maxer19

Obsługa Podnośnika 90-34 TX

Polecane posty

maxer19    0

WItam, mam pytanie odnośnie podnośnika jak się nim prawidłowo steruje? Są dwie wajchy jedna ta bliżej skrzyni biegów a druga bardziej z tyłu. Bo jak ustawie tą drugą z tyłu na środek a tą pierwszą bliżej skrzyni biegów maksymalnie przesunę do tyłu to narzędzie zaczepione na tuzie poniesie sie na max ale po chwili troszkę opadnie i znowu się podnosi. czy jest jakaś kombinacja tych wajch czy mam uszkodzony podnośnik? Bo jak obie wajchy przesune max do tyłu to podniesie do góry i już nie opada czyli taka jak bym chciał. może ktoś mi pomóc, wyjaśnic jak tym sterowac prawidłowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ta krotsza, z przodu masz od podnoszenia, a dluzsza od regulacji glebokosci

wyglada na to ze wszystko masz dobrze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Ja operuje tylko tą pierwszą a tej drugiej od regolacji głębokości nie używam czyli mam ja na maxa w przód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

W takim razie jak maja byc ustawione wajchy do transportu? pierwsza od skrzyni max do tyłu a druga max do przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

Po ustawieniu pierwszej wajchy od podnoszenia na środku a tej od regulacji głęb. max do przodu pług podniesie sie do połowy (tak jak ma byc) a po chwili opadnie z 10 cm i znowu wraca do góry, tak jest cały czas na tych ustawieniach. czy cos mam nie tak z podnosnikiem? czy po prostu ma tak byc. Bo to mnie bardzo denerwuje.

 

opada i podnosi cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wyglada na t oze gdzies juz Ci olej nie trzyma, moze pompa lub barsziej uszczelniacze

w naszej nawet na zgaszonym trzyma, a na zapalonym nie ma zadnego szarpania

a i rakie pytanie masz silowniki wspomagajace?

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

no mam dwa siłowniki przy podnośniku, zauważyłem że z pod jednej śruby która jest przy gniazdach wyjściowych hydrauliki sączy się olej. ale myśle że to nie ma nic do tego. pompa raczej nie ma nic do tego ew. rozdzielacz. na wolnych obrotach bez gazu podnosił 4 obrotową wiec pompa raczej dobra. o jakich uszczelniaczach mówisz? na siłownikach? siłowniki suche są. nie mam pojecia co może byc tego przyczyna. filtry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

uszczelniacze na sliownikach, ale i na tloczysku, czyli w plecaku, ale same silowniki powinny trzymac dosc dobrze

co mi jeszcze przychodzi do glowy to maly poziom oleju


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

maxer19

ja mam reno 9034 tx i plug huard 3-obrotowy i wydaje mi sie ze to juz wystarczajacy

a ty jaki masz ten 4-obrotowy nie znosi ci przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

Ja mam 4 zagonowe Overum sr na przedpłużkach skiba ustawniona na 42 cm każda i nie mam problemu z uciągiem na różnych glebach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

ciagnolem 5x40 z firmy AWEMAK to juz mialem co robic

z trójką HUARDA obrotowym tez latam chociaz jak sie podniesie to troche buja waga 750kg brak odwaznikow przednich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi293    0

maxer 19 ja miałem podobny problem, okazało się ze była to wina rozdzielacza który znajduje się w plecaku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

i co rozbierales rozdzielacz co wymieniles w mojej 9034tx tez opada pare centymetrow i podnosi

dodam ze pierscien na tloczysku w srodku wymienilem i nic sie nie zmienilo

Edytowano przez reno9034

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Me97    1

Jak się w nim włacza blokade tylnego mostu i przedni napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Blokadę u mnie załącza się pedałem pomiędzy sprzęgłem a hamulcem. Rozłącza się naciskając hamulec. przedni napęd u mnie jest załączany pionową dźwignia po lewej stronie . Przewiduje że u ciebie też powinno być podobnie, tylko zastrzegam że może być inaczej,bo ja mam model 75.14 RS.


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

powinno byc tak samo, choc w niektorych modelach zamiast pedalu byla dzwignia w tylnej prawej czesci kabiny


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj