zabek

która nowa przyczepa 10t najlepsza?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zabek    0

chodzi o szczelnosc bez uszczelek trwałosc jakosc wykonania i dlaczego metaltech nie maja regulowanej dolnej burty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Myśle że wielton będzie najlepszym wyborem. Nie posiedam takiej przyczepy ale wygląda ona na naprawdę porządną robotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piters182    29

Ja też się rozglądam za 10 nową. I najgorzej mnie dręczy ta długosć przyczep. Bo większość producentów robi długość 4.5m i wysokosć burt przeważnie 120cm w górę. To mój sąsiad ma HL8 i ma długość 5.20m. Jak dla mnie to jest troszkę nie normalne w takich przyczepach. Jedynie z dłuższych po 5.20m długości było by: Joskin, Unia, Auto-Tech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Polecam przyczepy UNII z Brzegu z symbolem L (long) wymiar paletowy 2,42 x 5,25. Załadujecie palety i bele bez otwierania burt. O Wieltonie słyszałem od niektórych gospodarzy, że tylko ładnie wyglądają i nic poza tym. Wielton dobre robi naczepy do ciągników siodłowych i samochodów ciężarowych ;)


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk2792    0

Wielton okropnie rdzewieje. Polecam przyczepe zasława poniewaz jak na moj gust jest bardzo dobrze wykonana, w burtach ma uszczelki gumowe+drut wiec jest szczelna i cenowo wychodzi nie najgorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

dlaczego metaltech nie mają regulowanej dolnej burty?

Jakie burty mają być, to trzeba poinformować o tym podczas skladania zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    943

a moze odrazu przyczepy Fliegl'a

kolega nie podal zadnych kryteriow, wiec czemu nie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Mój szwagier kupił w tym roku metal-fach 8 ton (różni się od 10 wysokością burt) zastanawiał sie nad wieltonem ale słychać było u nas w okolicy nie pochlebne opinnie o nim słabe opony i korozja jak w pronarze. zasław akurat nic o 10 nie wiem, wiem że 8 miała wsporniki skrzyni na tyle i po srodku ramy nie podobało nam sie to.

a metal-fach wychodził korzystnie cenowo kupiony został na kołach 22,5/380 był tanszy na jesieni od zasława o 5 tyś o wieltonie i zachodnch nie wspominając.

 

http://www.metalfach.com.pl/oferta/przyczepy-rolnicze/t-710-2.html tu akurat jest na balonach ale z tymi dużymi kołami wyglada naprawde dobrze.

Edytowano przez janusz20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil5435    304

Polecam przyczepę Metal tech DB10 000

Ładowność 10t

długośc 6,84m

szerokośc 2,55m

rozmiar ogumienia 385/65 x 22,5'

 

 

 

U mnie może będzie za rok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

dlugość i szerokość podałeś całkowitą a wymiary skrzyni ładunkowej są takie : 4.5 m dł i 2.42 szer


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Ja właśnie się przymierzam do tych przyczep. Już oglądałem je na wystawie i u rolnika i powiem wam że wszystko jest solidnie zrobione, osie BPW niemieckie, burty austryjackie. I te wymiary duże. I burty jakie się chce. Mogą byc 100cm, 110cm, 120cm. I chyba będe ją zamawiał. Jak nie wezme Joskina. Aby te przyczepy Auto-Tech mają takią wadę że mają ceny jak przyczepy znane markowe, ale jak kto uważa.

Edytowano przez lukaczmarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabek    0

Polecam przyczepy UNII z Brzegu z symbolem L (long) wymiar paletowy 2,42 x 5,25. Załadujecie palety i bele bez otwierania burt. O Wieltonie słyszałem od niektórych gospodarzy, że tylko ładnie wyglądają i nic poza tym. Wielton dobre robi naczepy do ciągników siodłowych i samochodów ciężarowych ;)

moze i te przyczepy sa dłuzsze ale co z tego skoro maja mniejsza objetosc ladunkowa i ponoc maja slaba rame

 

 

mi sie wydaje ze zasław najlepszy choc MT ma bardzo ciekawe wyposarzenie dodatkowe inni tego nie maja. a moze znacie jakies zagraniczne przyczepy które mozna kupic w polsce bez problemu?

 

Jakie burty mają być, to trzeba poinformować o tym podczas skladania zamówienia.

a mi sie wydaje ze MT nie ma tego w opcji

Edytowano przez zabek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha18    12

No właśnie czy przy przyczepach o skrzyniach długości ponad 5m i jednym siłownku będzie to odpowiednio wytrzymałe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Będzie wytrzymałe. To się liczy czy wytrzyma i dodaje zapas ;)

Chyba, że naładujesz 10t na 6tkę i nie wyjmiesz sworzni od kipowania, to wtedy nie ma opcji, że coś nie puści :lol:


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha18    12

Ale np. w starych HL-kach mimo dwóch siłowników tez bujało mimo to miejmy nadzieje że konstruktorzy się postarali i faktycznie będzie to dobrze chodzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabek    0

mi sie wydaje ze hl nie bujalo no ale zalezy co kto i jak wozi i w jakich warunkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha18    12

W sumie to znajomy miał takie zdanie o swojej no i tyczyło sie to tylko dużych ładunków. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Ja słyszałem że wielton jest najlepszy i test to potwierdza. W tamtym roku wapno mi przywieźli Zasławem i Wieltonem. Na pytanie która naczepa lepsza bez zastanowienia odpowiedzieli że Wielton, a Zasław wytrzyma może z 5 lat. Słaba jakościowo stal. Tak stwierdzili kierowcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabek    0

metaltech ma najciekawsze i najbogatsze wyposazenie i wydawalo mi sie ze te przyczepy sa najlepsze ale jak poczytalem i posluchalem opini to sie jakosc ich popsula ostatnio a teraz mysle ze zasław najlepszy choc nie ma takich opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glon    0
Napisano (edytowany)

mamy metaltech 10ton od połowy2005roku.dwa lata temu przy jednej gdy woziłem rzepak przy jednym słupku a burtą zaczął sypać się ziarno i uszczelniłem uszczelką od okien.Podłoga a burty są to tej pory szczelne bo jak nie otworzymy burt to po deszczach stoi woda.Przy naszych mocowanie koła zapasowego było delikatne i zdjęliśmy ale teraz widzę że ulepszyli, wzmocnili.Też musieliśmy uszczelnić miedzy jedną a drugą burtą uszczelkami od okien bo gdy był deszcz do wchodziła woda do środka ale od tego czasu spokojnie mogą stać na ulewie.W tym samym czasie sąsiad kupił pronaru 10ton i w pierwszym wożeniu musiał całą skrzynie uszczelniać.Co do rdzy to podłoga od strony kół troszkę tam widać na farbie ale to największa wina soli.My cały sprzęt na każdą zimę konserwujemy.

Ogólnie polecam.

Edytowano przez Glon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabek    0
Napisano (edytowany)

o i taka opinia mi sie podoba konkretna i prwdziwa :) na forum kiedys czytalem ze przyczepy z tamtych lat z mt byly dobrze wykonane a teraz to troche sie zepsula ta jakosc. ale nie wiem czy akurat tak jest. a tak jeszcze do tematu czyli jak ja kupiles to orginalnie uszczelek nigdzie nie bylo tylko stal do stali?

Edytowano przez zabek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glon    0

Wujek kupił metaltech12-ton w 2009 i tak samo jest zrobiona jak 10-ka.Uszczelek wtedy żadnych nie dawali a czy teraz to nawet niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Cześć. 
      Proszę o poradę - jaka przyczepę z trojstronnym wywrotem kupic?
      Posiadam d47 i ogolnie daje rade - uzywana w zasadzie tylko w żniwa, nadstawki 35 cm i narazie sie nie łamie.
      Potrzebuję jeszcze jedna - ładowność przynajmniej 6t.
    • Przez krzychu652
      Witam,
      czym się różnią przyczepy Metal-Fach 8 tonowe T710/2 i T711/1. Rozumiem, że tak druga ma wymiary paletowe, koła tirowskie w standardzie, ale co tam jeszcze robi te 1250 kg różnicy w masie? Potężniejsze osie? Rama? Grubsza blacha?
      Pozdrawiam.
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Gość
      Przez Gość
      Problem dotyczy tej przyczepy http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/224720-class-sprint-c-330s/
      Nie wiem co się stało ale przyczepa wcale nie tnie zbieranej trawy.Ostrzyliśmy już noże ale nic nie pomogło :blink:
      Proszę użytkowników Przyczep samozbierających o jakieś porady . Może trzeba tam coś podciągnąć albo coś ?
    • Przez Calisto
      Witam. Mam pytanie odnośnie przyczepy do Massey Ferguson 375 4wd. Obecnie mam przyczepę bez napędu. O ile przez 80% tras jakie pokonuje to daje radę to czasem zdarza się podjechać pod większe góry z ładunkiem i pojawia się problem bo mocy nie brakuje ale przyczepności do ciągnięcia przyczepy tak. Mam wrażenie, że z podjazdami pod duże góry lepiej dawał sobie radę Ursus C 330 gdzie miałem przyczepę z napędem, nie dużo mocy tam było, ale napęd w przyczepie, która była obciążona pomagał przy podjazdach. Czy są jakieś gotowe rozwiązania, żeby podmienić zwykły most w przyczepie na coś z napędem czy może zwykły most i hydromotor. Massey Ferguson nie ma WOM zależnego tylko 540/1000, chyba, że da się coś w skrzyni zmienić żeby móc uzyskać wom zależny od prędkości jazdy i przełożenia, żeby dobrać odpowiedni most i spróbować to zgrać, żeby w błocie pomagało wyjechać. Myślałem, żeby spróbować zrobić most, który będzie zgrany z jednym biegiem, żeby pod czas dużych podjazdów włożyć jeden konkretny bieg, zapiąć wałek i spróbować podjeżdżać. 
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj