TBhog

t-25 glowica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
T25A2    7

strzałą goście .mam pytanie do jakiegoś ogarniętego człowieka który ma konkretne pojęcie o mechanice.problem jest tego rodzaju.pluje olejem przez komin (i cały silnik zarzygany jest też),pomyslałem albo głowice albo na cylindrach już za duży luz.rozłożyłem włodzimierza i co widzę ,głądż cylindra do d*py,jakiś 1cm od góry już czarna i okopcona więc do wymiany,oczywiscie próg na cylindrze jak najbardziej też jest. ale teraz problem 2 bo w kanałach głowicy też wszystko zaolejone(na wydechowych oczywiscie nagaru w 3 d...y) ale na dolocie i w rurze od filtra powietrza też.

co teraz zrobić w zeszłym roku były głowice w renowacji (ok.250mthjest na nich zrobione),czy możliwe żę puszcza na prowadnicach znowu,no bo kurna nie ma uszczelniaczy-co za inżynier to wymyślił.a luz jest minimalny. ma ktoś jakieś sugestie .trochę się rozpisałem ale chciałem to dokładnie wyjaśnić

czekam na jakieś konstruktywne odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak sadzi ci olej przez cylindry to wywala na kanałach wydechowych a co oleju w róże od filtra powietrza to normalna sprawa.Przecież powietrze we filtrze przechodzi przez olej.Wymieniaj cylindry a głowice zostaw stare.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T25A2    7

tak się zastanawiam żeby nie robić 2-gi raz znowu,nie rozbierałem za czesto ciągnika ale w aucie takie rzeczy kwalifikują się pod wymiane uszczelniaczy właśnie.dodam żę podocierałem zawory w głowicach (tak prewencyjnie ,chociaż już nie były super ,ale teraz są zaj... e szczelne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubamako66    552

witam mam pytanie dlaczego z pod cylindra w moim t25 cieknie olej czy to wina uszczelki i czy ona tam jest i czy trzeba ja tam założyć bo coś dziadek gadał że tam nie ma uszczelki i dla tego morze cieknąc i się pytam was jaka morze być wina silnik ma 3500 mth od nowości bez żadnego remontu nic nie ruszane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Skoro silnik nie rozbierany to skąd dziadek wie czy jest uszczelka czy nie?

A wracając do pytania to pod cylindrem powinna być cienka miedziana uszczelka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
kubamako66

spróbuj dociagnąc śruby na głowicy, u mnie pomogło bo też z tym walczyłem. Kilka razy ściagałem cylinder żeby wymienić tą miedzianą uszczelkę, zakładałem na silikonie, na hermetyku, dawałem nawet dwie i zawsze po jakimś czasie olej wychodził. Ostatnio tylko dociągnąłem śruby i sie uspokoiło. Jedna poszła sporo i to akurat na wprost miejsca gdzie wychodził olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam mam zamiar wymienić głowice w moim wladku który jest z 1981r i tego co wiem to tam podobno nie ma uszczelek pod głowica z stąd moje pytanie czy pod nowe głowice zakładać te uszczelki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Pod głowicą nie ma żadnych uszczelek i dlatego nawet ich nie dokupisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

np.w ledach one chyba były produkowane od 1996

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no właśnie nie było ale teraz zakładać czy nie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Jeżeli kupisz nowe głowice to lepiej założyć bo prawdopodobnie będą przystosowane do uszczelek, dawniej bardziej stawiali na dokładność i precyzję tak że uszczelki najwidoczniej były zbędne i była szczelność, tak że dla pewności lepiej by było założyć uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam mam zamiar założyć te uszczelki pod głowice tylko nie wiem jak która strona skierować ta uszczelkę do góry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A co to za różnica którą stroną.Jak pisałem składaj bez będzie dobrze a jak będzie puszczać to i to się daje uszczelkę.Ale nigdy tego nie stosowałem.Docierałem cylinder do głowicy na obrabiarce ale nie stosuję uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

 Witam ucieka mi kompresja z pod drugiej głowicy , t 25 z 77roku sciągnołem głowice i wymieniłem uszczelkę bo taka była założona ito samo czy głowica może być pęknięta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Tak może być pękniecie głowicy lub cylindra u samej góry, ja miałem taki przypadek myślałem że głowica a to pękł cylinder.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Szukaj dobrze tego przedmuchu będzie widać zadymienie gdzie puszcza bo może wystarczy cylinder do głowicy dotrzeć pastą zaworową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj