papiak

T-25 obciażniki na tył

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
volvo    47

To są obciążniki od C328/C330 stary typ.Takowe mam założone w swoim T25 tylko że odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Czyli ile kg na koło wychodzi? wstaw jakies fotki jak u CIebie to wyglada. Tez myslałem zeby wypukła strona do koła załozyc ale nie wiem jak to bedzie sie prezentowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ursus C-328, C-330.

 

Edit:

Przeglądarka nie pokazała mi ostatnich postów. :huh:

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

@t25aaa mam też po 2 na koło czyli po 80 kg,niestety ale nie mam czym zrobić zdjęć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,koledzy ja mam od C330 stary typ, po 2 szt. na kole t.j.ok. 80kg na jednym kole, ale widziałem miał gość założone koła zamachowe od silnika spalinowego typu ''S'' , i powiem że w miarę ładnie to wyglądało, a waga jednego jak się go pytałem to mówił, że 98kg. jedna szt. waży, to myślę że to już poważne obciążenie,na jedno koło, bo wiadomo że może i trudno coś pasownego znależć ,ale czasem gdzieś na złomie lub w ogłoszeniach maszyn rolniczych tanio można coś znależć, i to lepsze jak pomysł odlewu z betonu, bo chociaż jakoś tam w miarę jest to wyważone, bo bez wyważenia całkowitego będą duże bicia koła ,a co za tym idzie, nie równe zdzieranie opon oraz skakanie ciągnika, że trudno będzie w nim usiedzieć. :rolleyes: Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Beton jest za lekki i paskudny moim zdaniem. Gestość betonu to 2600kg/m^3 a zeliwa 7300kg/m^3 czyli obciąznik betonowy o takich samych wymiarach jak żeliwny bedzie prawie 3 razy lżejszy (dokładnie 2,8). Wiesław wrzuc fotki kół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Góral wrzuć fotke do galerii swoich koł.

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Sąsiad ma ruska na oponach 12.4r28 i obciążniki od c-355 cały komplet, jeszcze jak się wspomoże podnośnikiem to na prawdę może dużo rzeczy podnieść tylko aby przodku nie podniosło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,często można spotkać obciążniki na punktach skupu złomu, sam nie raz widziałem ludzie różne rzeczy wywożą są może im zbyteczne, a czasem z konieczności braku kasy, a że są żeliwne i sporo ważą to zawsze jakieś tam pieniądze mają ,znam przypadek gdzie gościu sprzedał aby mieć trochę grosza na imprezę tak to wygląda :rolleyes:Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

W okolicy cała Białoruśka poszła do Borzymina na złom, bo wesele robili i nie mieli za co.

A, żeby nie robić off-topu Sąsiad ma obciążniki od C360 jeden środek i jeden talerz, po obu stronach tak samo.

Ale skrzynię co jakiś czas muszą robić...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nie sądzę by te 100 kg dodatkowe powodowało awarie skrzyni, raczej nie zmienią mechanika lub kierowcę

Mój ma założone 160 kg i teraz to jest ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie sądzę żeby miały, aż taki wpływ na awarie skrzyni. Wielu ma obciążniki i nic się nie dzieje przez wiele lat.

Może tak robią te naprawy.

Władki mają opony od c-330 i obciążniki, widziałem nawet po 3 obciążniki od C-4011, jedyne co nie wytrzymywało to felga, a dokładnie połączenie obręczy z gwiazdą. Po jej ob spawaniu działa dalej bezawaryjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Sam mam 160 kg na kołach (obciążniki od c-360) i jakoś skrzynia nie siada. Nie wyobrażam sobie jeździć ruskiem bez obciążników. Tak jak napisał @volvo niech zmienią mechanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj