henio0001

akwaponika - jakie ryby polecacie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Tak nie dawniej jak na święta testowałem Karpia po grecku :lol: :lol: :lol:

a tak na poważnie to napisz więcej o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

henio0001    0

W swiecie glownie w tym celu uzywaja tilapii.U nas trudno dostac narybek tego gatunku,wiec zastanawiam sie nad karpiem,pstragiem badz wegorzem.Tilapia jest o tyle dobra ze po 8 m-cach chowu nadaje sie do sprzedazy bo szybko rosnie.Nie wiem jak jest z naszymi rybami.Moze , gdyby im zapewnic 25st. C tez by urosly od wczesnej wiosny do poznej jesieni czyli w okresie dodatnich temperatur.Ma ktos z was jakies doswiadczenie z tym rodzajem dzialalnosci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikus75    0

W swiecie glownie w tym celu uzywaja tilapii.U nas trudno dostac narybek tego gatunku,wiec zastanawiam sie nad karpiem,pstragiem badz wegorzem.Tilapia jest o tyle dobra ze po 8 m-cach chowu nadaje sie do sprzedazy bo szybko rosnie.Nie wiem jak jest z naszymi rybami.Moze , gdyby im zapewnic 25st. C tez by urosly od wczesnej wiosny do poznej jesieni czyli w okresie dodatnich temperatur.Ma ktos z was jakies doswiadczenie z tym rodzajem dzialalnosci?

 

Witam

ja wystartowałem z karpiem. On również ma dobre przyrosty i startując z 5dkg w pół roku może osiągnąć wymiar handlowy.

Oto moja instalacja:

chętnie wymieniałbym się informacjami z ludźmi zainteresowanymi tym sposobem produkcji żywności bo bardzo mi się to podoba i ma przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    157

a mogli byście tak łopatologicznie wyjaśnić o co chodzi ?? bo wygląda to interesująco tylko nie do końca jarzę o co w tym biega


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SCOLNUS    0

dzikus75 - robi wrażenie twoja uprawa, oglądałem też drugi filmik na twoim kanale YT.

Zastanawia mnie smak pomidorów :-)

Chciałbym też z czymś takim wystartować po zimie. Również myślę o wykożystaniu zbiorników 1000l.

Jest problem z materiałami na temat akwaponiki po polsku

 

MECHANIZATOR - może to ci rozjaśni co nieco :

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gwozd    104

polecam gupiki. Bardzo dobrze się rozmnarzają. Mogę wysłać stado zarodowe :P

 

 

jestem pod wrażeniem filmów. Świetny pomysł na uprawę warzyw i hodowlę zdrowego mięsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikus75    0

Witam

Jedząc produkty z mojej akwaponiki nie czułem żadnego posmaku w pomidorach ani w sałacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez polac
      Witam! No więc na wiosnę najprawdopodobniej będziemy siali Facelie i mam kilka pytań związanych z uprawą tej rośliny a konkretnie jak uprawić pole pod ta roślinę,jakie nawozy stosować i jakie są choroby i szkodniki tej rośliny.???
      Pozdrawiam.
    • Przez Przemek B
      Czy ktos z was produkuje tyto bo ja tak
      czy w tym roku duzo wam tytoniu zjadly robaki np drutowce?
    • Przez Brukarz
      witam mam pytanie dotyczace uprawy Kozłka lekarskiego,kto uprawia na jakiej powierzchni i jakie macie spostrzezenia co do tej prawy :rolleyes: POZDRAWIAM :D
    • Przez Dominator88
      Witam chciałbym się zając uprawą łubinu niestety niemam doświatczenia z tą rośliną może mogliście by mi cos powiedzieć na jej temat
      Interesują mnie kiedyś siać łubin? Jaka obsada na hektar? Jakie stosujecie środki ochrony roślin w uprawie łubinu? Czy może nie stosujecie oprysków na łubin? Jakie stosujecie nawożenie na łubin? Czy uprawa łubinu jest opłacalna? Jakie odmiany siejecie?
    • Przez MarooK
      Witam 
      Koledzy czy macie doświadczenie z uprawą czarnuszki siewnej na ziarno?
      Chciałbym spróbować na powierzchni ok 0,5 ha, gleba III klasy w woj. Lubelskim.
      Stąd dużo pytań:
      Ilość ziaren na hektar do wysiewu. Czy można siać siewnikiem zbożowym bez szerokich międzyrzędzi czy lepiej ogrodniczym.  Roślina jara czy ozima? (trafiłem na info że ktoś siał jak oziminę)  Polecacie gdzie kupić materiał kwalifikowany (zrobiłem rozeznanie to większość Egipt/Syria a nie Polska) Jaki jest okres wschodu rośliny od siewu? Czy są herbicydy do tej uprawy czy graca jedynie? Czy jest szansa na zbiór Bizonem bez wiatru?  Na jaki plon można liczyć jak się jakimś cudem uda?  Fajnie jakbyście podzieli się jakimiś zdjęciami z uprawy. 
      Z góry dzięki za wsparcie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj