Zaloguj się, aby obserwować  
dawid464

renault 145.14 + ładowaz

Polecane posty

dawid464    24

witam

co sądzicie o reno 145 gdybym zamontował do niego tura???

czy jest w ogóle taka możliwość???

 

ps. ma ktoś instrukcje ,katalog do tego typy ciągnika lub pochodnych ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek28    0

witam

co sądzicie o reno 145 gdybym zamontował do niego tura???

czy jest w ogóle taka możliwość???

 

ps. ma ktoś instrukcje ,katalog do tego typy ciągnika lub pochodnych ????

 

witam kolego jesli by cie interesowało to moge dac ci namiar na goscia od kturego ja kupowałem katalog czesci, a jesli chodzi o tura to spokojne do takigo ciagnika mozna zakładac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

occzywiscie ze mozesz zalozycz ladowacz, tylko prawdopodobnie bedziesz musial przerobic tlumik, jesli masz plaski/poziomy

jak dla mnie ladowacz na 6cyl. to przesada, slaba zwrotnosc a udzwigu w okolicach 2t pewnie nie wykorzystasz, wiec jesli masz jakis 4cyl. to radze zakladac na niego, na pewno wyjdzie taniej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

niestety nie mam 4cylindrowego, mam jeszcze mf255 ale jest on za słaby do jakiegokolwiek tura który mógłby podnosić sianokiszonkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

a w jaki sposób morzna to przerobić zeby tylko był tłumik pionowy zaras po turbospręrzarce morze masie jakieś foty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

czyli teraz macz poziomy?

dajesz kolanko no i do tego jakis tlumik, np. od zetora

ten plaski tez idzie wstawic, tylko od zewnatrz ramy ladowacza, laczysz kolektor z tlumikiem takim przewodem elastucznym, jest niestety wada takiego rozwiazania bo tlumik jest bliska drzwi i nie bedziesz mogl ich otwierac na dluzszy czas


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

sasiad ma przy 133.54 ladowacz stoll'a i musial przerabiac

bedziesz widzial jak zalozysz adaptacje/rame


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Jak dla mnie niewypał. Ciągnik za duży, ogromna zwrotność, trzeba hektar pola aby zawrócić i nie wszędzie podjedziesz, już taniej Cię wyniesie sprzedaż MF'a dołożenie kasy przeznaczonej na ładowacz i zakup ciągnika 60-80 KM z ładowaczem.

 

Przykład

http://moto.allegro.pl/renault-751-4-s-z-turem-mailleux-75-14-85-14-i2081944504.html

http://otomoto.pl/fiat-880-dt-tur-A121556.html

http://moto.allegro.pl/zetor-6045-i2057070669.html

http://moto.allegro.pl/fiat-680-h-z-turem-i2057076802.html

http://moto.allegro.pl/ursus-c-385-z-tur-5-i2057316703.html

http://otomoto.pl/renault-A127633.html

http://otomoto.pl/steyr-ladowcz-8090-turbo-A113220.html

http://otomoto.pl/case-1394-A113778.html

i wiele innych.

Edytowano przez tomu

Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Na ładowacz wydać musisz trochę, a jak sprzedasz 255 to mało nie weźmiesz, no ale każdy robi jak uważa. Moim zdaniem nierozsądne jest zakładanie ładowacza na tak duży ciągnik, z czasem koszty, głównie paliwa dadzą się we znaki a nie wiadomo czy za miesiąc ropa nie będzie kosztować 7 czy 8 zł.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Ja mam założony ładowacz Faucheux F100 na 155.54 i jestem z niego bardzo zadowolony.

Jeżeli chodzi o tłumik to faktycznie trzeba przy nim troszkę popracować ale się da :).

Jeżeli chodzi o adaptację to graniczy z cudem aby kupić do tego ciągnika.

Je do swojego sam robiłem ponieważ tura miałem od NH.

Moim zdaniem jest sens zakładanie ładowacza do dużego ciągnika ponieważ skraca to czas.

Załadunek obornika trwa parę min, sianokiszonkę spokojnie po dwie bałdy można zwozić.

Tury do 6cyl mają duży dźwig a to często się przydaje!

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Turbo jest.

Przeróbka ograniczyła się tylko do delikatnego wycięcia tłumika poziomego.

Jeżeli będziesz zakładał ładowacz firmy Faucheux to adaptację jest prosto przerobić aby pasowała do renówki.

Potrzebne do tego będzie tylko porządna spawarka i troszkę stali :)

W razie czego służę pomocą.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24
Napisano (edytowany)

morze mi ktos zrobic zdjęci gdzie przykręca się ładowacz???

proszę o pomoc

Edytowano przez dawid464

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

czy ktoś morze zrobić zdjęcia adaptacji do tura na renault 110 lub wiekszych ...

pilne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj