Zaloguj się, aby obserwować  
jarsi

Czym różni sie seria 6620 SE - 125 KM od 6620 - 125 KM ???

Polecane posty

jarsi    0

Chciałbym to wiedziec poniewaz mam zamiar kupic własnie jd o mocy 125 koni. Cena 6620SE to około 1956 tys a 6620 około 225.czemu taka róznica cen??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

6620SE ma silnik o mocy znamionowej 125KM a maksymalnej 132KM, dwa zawory na cylinder i pompowtryskiwacze. 6620Premium ma silnik o tej samej mocy znamionowej 125KM, ale maksymalna moc to już 140KM, cztery zawory na cylinder i system zasilania common-rail i ten model ma o wiele bogatsze wyposażenie i więcej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

różni pisze się inaczej ;) stasznie to wygląda w temacie.Mi się wydaje że common-rail to już przesada..niby niższe spalanie większa moc ale już ma się co psuć,paliwo musi byc super i podobno na bio nie bardzo chodzi..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarsi    0

No ja jak narazie jeżdże na czystej ale mam zamiar dolewac własnie troche rzepaku. CZyli lepiej tego 60620SE ??a ile on by mi mniejwiecej skib uciagnał na w miare lekich glebach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

myśle że optimum to 2 m pługa


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
6620SE ma silnik o mocy znamionowej 125KM a maksymalnej 132KM, dwa zawory na cylinder i pompowtryskiwacze. 6620Premium ma silnik o tej samej mocy znamionowej 125KM, ale maksymalna moc to już 140KM, cztery zawory na cylinder i system zasilania common-rail i ten model ma o wiele bogatsze wyposażenie i więcej opcji.

Pompowtryskiwacze ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Pompowtryskiwacz jest elementem w którym są zintegrowane funkcje pompy wtryskowej i sterowanego elektrozaworem wtryskiwacza. Na każdy cylinder silnika przypada jeden pompowtryskiwacz.Być może się pomyliłem pisząc, że w silnikach JD one występują. Może u ciebie w 5720 jest pompa sekcyjna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie -rozdzielaczowa Stanadyne-w pompowtryskiwaczach celuje raczej SDF-a 6620 to już raczej rozdzielaczowa ze sterowaniem elektronicznym jak np VP44 Boscha-zresztą gdzieś na forum jest użytkownik w/w a więc możemy spytać się dokładnie.

Hm -w prospekcie jest napisane "tłoczkowa" a zresztą jutro będę w serwisie to się dopytam dokładnie (kiedyś były zdaje się Delphi a teraz pewnie Stanadyne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

właśnie a moze ktos z was dokladnie opisac roznice wyposazenia?

jarsi te ceny co podales to sa netto czy brutto?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Roznica w cenie jest taka jak i w wyposazeniu

6620 od 6620 Se rozni sie miedzy innymi :

-lepszym umieszczeniem nawiewow klimy obok kierownicy i w dachu a nie tylko w dachu jak to jest w SE

-klimatyzacja (opcja) z odmgławianiem

-wygodniejszy fotel kierowcy

-lepsze oswietlenie robocze po 2 w kazdym narozniku kabiny a nie po jednym

-oswietlenie robocze nad kierunkowskazami i nad lampami tylnymi

-wielofunkcyjny wyswietlacz umieszczony w prawym rogu kabiny

-wygodny panel sterujacy Commandarm-tylko w wersji Premium Plus

-hydrauliczne zawiesznie osi przedniej i kabiny

-2 schowki

-lusterka elektryczne

-skrzynia Autopowr

-tempomat

Mozliwe ze wyposazenie wyzej ujete jest za dodatkowa kase


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Skrzynia Autopowr jest dostępna jako opcja i pewnie gdzieś ok.30tyś trzeba za nią dopłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Ile ???????? Z tego co pamietam to chyba 4 tys zl o ile pamietam a sie nie myle.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

To czym się różnią te dwa ciągniki poza slnikiem,to układem hydraulicznym: u SE mniejsza pompa hudrauliczna (dokładnej różnicy nie znam u SE coś ok 60 L na min a u premium OK 90); u SE pompa cały czas tłoczy w obwód a u premium gdy nie ma zapotrzebowania na olej idzie on przelewe bezpośredno do skrzyni, inne zawory hydrauliczne zewnętrzne (prostsze u SE); Inny silnik krokowy do sterowania tylnym TUZ i inny element (kostka) na którym zamocowany jest silnik krokowy (węższy u SE); róznice w tylnym moście; inne siłowniki podnośnika; inny przedni most. Tyle wiem z własnych obserwacji. Pozdro  DEER'owcy. ;)


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

SE-Special Edition, niektórzy wolą Szajs Edyszyn  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

SE to w zasadzie biedniejsza wersja. Okroili ile się da wersję podstawowa aby obciać koszty i zyskać na spadku ceny. Ja nie kupowałbym SE.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas_7    0

teraz tez bym juz nie kupił SE,lepiej dołożyc i miec wypas maszynke,chociaz jest zawsze druga strona medalu tzn czy chcesz wykładac tyle kasy na ciagnik i czy on naprawde bedzie tyle uzywany ze te wszystkie bajery beda ci potrzebne, no i im wiecej czegos tym wiecej z czasem moze sie psuc czyz nie prawda?? nic nie jest wieczne niestety:( Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP
teraz tez bym juz nie kupił SE,lepiej dołożyc i miec wypas maszynke

 

Exactly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb@    0

Ja tez jestem zdania że im prostsza maszyna tym lepiej. Takie rzeczy jak el. lusterka lepsza klima nie są potrzebne moim zdaniem. Gdybym kupował to tylko wersję SE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tez jestem zdania że im prostsza maszyna tym lepiej.

No to nie zostaje nic innego jak kupić ursusa. <_< B)

a teraz na poważnie, to trzeba spojżeć na cenę, bo przy takiej różnicy faktycznie, niektóre dodatki są zbyt kosztowne, zwłaszcza jeśli ciągnik bedzie robił ok max 500-600mth rocznie.

A (uwaga ukłon w strone deer'owców) wersja SE, pomimo obniżania kosztów to nadal jakość spod znaku jelonka.


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5    0

JA słyszałem że werja SE ma półbiegi przezucane ręcznie a premium to już hydrauliczno-elektronicznie i w wersji premium w przypadku napraw nietrzeba kabiny zdejmować tylko kładzie się ja na bok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

gdyby nie ograniczenia w moim wniosku na SPO wziąłbym JD 5720 premium a tak wziąłem Advance a premium to o wiele lepsza sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Szczególnie w serii 5020, gdyż promocyjne BASIC i ADVANCE mają tłumik przy masce, a nie przy słupku kabiny.

 

Kusi mnie 6220 SE za 144 444 zł netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj