Skocz do zawartości
grubymaro5

Case JXU 75

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
timasz    52

I jak tam wybor ciagnika? Zostały podjete juz jakies decyzje? Czy moze nadal zajmuje cie lektura tematu case vs nh? hehe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grubymaro5    0

zastanawiamy się nad jx lub jxu jeśli jxu będzie droższy od jx o 20tys i więcej to bierzemy jx.

A jeślinie to bierzemy jxu.(Cena gra role i to bardzo)

W tym tygodniu diler przyjdzie żeby podpisać umowę wstępną


mf 255
case jx70
pług akpil 2+1
siewnik gaspardo 3m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grubymaro5    0

dzisiaj był u nas diler i podpisaliśmy umowę na case jx70 wyposażenie full(ale rewers mechaniczny).

Cena z turem to ok. 125tyś. netto.

Temat można zamknąć dzięki z podpowiedzi.

A tak dla czyjeś wiadomości to case może przyjść nawet w marcu.


mf 255
case jx70
pług akpil 2+1
siewnik gaspardo 3m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lawa3p    7

a możesz napisać o ile był droższy jxu od jx i jakiego tura bierzesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grubymaro5    0

stoll

a jxu(mówił diler że może będzie bo jeden zamówiony jxu75 albo jxu85 sam nie wiedział) cena 75 to ok 150 tys netto full opcja


mf 255
case jx70
pług akpil 2+1
siewnik gaspardo 3m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kamyk514
      Witam mam problem z Case 4210 skrzynia z połbiegiem 16/8 otóż zblokowało biegi na reduktorze wsteczny i polowy nie da się wrzucić biegu nawet na zgaszonym silniku, na biegach szosowych normalnie jeździ nie wydobywaja się żadne dziwne dźwięki ze skrzyni stan oleju w normie moze ktoś miał podobny problem i zna jakieś rozwiazanie? 
    • Przez pawelus
      Witam . W weekend mam jechać oglądnąć ciagnik case cs 94  z 2002 roku . 
      Mam kilka pytań do Was dotyczących tego ciągnika . 
      -Jak się sprawuje ten model ?
      -Co się często w nim psuje ?
      -Jak z cześciami zamiennymi ?
      -Na co zwracac uwagę przy zakupie ? 
      -Strasznie mało ofert tego modelu na ogloszeniach . dlaczego ?
       
      Czekam na odpowiedzi  , Pozdrawiam 
       
    • Przez KamilWitka
      Witam .Jestem po remoncie glowicy w case 4210 zalozylem oryginalna uszczelke i plyn wycieka przez korek. W dalszym ciagu.Co moze byc tego przyczyna???
    • Przez Pele94
      Witam.
      Od niedawna jestem posiadaczem case mx 120.
      Niestety nie działa w nim wom ani na 540 ani na 1000obr. Poprzedni właściciel wgl nie używał wom i też nie wie co jest nie tak. Moja wersja jest już elektryczna tz wom załącza się tak zwany grzybkiem i obok jest klawisz od automatycznego załączania.
      Opiszę w skrócie co zauważyłem. 
      wsiadając do ciągnika i przekręcając kluczyk  na ułamek sekundy zapala  się błąd 8 na wyświetlaczu i
      zielona kontrolka od womu mrugnie tylko raz
       Gdy ciągnik zostanie uruchomiony kontrolka ponownie mrugnie tylko raz
      po ustawieniu włomu na 540 czy 1000. i podniosę grzybek do góry kontrolka świeci się na zielono przez około 5 sekund potem zaczyna mrugać równo na zielono do momentu kiedy grzybek wcisnę kontrolka gaśnie. 
      Proszę o pomoc. 
    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×