Skocz do zawartości
maxer19

Obsługa Podnośnika 90-34 TX

Polecane posty

maxer19    0

WItam, mam pytanie odnośnie podnośnika jak się nim prawidłowo steruje? Są dwie wajchy jedna ta bliżej skrzyni biegów a druga bardziej z tyłu. Bo jak ustawie tą drugą z tyłu na środek a tą pierwszą bliżej skrzyni biegów maksymalnie przesunę do tyłu to narzędzie zaczepione na tuzie poniesie sie na max ale po chwili troszkę opadnie i znowu się podnosi. czy jest jakaś kombinacja tych wajch czy mam uszkodzony podnośnik? Bo jak obie wajchy przesune max do tyłu to podniesie do góry i już nie opada czyli taka jak bym chciał. może ktoś mi pomóc, wyjaśnic jak tym sterowac prawidłowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

ta krotsza, z przodu masz od podnoszenia, a dluzsza od regulacji glebokosci

wyglada na to ze wszystko masz dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Ja operuje tylko tą pierwszą a tej drugiej od regolacji głębokości nie używam czyli mam ja na maxa w przód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maxer19    0

W takim razie jak maja byc ustawione wajchy do transportu? pierwsza od skrzyni max do tyłu a druga max do przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

Po ustawieniu pierwszej wajchy od podnoszenia na środku a tej od regulacji głęb. max do przodu pług podniesie sie do połowy (tak jak ma byc) a po chwili opadnie z 10 cm i znowu wraca do góry, tak jest cały czas na tych ustawieniach. czy cos mam nie tak z podnosnikiem? czy po prostu ma tak byc. Bo to mnie bardzo denerwuje.

 

opada i podnosi cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

wyglada na t oze gdzies juz Ci olej nie trzyma, moze pompa lub barsziej uszczelniacze

w naszej nawet na zgaszonym trzyma, a na zapalonym nie ma zadnego szarpania

a i rakie pytanie masz silowniki wspomagajace?

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

no mam dwa siłowniki przy podnośniku, zauważyłem że z pod jednej śruby która jest przy gniazdach wyjściowych hydrauliki sączy się olej. ale myśle że to nie ma nic do tego. pompa raczej nie ma nic do tego ew. rozdzielacz. na wolnych obrotach bez gazu podnosił 4 obrotową wiec pompa raczej dobra. o jakich uszczelniaczach mówisz? na siłownikach? siłowniki suche są. nie mam pojecia co może byc tego przyczyna. filtry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

uszczelniacze na sliownikach, ale i na tloczysku, czyli w plecaku, ale same silowniki powinny trzymac dosc dobrze

co mi jeszcze przychodzi do glowy to maly poziom oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

maxer19

ja mam reno 9034 tx i plug huard 3-obrotowy i wydaje mi sie ze to juz wystarczajacy

a ty jaki masz ten 4-obrotowy nie znosi ci przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

Ja mam 4 zagonowe Overum sr na przedpłużkach skiba ustawniona na 42 cm każda i nie mam problemu z uciągiem na różnych glebach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

ciagnolem 5x40 z firmy AWEMAK to juz mialem co robic

z trójką HUARDA obrotowym tez latam chociaz jak sie podniesie to troche buja waga 750kg brak odwaznikow przednich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi293    0

maxer 19 ja miałem podobny problem, okazało się ze była to wina rozdzielacza który znajduje się w plecaku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

i co rozbierales rozdzielacz co wymieniles w mojej 9034tx tez opada pare centymetrow i podnosi

dodam ze pierscien na tloczysku w srodku wymienilem i nic sie nie zmienilo

Edytowano przez reno9034

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Me97    1

Jak się w nim włacza blokade tylnego mostu i przedni napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Blokadę u mnie załącza się pedałem pomiędzy sprzęgłem a hamulcem. Rozłącza się naciskając hamulec. przedni napęd u mnie jest załączany pionową dźwignia po lewej stronie . Przewiduje że u ciebie też powinno być podobnie, tylko zastrzegam że może być inaczej,bo ja mam model 75.14 RS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

powinno byc tak samo, choc w niektorych modelach zamiast pedalu byla dzwignia w tylnej prawej czesci kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×