ari321

T-25 zapowietrzanie sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ari321    0

Witam mam tak problem w swoim t-25 otóż niedawno w tym tygodniu woziłem swoją 2 pompę paliwową do regeneracji wszystko ok jest pompa i wtryski gościu też ustawił odpaliłem i dzisiaj woziłem obornik przyczepką i odpalam t-25 i jak dodam troszkę gazu tak żeby równo chodził to jest ok i jak się jedzie tez jak się daje mało gazu to jest ok tak żeby równo chodził ale jak przygazuje go prawie na maxa i jak jadę to się zapowietrza tak jakby łapał powietrze tak jakby było mało paliwa zbiorniku a zawsze łapał powietrze jak było 5-6 litrów a sprawdzałem jest 13 litrów wcześniej tak nigdy nie było i co się z wladkiem dzieje??? dodam ze jego rok produkcji to 1979

Edytowano przez milanreal1
orty i literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Trzeba by przejrzeć czy gdzieś rurka nie jest zatkana.Mimo że lejesz przez sitko to zawsze się skądś weźmie.A filtry paliwa kiedy wymieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Wymiana filtrów,sprawdzenie uszczelek i połączeń.Wymienił ci pompkę zasilającą?One są marnej jakości,przynajmniej ja na taką trafiłem.Porządnie odpowietrz układ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Witam! Podepne się pod ten wątek.

 

Otóż mój mocno zdezelowany Władimirec kiedyś się bardzo zapowietrzał, kiedy dłużej postał, a później, to już nie mozna go było zgasić, bo juz nie odpalał, ale to zostało naprawione, bo winny był zaworek (tłumik) na powrocie z pompy wtryskowej.

 

Ale do rzeczy:

Teraz mam dziwny problem, że jak porobię nim coś bardzo ciężkiego w polu, tak ciężkiego, że silnik jest przegrzany i go postawię na noc, to czasami na drugi dzień dzieje się coś dziwnego:

tzn. odpali normalnie, chwilę pochodzi, potem tak nierówno jakby na jeden wtrysk nie podawał, a potem traci zupełnie paliwo i gaśnie.

 

Najdziwniejsze jest to, że nie muszę nic pompować, tylko zakręcę dłużej rozrusznikiem, wpuszczam odprężnik o chodzi juz dobrze, ale ostatnio zgasł mi 2 razy i to mnie zaniepokoiło.

 

Skąd się bierze takie dziwne zachowanie silnika??

Pompa, czy kompresja?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

U mnie było podobnie,przedmuchałem rurkę w baku i nic to nie dało,wymieniłem filtry też to nic nie dało,ale coś mnie tchnęło i zajrzałem do odstojnika a tam syf,kiła i mogiła.Przemyłem odstojnik,smok i wszystko teraz jest ok a wcześniej były podobne problemy jak u kolegi wyżej.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Może być, bo czasem jak mu dobrze przegazuję, to zaczyna przerywać.

Przy remoncie zajrzę do filtrów.

 

A nie wiesz może jak ruszyć śrubki spustu wody?

Bo mi zardzewiały i nie mogę odkręcić :(


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Ja to cały odstojnik odkręcam,te 4 śruby od góry i na dół ściągam,przemywam,przedmuchuje i zakręcam z powrotem.Tej śruby od dołu jeszcze w życiu nie wykręcałem.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Pewnie zardzewiała więc zapomnij o jej odkręceniu.Jak wyczyścisz cały odstojnik to przed zakręceniem zalej go do pełna czystym paliwem i załóż

nową uszczelkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Na filtrach też nie da sie odkręcić, ale to dzięki temu czyszczę regularnie, bo, żeby wylać wodę to muszę rozbierać :lol:

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Ja filtry wymieniam i czyszczę odstojnik raz w roku czyli jakieś 130 mtg.No chyba że coś się dzieje to częściej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Teraz ja używam tego tematu. Nie widziałeś postu??


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

jeżeli w/w metody zawiodą

 

co do zapowietrzania jest jeszcze jedna możliwość-powietrze łapie na łączeniu rurki z bakiem u góry wymiana podkładek oraz uszczelnić gwint (po gwincie ciągnie powietrze do oczka ze środka baku)

Edytowano przez body78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ale to by się zapowietrzał zawsze, a on tylko takie coś odwali raz na ruski rok!

 

O tym już nie będziemy pisać, bo ten problem mam raczej rozwiązany.

________________________

Teraz tak:

Gdzie są śrubki odpowietrzające pompę?

tak z ciekawości pytam...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Generalnie ruska pompa wtryskowa nie wymaga odpowietrzania więc takich śrubek nie ma. Najczęściej wystarczy przepompowanie pompką ręczną i nieco dłuższe pokręcenie rozrusznikiem. Ale jeśli już się upierasz żeby odpowietrzyć pompę to albo możesz poluzować nakrętki przewodów prowadząch do wtryskiwaczy albo poluzować nakretki przy wtryskiwaczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja mam inny patent na odpowietrzanie, ale chciałem Was spytać :lol:

 

Ja mam przerobiony przewód z filtrów do pompy na wężyk i jak jest taka potrzeba, to ściągam ten wężyk i wlewam do niego czystą ropę. Pompka mi nie działa, a tak jest szybciej i łatwiej, no i nie obleję się ropą, tak mocno jak w przypadku pompowania :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Oblewasz się ropą bo masz jedynie wyrobiony oring na pompce ręcznej i dlatego ropa Ci tryska podczas pompowania.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Znajomy mi dał tą pompkę, bo jemu padła zasilająca, ale przełożył tylko dół, a ręczną założył starą, a 'nową' mi dał. Użyłem jej tylko raz, ale mnie oblała ropą. To jest szajs jakiś!

Teraz, to już 2 lata nie odkręcałem grzybka. Nie wiem po co oni wymyślili ręczną pompkę :P


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

A co ty myślałeś że części do ciągników są takie dobre jak w latach 80 czy 90.A pompę ręczną wymyślili bo mieli taki kaprys. :D Ja ostatnio trochę pompowałem bo stwierdziłem że lepiej pod pompować mi ma mi się zapowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Może to i kaprys, ale właściwie w każdym dieslu jest pompka ręczna, nawet w samochodach osobowych. Pompka jest po to, żeby się nie męczyć z odpowietrzaniem pompy. Jeśli w T-25 skończy się paliwo wystarczy dolać nowego, przepompować pompką ręczną i nieco dłużej niż zwykle zakręcić rozrusznikiem i silnik powinien zapalić bez żadnego problemu. Nic nie trzeba odpowietrzać. Po to jest pompka ręczna. A części to teraz są do d..y w większości przypadków. I strasznie mnie denerwują sprzedawcy kiedy mówią, że teraz już nie ma oryginalnych ruskich części, a ten bubel co kupiłem to nawet Ruscy zamawiają teraz do swoich sklepów. To chyba na Litwę, ale oni by się obrazili jakby ich ktoś nazwał Ruskimi, a na Białorusi wątpię, aby ktoś kupował takie buble.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

Witam mam problem z t-25 zapowietrza się no mozna powiedziec z niczego na jak sie jedzie lapie powietrze nigdzie ropa nie cieknie wszystko się wydaje ok ale gdzies lapie powietrze co to sie z nim dzieje????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Jak jest pełen zbiornik też takie są objawy?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Wymieniłeś wszystkie gumowe części przewodów paliwowych ?


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ari321    0

No nie wiem ale rurka którą bierze paliwo jest napewno dobra.Tak przewody gumowe są nowe

Edytowano przez ari321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj