ari321

T-25 zapowietrzanie sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adamgaleon    7

zobacz kolego czy ta rurka która jest w zbiorniku nie jest zapchana, najczęściej się zapycha u góry na łączeniu ze śrubą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Wszytstko sprawdzilem odstojnik czyszczony jak byl remont rurka tez jest ok filtry nowe i dzisiaj jechalem to to samo soe dzieje lapie powietrze jedie jedzie i zmniejszaja mu sie obroty i znowu lapie normalnie i znowu powietrze itd... jak wolno jeżdżę to wydaje mi sie ze nei lapie powietrza ale moze mi sie wydaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

miałem podobne objawy jak u ciebie i była uszkodzona pompka ręczna, ta do odpowietrzania, sprawdź czy masz ją sprawną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

ale co dokladnie ma pompka do tego?? Ojciec ostatnio zmienil w pompce tłok i to samo prosze pomocyyyy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yaro1976    13

Niech kolega odkręci zaworki przy pompce zasilającej i sprawdzi czy sprężynka nie pękła. A jeżeli nie to proponuje rozciągnąć sprężynki na zaworkach!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr697    1

Sprawdź połączenie na zbiorniku, między rurką wychodzącą ze zbiornika a rurką łączącą odstojnik, mogą być za cienkie podkładki miedziane i będzie łapał powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

pompka ręczna ma to do tego ze jeżeli będzie nie szczelna to przez nią zaciąga powietrze.tam jest oring.A próbuj ręczną pompką odpowietrzyć jak nie da to po kolei rozbieraj zaczynając od rurki bo być może naderwała się w zbiorniku i ciągnie lewe powietrze. jak jest ok to odłącz odstojnik i podłącz bez pośrednio merze przez niego idzie lewe powietrze a jak nie to zaworki w pompce może są wytarte a jest jeszcze jeden zawór za pompą redukcyjny ciśnienie w sekcji może być uszkodzony ale objawia się tym jak jest mniej niż polowa zbiornika paliwa i dopiero się zaczyna zapowietrzać.tak było u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Podłączylem tak jak muwił balcerek bezposrednio nie przez odstojnik no i nie lapie powietrza ale co i jak dalej robic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No to teraz rozbierz odstojnik wymyj wszystko zmontuj tylko uważaj na uszczelkę przy nim bo lubi się wywinąć.Ja stosuję oring i jest ok. Władek pod tym względem to masakra bo ciągnie paliwo górą ale nigdy syfu nie zaciągnie jak o ile na jakiś czas nie spuścisz brudów ze zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Narazie nic nie rozbieralem bo przy remoncie byla pokrywa nowa bo gwint byl zerwany i trzeba kupic kielich odstojnika nowy, wiec czy mozna jezdzicz bezposrednio podlączonym przewodem do baku a nie przez odstojnik??? nic sie nie stanie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak będziesz jeździł bez odstojnika to spuść wodę ze zbiornika.Na dole po lewej stronie jest

kranik chyba na 19 klucz.popuść go tak żeby woda zleciała i jest Pompa raczej syfu nie powinna złapać chyba by zasilająca bo na sekcję idzie przez filtry. Ja zimą swoim śmigam bez bo przez siatkę w odstojniku parafina się nie może przecisnąć i jest dobrze. :rolleyes: Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0
Napisano (edytowany)

Nie no pomocy jeżdżę bez odstojnik i top samo, lapie powietrze, wszystko szczelne nic nei cieknie, zaworki nowe w pomce no i co mam zrobic pomocy...

Edytowano przez ari321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@ari321 tak jak wcześniej pisałem czy patrzyłeś do rurki od zbiornika noże jest naderwana a noże jest zapchane połączenie rurki z przewodem na zbiorniku do góry a jak przykręcasz rurkę do góry czy założyłeś nowe podkładki. A dzieję się to na pełnym zbiorniku czy na połowie to też jest ważne :huh: daj konkretne odpowiedzi na te pytania :rolleyes: Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelAgro    0

Witam,

Mam taki problem a mianowicie wymieniłem w swoim władku filtry paliwa a także chciałem wyczyścić odstojnik ale po odkręceniu go stwierdzi, że mi się nie chce. Dodam, że przy odkręcaniu go (4 śrubki mocujące) napotkałem problem w postaci tego przewodu który idzie z baku więc i jego odkręciłem. Po tych czynnościach ciągnik stał ok 2 tyg bez odpalania a tak wogóle to nie odpalałem go od zimy kiedy to rozciągaliśmy go z tatą. Odpowierzałem go wczoraj ze 20 min pompką aż mnie ręka bolała i nic ani dymku z tłumnika. Jeśli ktoś wie jak mi pomódź to prosze pisać.

 

 

 

Pozdrawiam.


Bizon ZO56 SUPER
FOREVER THE BEST...;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Rurka nie je st napewno naderwana, podkladki nowe, połączenie rurki z przewodem na zbiorniku do góry też raczej nie zapchane ale nie sprawdzalem, teraz mam we władku 20 litrów, sprubuje wlac wiecej, ale jezeli np na 40 litrach nie bedzie lapal powietrza to co bedzie źle???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@ari321 Przy 20 litrach jak się zapowietrza to normalne.wystarczy że złapiesz pochył na prawą stronę i zaczyna się impreza.Ja mam tak samo w swoi a przyczyna że rurka nie sięga do spodu zbiornika.Ja u siebie skróciłem o 5 centymetrów to przy 25l jest impreza a przy 14l to już zgaśnie.Tak że bez pełnego zbiornika na ciężką robótkę w pole na cały dzień się nie wybieram. :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0
Napisano (edytowany)

A i jeszcze jedno jak sie jazdzi normalnie na wolnych obrotach chodzi dobrze a powyzej 1400 obrotów łapie powietrza a na wolnych chodzi dobrze. Co z nim zrobic??? Cyz to może byc pompa źle ustawiona albo cos?? A i napisales ze u ciebie przy 14 litrach gasnie u mnie to na 5 wczesniej jeszcze po szosie mozna bylo jechac a na 10 litrach mozna bylo spokojnie orac. Co z tym wladkiem zrobic??

Edytowano przez ari321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

moim zdaniem to jeszcze paliwo nie doszło do wtrysków- tzn jeszcze jest zapowietrzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Hmmm sprubuje jutro kupic rurke co bierze paliwo i dam znac co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

ale wojno musialo dochodzic paliwo bo juz duzo nim jezdzilismy i oralismy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ari321- kolega pisze, że ani trochę dymku nie puścił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To pewnie moim sposobem trzeba zalać pompę nalewając bezpośrednio do przewodu doprowadzającego do pompy od filtrów. Zakręcić przewód, potem odprężnik, rozrusznik i odprężnik da dół i cały czas pełny gaz. Musi zapalić.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj