TBhog

t-25 glowica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witek2010    33

A jest wtedy efekt jakiś z tego grzania świecą po takim czasie może i te ciepło jeszcze tam będze. Najgorzej to zacząć kręcić i kręcić do nieskończonności aż akumulator siądzie :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Głowicę od T25 znam na wylot. Jedyna możliwość żeby pojawiła się w niej ropa to albo nieszczelny wtryskiwacz ale na pewno nie uszkodzona podkładka pod wtryskiem. Żeby tam poszła ropa musiałby w ogóle nie palić na cylinder i wtedy mogłoby się jej nazbierać nad tłokiem i zacząć ją wyrzucać przez nieszczelność, ale to skrajny przypadek.

 

Szczerze mówiąc to już się gubię w tym temacie bo kolega teraz znowu o odpalaniu pisze próbując się chyba wykręcić od odpowiedzi.

 

Typie - znam gorsze słowa ale w tym kontekście też mógłbym się poczuć urażony gdyby to było do mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam . Panowie nie długo mam zamiar robić generalny remont silnika w moim Władimircu. Pytanie chodzi o głowice, bo są oryginalne nigdy prawdopodobnie nie robione. I co lepiej zrobić, kupić nowe czy te oddać do regeneracji co będzie lepiej się opłacać ? Czy te nowe są dobre wymieniał ktoś ?

Edytowano przez pawel807

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

U mnie lały przez prowadnic e

wymieniłem na nowe nie było z nimi problemu (mam dobry sklep)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

A to tam gdzie ja, myślałem że masz jeszcze jakiś lepszy sklep :)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Na Kochanowskiego w Tarnowie tez jest dobry sklep.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Zależy co stwierdzisz po obejrzeniu głowic. Jak gdzieś pęknięta czy wypalone gniazda to nowa, a jak wszystko z nią ok to zmienić prowadnice i zawory, dotrzeć pastą i zakładać. Można nawet samemu zrobić. Ewentualnie jak zawory szczelne i nie mają luzu w prowadnicach to nic nie ruszać. Głowic tych nie planują, przynajmniej mi nigdzie tego nie chcieli robić a już w ogóle nikt się nie chciał brać za wymianę gniazd zaworów - jest spore ryzyko, że gniazdo wypadnie i narobi szkód w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Coś znalazłem:

http://www.youtube.com/watch?v=IN8WNuOea0M&list=PLF432493D8DCC2108&index=9

 

Przydają się konta na zagranicznych portalach społecznościowych :)

Polecam inne jego filmy, bo tam sa naprawde pouczające treści

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Witam. Mam pytanie: czy da sie samemu wymienic prowadnice zaworow? Bo patrzac na nie to nie wyglada to zbyt skomplikowanie. Tak glownie w celach edukacyjnych chcialbym to zrobic. Robil juz ktos z was taka operacje? Jak poszlo?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pegaz1987    0

pomyliłem pojęcia, prowadnice z popychaczami

Edytowano przez pegaz1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Prowadnice zaworów są wprasowane w głowicach. Trzeba wymontować głowicę, wyjąć zawory i wypchnąć od spodu prowadnice a później nowe wcisnąć najlepiej na prasie, ale myślę że i większym imadłem czy jakąś śrubą tez da radę. Nie radzę używać młotka bo są z dosyć kruchego materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kolega myli. To nie są prowadnice zaworów.

A odkręcając koniki klawiatury nic nam nie da uważanie aby ich nie zruszyć. Przy każdym ich ponownym montażu należy ustawić luz na zaworach.

A także trzeba przedmuchać sprężonym powietrzem aby kanały olejowe były drożne.

Prowadnice zaworowe są w głowicy i przez nie przechodzą zawory.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No właśnie, co wy mi tu wypisujecie?

Tylko Mani trafił w 10!

 

Właśnie, robił to ktoś, kto mi potwierdzi, że to możliwe jest?

Trzeba podgrzewać głowicę, żeby się zluzowały?

 

Ściągacz to ja sobie mogę dorobić, żeby powyciągać i powciskać


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Napisałeś posta pod moim ale chyba pisałeś do mojego poprzednika pisząc, że się myli, przeczytaj kilka postów wstecz po kolei to zrozumiesz :)

 

Sam nie robiłem ale byłem przy wymianie na prasie, nawet nie hydraulicznej tylko mechanicznej. Siła tam nie jest potrzebna żadna kosmiczna i wychodzi bez podgrzewania.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wymienić prowadnice to nie problem , ale potem trzeba przefrezować gniazda aby były osiowe z prowadnic ( docieranie tego nie zastąpi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brytan    2

Witam panowie mam problem wymieniłem uszczelkę (miedzianą) pod głwicą w moim Władku.Pochodził może ze 2godz. i wybiło od nowa tą samo. Założyłem drugi raz i znów to samo. Jak najlepiej uszczelnić. Bardzo proszę o odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Te uszczelki to nie jest orginał narmalnie tam niema uszczelek

weś tulejr może być jakaś inna i dotrzyj na niej głowice przy u życiu pasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Glowice daj do splanowania, to jest podstawa, jesli cylinder nie pekl, to bedzie trzymac


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj