TBhog

t-25 glowica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotr95    0

witam mam taki mały problem z głowicom w moim wladku mam zerwany gwint przy szpilce smarowania głowicy myślałem nad wkręceniem helicoil jak uważacie dobre będzie to rozwiązanie ???

 

post-160708-0-79481800-1481403287.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Mi tokarz dorabiał taką szpilkę tylko zrobił mi tak że część wkręcana w głowicę była grubsza a pod rurkę i nakrętke zrobił tak jak oryginalnie. Po wkręceniu w głowicę trzeba sprawdzić czy jest dobry przepływ bo jak będzie za długa i za głęboko się wkręci to może przytkać kanał olejowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr95    0

Bylem u ślusarza i dorobi mi taką szpilkę ze z jednej strony będzie M12 1,25 i z drugiej strony M14 ale nie na zwykły gwint tylko 1,50 zęby sie tak szybko nie zrywał.

Edytowano przez piotr95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Do aluminium i żeliwa nie robi się drobnego gwintu bo nie nagwintujesz tak jak trzeba. Zauważ że wszystkie szpilki wkręcane w głowice maja gruby gwint.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr95    0

głowica zrobiona  tokarz dorobił mi ta szpilkę m 14 do głowicy i m 12 na nakrętkę na gwintowałem w głowicy otwór i jest sucho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    324

Panowie dzisiaj ojca t25 zaczął pluc między tłumikiem a kolektorem. Sam już nie wiem czy to ropa czy olej. Po zdjeciu kolektora taki widok jak na foto. Po przekreceniu wałem tak aby zawór się obniżył widac ze gniazdo całe mokre. Od czego zacząć? 

IMG_20200414_162055_BURST001_COVER.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Zdjąć pokrywę zaworów, klawiaturę, podeprzeć zawór tłokiem i wypiąć sprężyny. Wtedy zobaczysz czy zawór ma duży luz w prowadnicy albo czy prowadnica nie pęknięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    324

Ostatnio była zaczepiona łuparka świdrowa i chodził na 1200 obr przez ok godz.i zaczeło sie lać .Wczesniej wałowałem to nic nie było widać ale wieksze obroty to pewnie  wypalało sie od temp. na bieżąco .Odpalilem go bez kolektora i z tego cylindra  więcej jest dymu niz z 2-go .Lub bardziej niebieski .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj