Zaloguj się, aby obserwować  
Gogisiov

Massey Ferguson serii 500 (565,575,590)

Polecane posty

Gogisiov    9

Witam poszukuje opini i inforamcji na temat tej serii a szczegolnie MF 565,575,590 gdyż znalazlem okazje na pewnego 590 i sie zastanawiam czy to bylby trafny wybor? Najbardzej cenie sobie opinie uzytkownikow i osobach ktore mialy stycznosc z ta maszyna i ktorzy znaja sie na MF

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego poszukaj na forum jest tego naprawdę sporo a po drugie wyszukiwarka nie gryzie

a co do tej okazji 590 mf z 2600mth to o tym mówisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no niby tak ale do nich podobno są problemy z częściami tak przynajmniej piszą na forum a jak już się znajdzie to za nie wiadomo jakie pieniądze ale ten faktycznie wygląda dobrze i jeśli ma ten przebieg to warto się pokusić i obejrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gogisiov    9

@'blondynek2004' może bede dzwonil tam i popytam troche . Mam dosc daleko w tamto miejsce wiec tak przedko tam nie pojade ale jak sie zdecyduje to moze i tak. Mówia ze ta seria z reguly jest trwala i malo awaryjna. Myśle ze i internecie sie znajda w razie potrzeby. Cena jest bardzo przystepna a o ten model w tej cenie dosc trudno wiec ciekawie to wyglada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nie ma problemów z częściami, większość pasuje od licencyjnych ursusów 45xx,53xx,57xx,60xx, silnik i tylny most jest ten sam, skrzynia jest inna ale jest niezwykle trwała i części są do niej dostępne.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    23

Kolego z częściami nie ma najmniejszego problemu, ja zaopatruję sie w sklepie TechAgro i jeszcze nie było sytuacji żeby jakiejś części nie mieli.pozdrawiam

Widzę że kolega bobytempelton był szybszy z odpowiedzią :)

Edytowano przez emilchaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gogisiov    9

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :) Na co zwrócić uwagę przy oględzinach i ewentualnym kupnie takiego ciągnika ? Jak sie nim pracuje ? czy jest dosć przyzwoicie w kabinie jesli chodzi o komfort i poziom hałasu ? czy naprawy sa kłopotliwe i z jakimi maszynami mógł by współpracować ? Czy nie za małe do niego beda maszyny ktore wczesniej wspolpracowaly z c-360? I czy spalanie jest niższe jak w 60 ? z góry dzieki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Witam ja mam 590 75km, ciągam nim pług 4x40 pali przy nim ok 7-8 litrów. Gleba 3-4klasa miejscami glina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus93    0

fajny ciągnik;D ja mam 575 i pali tak z 7l jak mu dobrze wstawic, silniki mają bardzo dobre, ze resztą też nie ma problemów. traktor ma 31lat i jest oryginalny, jedyne co wymieniałem to sprzęgło całe (kosz i tarcza) koszt 2500zł, ale angielskie części, dobrze się nim pracuje tylko kabina mogła być większa, WOM niezależny od sprzęgła;D i 1000 na wałku masz przy 1675obr na silniku;D jak jeszcze dorwiesz wersję z multipower'em, to przełączasz sobie półbiegi przyciskiem bez sprzęgła i śmigasz 40km/h ;D jedyną jego wadą jest lekki tył i czasami są na kołach od roweru, 13,6 na 36!!! ale ja mu załozyłem 16,9 na 34 od MF3060 i jest ok;D mam na nim tura i ciągam nim belarke metal-fach. pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj