piszę, ale u mnie też gasł 3 lata i schodziło paliwo. Tam za pompą wtryskową jest w króćcu, do którego dochodzi cienki przewód w stronę pomki ręcznej i jeszcze jeden przewód jest zaworek (nierozbieralny, kulka i sprężynka) nazywa sie to "tłumik" Wystarczy wymiecnic i jest gites :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Witam dzisiaj wymieniłem filtry paliwa w swoim władku no i chciałem odpalic i sprawdzic jak chodzi i odlalę go pochodziz 5 sekund i gaśnie co się dzieje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matisz    121

pewnie zapowietrzony:) musisz pomachac troche pompka i powinien sie odpowietrzyc. Ja tez tak miałem, po zmianie filtra paliwa musiałem przez jakies 2-3 min pompowac pompka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

No pompowałem pompką troche i sie paliwo wracało ale jak muwisz że ze 3 minuty to sprubuje dlużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

To samo co u mnie po wymianie filtra i rurki od pompki odpowietrzyć trzeba było :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Przepompować trzeba do momentu kiedy pompka będzie stawiała większy opór tzn dość duży opór ;). Jednocześnie trzeba nasłuchiwać czy paliwo już zaczęło się przelewać z powrotem do baku paliwa. Najlepiej jeśli masz przeźroczysty przewód od przelewu. Obserwuj czy leci spienione paliwo, albo paliwo z powietrzem. Jak przestanie lecieć powietrze z paliwem można odpalać. Powinien na początku chodzić nieco nierówno, ale po kilkunastu sekundach powinno być wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

A na jakie filtry wymieniłeś bo kiedyś miałem takie że były za długie i zablokowały dziurę odpływu paliwa w filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Przecież jest sprężyna w szklance filtra i wkład się sam układa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj