bonek1111

Problem Z odpalenim Forterra 115

Polecane posty

bonek1111    20

Witam mam taki problem gdzyż po dłuższym postoju nie mogę odpalic jej. Wymieniłem filtyry i i przewody paliwowe. Odpowietrzylem i gdy che zaplic nawet dym z rury wydechowej sie nie pojawi. Wszytko wygląda na to ze powinein zapialic a on nic , tylko kręci . Czy przyczyną pompa zasilaląca? czy są w niej jakies zaworki zwrotne? bo mysle ze nie utrzymuje paliwa. Wie ktos jaka moze byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Sekcje na pompie paliwa mogą nie podawać albo faktycznie pompka zasilająca daje ciała, na zaciąg spróbuj go zapalić i wtedy sie okaże co i jak


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stajniaomega    11

DWIE OPCJE :

1. Jest taka mała śrubka obok sekcji na górze pompy, tam musisz odpowietrzyć, jak nie masz tam paliwa to nie zapali.

2. Sprawdzić czy nie zawiesiła linka od gaszenia silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Pompka zasilająsa ma zaworek zwrotny , musi mieć bo zbiornik jest niżej i paliwo moglo by isę cofać , najprawdopodobniej coś podlazło najtańszym sposobem jest zamontowanie dodatkowego zaworka zwrotnego na przewodzie koszt około15zł i powinno to rozwiązać sprawę , bo jak nie puszcza dymu to na bank nie ma paliwa , najprostrze i najtańsze do sprawdzenia, albospróbuj przepompować pompką ręczną przed zapaleniem i zobaczysz czy coś isę zmianie jak tak to nie trzyma podajaca


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym poluzował przewód wysokiego ciśnienia i zobaczył czy leci ON. Wtedy wiadomo co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

gdy wyjąłem popke zasilającą i zalałem paliwem to niby normalnie działa ale gdzy załączylem normalnie , to gdzy pompowała tylko 3 razy było słychac jak przełało sie paliwo do zbiornika... czy tak powinno byc? wszystko odpowietrzone , na początku filtry potem potem pompa paliwowa i nawet sprawdzałem czy na wtrsykach jest paliwo i sie pokazuje ale barzo słabo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1978    0

Na 100% pompka zasilająca. Jeżeli masz to zamień samą pompkę od ursusa np c-360, pasuje sam wymieniłem i chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

popka zasilająca sprawdzona wszytko z nią ok. Podejrzewam wine przyśpieszacza zapłonu lub stacyjke , czy w tym moze tkwić problem? czy przyśpieszacz zapłonu to jest na regulatorze na pompie wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Stacyjka nie ma tutaj nic do rzeczy,zetor nie ma wyprzedzacza zapłonu,a pompka od 360 na pewno nie

pasuje .Jak ten zetor dłużej postoi i nie chce zapalić to trzeba go podpompować i wtedy powinien zapalić.A jeśli jest tak to paliwo schodzi do zbiornika podobnie jak w np 7211 .Wcale nie musi to być pompka tylko gdzieś jest nieszczelność na przewodach paliwowych np.na powrotach od wtryskiwaczy .Jeśli były ruszane to na pewno to jest przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

Niemożliwe aby była nieszczelnośc w przewodach bo wszytkie nowe . A wtryskiwacze nie były jeszcze ruszane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

Jak pompuje niezapli mimo ze pompuje. Wszytko odpowietrzone a zaworek w pompce odzywa sie czy to nad pomą wtrsykową to przyśpieszacz zapłonu? i czy ma to cos wspólnego z odpalaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Zetory już tak mają ,że paliwo lubi schodzić do zbiornika .Ja bym poczekał z tą pompką i sprawdził wszystko jeszcze raz czyli przewody,podkładki miedziane ,zaworek zwrotny ,czy niema gdzieś jakieś drobinki która blokuje przepływ.Może też jakaś kształtka być niewymiarowa .A ten zetor to od kiedy tak ma że nie pali .Pompką ręczną pompuj kilkanaście razy bo trzy to za mało.To na górze to jest od turbiny .Sprawdzi linkę od gaszenia czy się nie zacina.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1978    0

Kolego możesz się upierać że to nie wina pompki ,ale ja już miałem 2 takie objawy w ciągu 4 m-cy. Za pierwszym razem ciągnik był na gwarancji więc serwis przyjechał. Nic nie pomagało więc wyjęli pompę wtryskową i wysłali do Kalisza,jedyna naprawa jaką tam zrobili to regeneracja pompki zasilającej.Po około 2 miechach znowu powtórka, zero paliwa w pompie. Więc wykręciłem pompkę zasilającą ,pojechałem Z nią do sklepu i dobrałem od ursusa aby gwint pasował . Do dziś hula aż miło . Zero problemów z odpalaniem. A słychać podczas odpowietrzania prace zaworu odpowietrzającego? Spróbuj jeszcze pozakładać obejmy zaciskowe na węże doprowadzające paliwo do pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

Chym cieakwe... wszytkie opaski gdzie trzeba pozakładane nowe wwraz z przewodami! cignij stał 5 dni nic nie ruszane podaeszłem zaczolem popować i czuje ze popuje bo skrzeczy zaworek odrzu. Dla pewności zdołem przewód ten powrotu paliwa do zbiornika i leci paliwa aż miło . Wczesniej probowałem smaostart do kortektora i ... zapalił chodził pieknie ! jak zgasilem nie przekrecajc kluczyka do pozycji ,,0,, tylko zostawiajć kluczyk w poz. ,,I,, po kilkunastu minutach zapalił sam bez samostartu . Potem zgasiłem i przekręciłm do pozycji 0 stacyjke czyli odciłem zapłon i po paru minutach nic... tylko kręci a zero dymu... mysłe ze to wina stacyjki mogą byc wypalone styki?? bo na popie wtryskowej jest takie urządzenie i od tego urządenia ide kabel do stacyjki . Zamówilem stacyjke jak przyjdzie i wymienie moze bedzie ok . Dziękuje wszytkim za pomoc ale wyraznie jeszcze opinie czy to moze byc stacyja czy moze przyśpiszacz zapłonu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

Witam to znowu ja wymienilem dzis pompke zasilającą cała i nową stacyjke . Nadal nic.... zaczynam kręcic i kręci jak szalona ale nie pali nawet dym sie nie pokaze . Wszystko odpowietrzone filtry , pompa . Nawet sprawdzałem czy paliwo na wstryskach jest i pokazuje sie!! Silnik ciepły ponieważ zalany gorącym płynem (temperatura w dzien +3/4)

Gdy psiukne samostart w fiter powietrza i odpalam zakręci z 3 razy dym sie pojawi i chodzi jak marzenie!! Po zgaszeniu lipa ... nie moge odpalic Psukne samostat i znów zapale ... wie ktos jaka przyczna? nawet założyłem nowe podkładki przewody , zaciski nawet króćce , śróby. Nie wiem w czym problem:( pomoze ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

kolego na pompie w nowych zetorach jet takie ustrojstwo jak elektromagnes od przyspieszacza zapłonu

sprawdz czy dostaje prąd jak krecisz rozrusznikiem

lub odkrec go i popchaj zapadke śrubokretem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bonek1111    20

Czy ten przyśpieszacz zapłonu co jest na rególatorze obrotów czy jest powiązany z listwą od gaszaka? czy to ma cos ze sobą wspólnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem z odpalaniem dzisiaj ojcu stanęła fortera mimo że paliwo w zbiorniku było godzinę chyba pompował odpowietrzył i odpalił 10 minut pochodził zgasił go odpalił znowu i zgasił 2 godziny później ja próbowałem go odpalić i nic pompuje pompką i do góry ropa się pokazuje a na dole przy tym zaworku tak minimalnie że widać ale nie żeby się wyciskała a jak przestanę pompować to znika co zrobić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

A dmuchnij w ten wężyk co doprowadza paliwo z zbiornika do pompki. U mnie czasami się zdarza że się on przytyka rdzą z beczek, co powoduje, że silnik schodzi z obrotów i traci moc (teraz rzadziej, bo staram się lać paliwo zawsze przez sitko). Dopiero porządne dmuchnięcie pomaga. Możesz też sprawdzić filtr paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nadal lipa chyba pompka ręczna jest do kity czasami podpompuje i odpowietrzę,przedmuchalem też wężyk od paliwa paliwo nim leci jak go postawie w pozycji niższej od zbiornika pompka coś słabo ciągnie a nawet jak zaciągnie to później jak ojciec wsiada do traktora ja już odpowietrzyłem dokręcam on kręci syacyjką i pompka puszcza nawet dym się nie pojawia nie wiem nadal co co może być przyczyną wiem że u sąsiada w belarusie podobnie się działo filtrow jeszcze nie tykałem z tego względu że mam tam słabe dojcie ponieważ rama od tura przeszkadza i jeśli jej nie zdejmnę to dojście jest teoretycznie nie możliwe czy może mieć to coś wspólnego z filtrem ale wątpię w to prędzej chyba pompka zasilająca lub ta ręczna nie trzyma nie mam pojęcia za chwilę znajomy mechanik przyjedzie i może ten problem rozwiążemy ale mimo to proszę o jakąś radę jak ktoś miał podobną sytuację dodam że wczoraj stało się to pierwszy raz w zbiorniku było może z 20 litrów ropy teraz jest około 50 nie wiem czy zalać go może do pełna nie wiem czy to coś zmieni np. czy może pompka będzie miała łatwiej podpompować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego bonek1111 co zrobiłeś przy swoim zetorku bo podejrzewam że u mnie będzie to samo:/ pompka zregenerowana jakieś badziewie w niej było i nie trzymała teraz trzyma ładnie pompuje paliwo jest wszendzie na wtryskach też się pojawiło ale mimo że gaz dałem na maksa to słabiutko coś ale było odpowietrzone rozrusznik tylko kręci i lipa akumy musze już ładować bo przecież ile kręcić można czy problem nie będzie tkwił przy tym elektrozaworze prądu tam chyba nie dostaje ale wziełem na krótko z alternatora jak przyłożyłem ptykneło ale mimo dalszych prób kręcenia nic nawet dym się nie pokarze :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz22    1

witam. wie ktos moze jaki jest symbol zamiennika filtra paliwa do zetor proxima z 2011r i zetor forterra 11441 z 2008r.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj