Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem co sie z nim dzialo pompa zasilająca byla pęknięta i z pod tej duzej śruby na pomce lecialo torche paliwo a podkladki byly no i to dlatego lapal powietrze teraz tylko kupie nową pompke zasilajacą i zobaczę jai będzie rezultat ;))

Opublikowano

@PawelAgro do odpowietrzenia Władka popuść śrubę nadmiaru paliwa na filtrach ta co idzie na wtryski i pompuj aż przestanie bąbelkować.Popuść króciec za pompą paliwowa żeby też poszła ropa.Popuść przewody wysokiego ciśnienia na wtryskach noga na gaz i pokręć rozrusznikiem aż pojawi się paliwo.Zakręć przewody i musi zagadać :) pozdrawiam

Opublikowano

Jezdzic jezdził normalnie al w orce troche znowu lapal wymienilem dzisiaj rurke pobierajacą paliwoi przewody które idą od tej rurki do odstojnika i teraz to ma moc xD ;D wszystko juz ok mozna zamknąc

Opublikowano

@ari321 Przy 20 litrach jak się zapowietrza to normalne.wystarczy że złapiesz pochył na prawą stronę i zaczyna się impreza.Ja mam tak samo w swoi a przyczyna że rurka nie sięga do spodu zbiornika.Ja u siebie skróciłem o 5 centymetrów to przy 25l jest impreza a przy 14l to już zgaśnie.Tak że bez pełnego zbiornika na ciężką robótkę w pole na cały dzień się nie wybieram. :) Pozdrawiam

 

Totalnie bezsensowny i nieprawdziwy post. Po co skracałes tą rurke. To nie jest normalne ze sie zapowietrza ponizej połowy w baku. Jak jest wszystko szczelne i czyste to władek zacznie przerywac dopiero na 4l w zbiorniku a na rownym to jeszcze mniej. Rada: wstaw normalnej długosci rurke w zbiornik, wymien podkładki i te rurki od zbiornika zasysające sprawdz wszystko. Jesli dalej przerywa to wywal filtry dokładnego oczyszczania wstaw nowe uszczelki i spróbuj jak chodzi po tym zabiegu. Musi chodzić!!! Jeszcze raz powtorze Władek wysysa do konca prawie, jak zapowietrza sie lub przerywa majać mniej niz poł baku to trzeba szukać przyczyny w szczelnosci układu najczesciej to wina filtrow paliwa albo podkładek na przewodach od zasysania paliwa.U mnie ostatnio w lecie tez zaczoł przerywac i tracił moc gdy było mniej niz poł baku a to była wina filtra paliwa - zgioł sie w srodku bo sprezynka co go wypychała była za mocna (od czegos innego) wymieniłem sprezynki i filtry i wysysa do 3 -4 litrów na pełnej mocy silnika :)

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

u mnie się zapowietrza jak nie ma paliwa :) wyciąga do końca

edit: oryginalne rurki pękaja na szwie i temu sie zapowietrza

u siebie wyeliminowałem ten problem

Edytowane przez hacki
Opublikowano

@t25aaa kolego piszesz jak byś miał do czynienia z laikiem a nie mechanikiem. :D Skróciłem rurkę bo si ułamała i teraz przy połowie zapowietrza się ale na przechyle i pod górkę. :( W takich warunkach to z dolnym poborem paliwa ze zbiornika umiejscowionym w w jednym punkcie jak c 360 to przy pochyle na prawą stronę i pod górkę to przy 15 litrach jest marnie. :) A rurki nie mam zamiaru wymieniać bo mi to nie przeszkadza i nie pytałem o żadną poradę.A przy oryginalnej rurce i przy dużym pochyle na prawą stronę na 4 litrach będzie Władek chodził to życzę powodzenia i raczej proponował bym czytać post do końca i uważnie. :o

Opublikowano

a no to spoko. ale mysle ze lepiej jak by była normalnej długości bo dłuzej ciagnikiem mozna jezdzic nie trzeba codziennie uzupełniac paliwa. A nie wywala CI paliwa przez odpowietrznik jak masz tak duzo paliwa w zbiorniku?

Opublikowano

Gorsze jest to, że na dnie baku zbiera się syf i woda. Gdy smok jest odpowiedniej długości wszystko jest systematycznie wyciągane, filtrowane.

Zbierająca się na dnie woda na pewno spowoduje rdzewienie baku. Żadne wibracje czy przelew paliwa do baku nie spowodują wymieszanie i wyssanie.

Kupiliśmy ciągnik który jak się okazało zostawiał 20 litrów i już się zapowietrzał. Wymiana smoka oczywiście pomogła, ale w odstojniku na sitku było multum rdzy.

Płukanie baku i skrobanie dna listewką. Pełno płatów rdzy i woda na dnie baniaka po zlaniu zawartości baku.

 

Ja zamiast metalowego smoka mam do baku przez oryginalny otwór włożony przewód gumowy. Zaciąga z baku resztki. I mam problem z głowy jesli chodzi o szczelność połączenia bak- odstojnik, bo przewód jest jednolity.

Od lat sprawdza się w dwóch egzemplarzach.

Opublikowano

ja tam nie miałem problemu z rdzą nigdy. Instalacje paliwowa mam zrobiona jak w orgiynale było i jest dobrze. Dodatkowo pochwale sie ze działa mi czujnik paliwa i wskaźnik pokazuje idealnie. Kupiłem czujnik od pronara taki z najdłuzszym drutem pływaka i przerobiłem go dając mu czesci ze starego czujnika i chodzi elegancko :) Probowałem wyginać drut czujnika od pronara ale nie chodził wtedy na całym zakresie zbiornika przy czym oszukiwał.. po przeróbce działa jak orginalny i pokazuje idealnie

Opublikowano (edytowane)

normalnie w lewo (do kabiny) sie odkreca. Ja odkrecam normalnym kluczem płaskim bo nie mam tego specjalnego

Edytowane przez t25aaa
Opublikowano

Ja mam ten specjalny, i powiem szczerze, że nadaje się do du....y, a nawet nie. Jak odkręcisz wszystko co jest na głowicy, to wtedy on się nadaje, ale tak samo jak każdy inny.

Opublikowano

Ja odkręcam zawsze tym specjalnym kluczem i nie muszę odkręcać nic więcej poza pokrywą głowicy. Bez sensu jest wykręcać całą klawiaturę tylko po to aby odkręcić wtryskiwacze. Ale klucz musi być sprawny tzn nie rozbity.

 

ja tam nie miałem problemu z rdzą nigdy. Instalacje paliwowa mam zrobiona jak w orgiynale było i jest dobrze. Dodatkowo pochwale sie ze działa mi czujnik paliwa i wskaźnik pokazuje idealnie. Kupiłem czujnik od pronara taki z najdłuzszym drutem pływaka i przerobiłem go dając mu czesci ze starego czujnika i chodzi elegancko :) Probowałem wyginać drut czujnika od pronara ale nie chodził wtedy na całym zakresie zbiornika przy czym oszukiwał.. po przeróbce działa jak orginalny i pokazuje idealnie

Ja rok temu próbowałem naprawić wskaźnik paliwa wymieniając czujnik na nowy. Ten też był zmieniany ale jakieś 10 lat temu na oryginalny ruski. Ten co kupiłem to się do niczego nie nadawał. Teraz robią taki szajs jakiego dawno nie widziałem. Na razie, byle jak, ale działa stary czujnik. Wolę taki niż ten nowy co zrobiony jest z cienkich blaszek (które pewnie się połamią po 3 miesiącach pracy) ze źle wywierconymi otowrami (pewnie po to abym sam sobie przewiercił aby potem nie uznać reklamacji) i ociertającym o ścianę zbiornika pływakiem.

 

Gorsze jest to, że na dnie baku zbiera się syf i woda. Gdy smok jest odpowiedniej długości wszystko jest systematycznie wyciągane, filtrowane.

Zbierająca się na dnie woda na pewno spowoduje rdzewienie baku. Żadne wibracje czy przelew paliwa do baku nie spowodują wymieszanie i wyssanie.

Kupiliśmy ciągnik który jak się okazało zostawiał 20 litrów i już się zapowietrzał. Wymiana smoka oczywiście pomogła, ale w odstojniku na sitku było multum rdzy.

Płukanie baku i skrobanie dna listewką. Pełno płatów rdzy i woda na dnie baniaka po zlaniu zawartości baku.

 

Ja zamiast metalowego smoka mam do baku przez oryginalny otwór włożony przewód gumowy. Zaciąga z baku resztki. I mam problem z głowy jesli chodzi o szczelność połączenia bak- odstojnik, bo przewód jest jednolity.

Od lat sprawdza się w dwóch egzemplarzach.

 

Ja od dobrych 15 lat nie mam problemu z wodą w baku czy odstojniku. Zapomniałem już jak się odkręca odstojnik. A w zbiorniku fabryczna rurka. Teraz ropa sprzedawana na stacjach beznynowych jest dobrej jakości, przynajmniej w mojej okolicy. Za komuny to jak się kupowało beczkę ropy to po 3 miesiącach stania na dnie osadzało się około 30 litrów wody. Teraz też są stacje na któych mają mieszadła non stop włączone w zbiornikach, ale ja staram się na tych stacjach nie tankować. Wystaczy znajomych popytać - zawsze znajdzie się taki co zna kogoś kto pracował na takiej stacji i zna temat ;).

Opublikowano

W baku oczywiście jak smok jest cały. U mnie była dziurka na długości rurki co powodowało, że nie ssał z dna. Zostawało około 20 litrów ON i silnik gasł. Niestety były właściciel to widać olał, a mnie wkurzało. Potem okazało się co zrobiło jego lenistwo.

A tak obecnie nie ma żadnych problemów z układem paliwowym.

Woda zbiera się zawsze w baku i tu nie chodzi o źródło paliwa. Jak mamy sprawny smok to wody i jej skutków nie będzie.

Opublikowano

Ja mam ten specjalny, i powiem szczerze, że nadaje się do du....y, a nawet nie. Jak odkręcisz wszystko co jest na głowicy, to wtedy on się nadaje, ale tak samo jak każdy inny.

No ja zwykłym kluczem odkrecam i dokrecam tez bez zdejmowania klawiatury

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v