ari321

T-25 zapowietrzanie sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sypki    0

Witam

Akurat temat zszedł na interesujący temat więc panowie pozwolicie ze się podepnę.

 

Mam problem z właśnie brakiem mocy. Jak jadę sobie tam 10km drogą i obroty mam średnie lub wysokie wydaje się być wszystko OK ale jak mu odpuszczę do niskich lub coś koło tego ma problemy z ponownym wkręceniem się na obroty (i na biegu i na sprzęgle potrafi mieć taki problem). Również podczas prac polnych ma problem z utrzymaniem średnio/wysokich obrotów podczas pracy i faluje :/ Podczas pracy obok mnie pracował inny rusek w podobnej pracy i tamte jak dostał po d*pie czy gdzieś miał trudniej to trochę sobie dymił i cisnął dalej a mój zamiast przykopcić w podobnej sytuacji to słabł (i albo by zasłabł i odzyskał obroty albo trzeba by go ratować sprzęgłem) i prawie wcale nie dymi.

Słabo się znam na mechanice a do tego z 8miechów temu był remont silnika i niewiem co by to mogło być (osiowanie bloku, szlif wału, nowe pierścionki, panewki, wtryski, filtry paliwa, pompa zrobiona u pompiarza). Tuleje z ledwo wyczuwalnym rantem, filtr olejowy wyczyszczony (teraz po zgaszeniu słychać jeszcze chwile jak się kręci), odstojnik też wyczyszczony, ciśnienie oleju bardzo długo utrzymuje się w okolicach 3 na nisko/średnich obrotach a dopiero po długiej pracy na niskich spada do 1.2 ale przy odrobinie gazy znowu idzie w górę. Po odebraniu wtrysków od pompiarza typ dał stare podkładki na wtrysku i jedna przeciekała więc ją zastąpiłem inną być moze grubszą.

 

Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sypki    0

THX za rade. Sprawdzę

A czy coś jeszcze innego mogło by powodować takie objawy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Raczej nie. Najlepiej jak wężyk między odstojnikiem i pompką jest przezroczysty to wtedy widać czy łapie powietrze. Nie może tam być żadnych bąbelków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Lewe powietrze, brudne filtry odstojnik, słaba pompka zasilająca.

Zdejmij z baku przelew i zobacz co nim wraca podczas pracy silnika na rożnych obrotach.

Spróbuj dopompowywać go ręczna pompką gdy nie może się wkręcić na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam W moim T25[ rocznik 1974] zrobiła się dziurka w odstojniku i ropa cieknie :wacko: . Mam pytanie: czy można gdzieś kupić sam dół odstojnika , czy w sprzedaży są tylko całe ?


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, dokładnego oczyszczania to sam kupowałem kielichy to powinny być też i od wstępnego :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Szklanak odstojnika powinna być dostepna tylko kolego weś ze soba starą i ten piercień który go podtrzymuje, bo raczej teraz są tylko nowego typu jak do MTZ czyli juz tego pierścienia nie ma tylko szklanka ma szerszy kołniez z dziurami na nakretki. Sprawdzisz czy pasuje, chociaż nie powinno byc problemów.

 

Moderatora prosimy o przeniesienie.

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/47754-t-25-zapowietrzanie-sie/page__st__60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezes    0

Połączono.

 

 

 

Witam, mam problem z T25, otóż przed każdym pierwszym zapaleniem w dniu, muszę go pompować ręcznie na pompie paliwa, i mimo tej operacji po zapaleniu gaśnie i trzeba ją powtórzyć po raz kolejny. Jakie mogą być przyczyny tego zjawiska? Czy zamontowanie zaworu zwrotnego może pomóc?

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

trzeba zmienic pompe

Edytowano przez rafal1989

<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

@Bezes

Zaworek Ci nie trzyma, z tyłu pompy na cienkiej rurce, stała usterka T25. Objawy na to wskazują.

Odpali, zgaśnie, napompujesz, chwilę pokręcisz odpali i chodzi

http://rolnex.pl/t25/657-zawor-t25.html

nr części 21.1106420

Trzeba uważać bo czasami trafi się wadliwy egzemplarz i trzeba zrobić małe udoskonalenie ;)

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/50975-uwaga-bubel/page__st__40 post nr 48


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Ja pozbyłem się problemu z tym zaworkiem w ten sposób. Kosz około 10 zł.

post-21487-0-83802100-1404657518_thumb.jpg


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Czym Ty umyłeś ten silnik? Aż dziwnie wygląda...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Ja go w życiu nie myłem, tylko podczas remontów był myty ropą z olejów i brudu. szkoda że na zdjęciu nie widać tylnej części ciągnika. Wtedy napisałbyś ile lat go nie myłem, ale po sezonie szykuje się remont skrzyni, to i tam się wymyje i wyczyści. Z pokrywy rozrządu to farba z biegiem lat sama pozłaziła, a latek już ma 34 i nigdy nie był malowany, a przydało by się jemu. Może kiedyś w okresie zimowym się pomaluje.

Edytowano przez Marcelix

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plast    0

.

Słuchajcie mam takie ptytanie czy pompką ręczną da się podać paliwo do cylindra? Bo chodzi mi o to, żeby oszczędzić rozrusznik bo sprawdzałem czy paliwo dochodzi i odkręciłem te przewody od wtryskiwaczy i przy pompowaniu pompką pomocniczą nie leciało paliwo,

a jak kręciłem rozrusznikiem to leciało chyba, że był zapowietrzony

Edytowano przez plast

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAbi12    13

Witam mam problem z moim T-25 otóż zapowietrza się jak zakręcę pompkę ręczną jak jest odkręcona działa tylko z małym opóźnieniem wchodzi na obroty co może mu dolegać. Myślałem ze to pompka zasilająca więc ją wymieniłem ale nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekbox48    0

witam

mam problem zapowietrza mi się t-25

wymieniłem olej w pompie, filtry ,wyczyściłem odstojnik odpaliłem i chodził a teraz sie zapowietrza i ciężko pompa chodzi ?

co robić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Musiałeś za mocno dokręcić kielichy z filtrami i uszczelki pod nimi popękały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekbox48    0

co zrobić odkręcić kielichy i kupić nowe uszczelki ? a to dlatego ta pompka paliwa cięzko chodzi mogły by zatkać coś w środku ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

poluzuj trochę kielichy i pompuj paliwo. powinno lecieć po ściankach bez powietrza bąbelków.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj