Zaloguj się, aby obserwować  
sezam

ropa w oleju u z skąd

Polecane posty

sezam    0

Witam mam taki problem gdy zakończyłem żniwa zauważyłem w silniku w oleju ropę skąd tam się mogła dostać ropa proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Co to za silnik? z czego? jakiej firmy?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie SW400 - rurka od nadmiaru przy wtryskach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sezam    0

Jest to silnik john deera z kombajnu 940 pompa paliwowa po regeneracji wtryski nowe

 

Mogła by miec coś do tego pompka paliwowa? Czy wystarczy olej zmienić bo to zauważyłem dopiero po założeniu pompy i wykoszeniu reszty zboża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:blink: kolego przerabiałem ten temat po wymianie pompki zasilającej tzw."zamiennika" okazała się być nieszczelna zaznaczam, że dotyczy się to pompki membranowej a nie tłoczkowej, przeprosiłem zatem starą pompkę i zaworki czyli uszczelniłem ją i jadę trzeci sezon. Sprawdź szczelność popychacza i uszczelek oraz wszystkich otworków w niej być może był jeden za dużo? :D


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sezam    0

Ona mi czasem trzyma a czasem nie całą zimę elegancko trzymała a po pierwszym dniu koszenia całe paliwo zeszło i co przez nią może ropa do oleju iść ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Akurat nie znam budowy tej pompki lecz w tradycyjnym wariancie peknięta membrana będzie przyczyną przedostawania się paliwa do komory korbowej. W pompkach benzyniaków z rodziny fiata zakładane były 2 membrany przedzielone plastikowym pierścieniem z kanalikami odprowadzającymi. Pęknięta górna membrana takiej pompki wpierw dawała objaw wycieku paliwa na zewnątrz przez kanaliki tego pierścienia - takie zabezpieczenie silnika.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PanJoker
      Tak jak w temacie, gdzie w lubelskim lub w woj. sąsiednich można kupić jakieś większe używane kombajny?? Typu claas 108, case 1680,2188, John Deere 2066?? Czy w ogóle są takie miejsca gdzie warto pojechać?? Mile widziane również adresy stron www.
    • Przez V12
      Witam
      Nosze sie z zamiarem kupna kombajnu , szukałem zachodniego o hederze 3-3.6m ale niestety to sa ruiny , predzej znajdę dobrego bizona i mam juz kilka na oku 
      Problem w tym że mam różne uprawy , trawy , facelie , rzepak .
      Wiem że małe hedery 3m bez problemu , podbieraja to za pomoca podnosników łanu , bez podbieracza .
      Czy w hederze 4.2 Bizona to się sprawdzi ?? 
    • Przez szakul91
      Witam. 
      Od kilku dniu zastanawiam się nad doboru sprzęgła przeciazeniowego do maszyny. Tylko problem w tym iż nie mam pojęcia jaki moment powinna mieć maszyna gdyż chce zmodernizowac stara maszynę do siana , przetrzasarka polska famarol  z 229 , producent nic nie pomoże że względu na wiek maszyny. A jedna z głównych wad tej maszyny jest uszkadzanie trybów w przypadku unieruchomienia ramion maszyny. 
      Ogólnie maszyna ma przekładnie główna na frez 6 3/8 35 mm naped przenoszony przez zębatek stozkowa Z-17 na większe trybo talerzowa ktore osadzone jest ponownie na frez  6 3/8 średnica 35 mm i po przez łączniki dł. 60 cm z obu stron frez 3/8 średnica 35 lecz tylko około 4 cm z każdej steony jest powierzchnia styku.
      Nie mam pojęcia jak dobrać moment Mm żeby zabezpieczyć ta maszynę gdyż widać uszkodzenia na wszystkich frezach a dokonuje regeneracji i szkoda znowu ponownie wszystko uszkodzić. 
      Będę wdzięczny za wszelką pomoc i rady . Może ktoś ma inną przetrzasarke i wie akurat jaki moment jest w danej maszynie. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Pszczolka89
      Proszę o pomoc... Kto wie jak się dostać do łożyska i tarczy sprzęgła w kombajnie Volvo 1130 ???? 
    • Przez Misiek666
      Chcę pomalować ciągniki, zdecydowałem się na produkty novol tylko nie wiem co i jak.
      Chcę dać podkład reaktywny (bo nie będę piaskował I ciężko wyczyścić do zera), na to akryl 330 + poliuretan 1090.
      Tylko ze chciałbym poszpachlować niektóre elementy jak maska a szpachli nie nakłada się na reaktywny i nie wiem jak to zrobić. Reaktywny, na to akryl 330, szpachla i znów akryl i dopiero wierzchni? Ładowacz chciałbym tylko odświeżyć, to tylko zmatowić i kłaść poliuretan 1090?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj