Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
exploode

dodatkowe filtrowanie paliwa

Polecane posty

exploode    8

czy ktoś montował dodatkowy filtr paliwa na odcinku za odstojnikiem, a pompką zasilającą ? pytam dlatego, że po raz kolejny siadła pompka zasilająca (zapewne z powodu brudu w paliwie) i zastanawiałem się czy da się ten problem rozwiązać poprzez dodatkowy filtr. Może jakiś filtr od perkinsów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

siema

pomijam pytanie czy wymieniłeś bebechy, bądź cały odstojnik. Widziałem w zetorku filterek "a-la" od malucha na wężyki tyle że filterek do diesla i właściciel chwalił że nie musi pompki czyścić tylko filterek zmieni jak już widać że brudny. na popularnym serwisie aukcyjnym znajdziesz zapewne sporo propozycji od samochodów z silnikiem diesla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kolego ja mam zamontowany na wężyku przed pompką paliwową mały plastikowy filterek, jest on przydatny i to bardzo. (ciekawy przykład::) szczególnie latem gdyż w tym filterku gromadza sie wciornastki zęborogie)


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

ok, dzięki za podpowiedzi. Jeszcze tylko jedno pytanie tak z ciekawości, czy w perkinsach są dokładniejsze filtry paliwa z racji czulszych pomp wtryskowych ? Pytam ponieważ zastanawiałem się czy przy okazji nie zamienić oryginalnych filtrów paliwa na te od perkinsów (te z odstojnikiem poniżej filtra). Oczywiście od silnika o podobnej mocy.

Edytowano przez exploode

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

czy ktoś montował dodatkowy filtr paliwa na odcinku za odstojnikiem, a pompką zasilającą ? pytam dlatego, że po raz kolejny siadła pompka zasilająca (zapewne z powodu brudu w paliwie) i zastanawiałem się czy da się ten problem rozwiązać poprzez dodatkowy filtr. Może jakiś filtr od perkinsów ?

hmm.

założone nowe sitko w tym szklanym czymś ;)

wyczyszczony cały bak i nowe przewody gumowe, nowa pompka (tylko nie jakiś wynalazek),

paliwo z jednej stacji przywożone w czystych bańkach (a nie np po roundapie),

zero problemów z zasilaniem silnika w paliwo, nic się nie zacina, nic nie psuje.

 

Sprawdź paliwo, sprawdź cały układ, kup dobrą pompkę. Tam nic nie trzeba cudować i montować ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

no jak ktoś jeździ na bio to ten jeden napewno się przyda ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja w 1224 założyłem separator z bizona na kolektor ssący i zapowietrzał się. Musiałem odłączyć. A teraz w ciągnikach mam takie małe,zakładane na wężyk, przed pompką i dobrze.

Ale najlepsze rozwiązanie to przy pompie paliwa, co ciągniki tankuję, mam filtr olejowy z bizona i nie wiem co to znaczy wymiana filtrów.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
×