Skocz do zawartości
Marcinek178

Case 956 XL stuki w obudowie sprzęgła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Marcinek178    0

Witam wszystkich forumowiczów i posiadaczy marki Case:)

 

Od niedawna stałem się posiadaczem 956XL jak na razie poznaję dopiero ten traktor i muszę przyznać że jestem pozytywnie zaskoczony. Ciągnik jest z 1987 r a na zegarze pokazuje 8600 mth Gdy go kupowałem to silnik pracował bardzo cicho wręcz idealnie ale od niedawna zauważyłem jakieś lekkie stukanie które według mnie dobiega z obudowy sprzęgła. Nie ma znaczenia czy silnik jest rozgrzany czy zimny. także przy wciskaniu pedału sprzęgła nic się nie zmienia. Stuki najbardziej są słyszalne przy najniższych obrotach silnika wraz ze wzrostem obrotów praktycznie ich nie słychać. I moje pytanie do was. czy ktoś orientuje się co może być przyczyną? czy jest jakiś prosty sposób aby zajrzeć do obudowy sprzęgła? czy po prostu jeździć i nie przejmować się tym ?

z góry dziękuję za wszystkie sugestie !

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinek178    0

Witam!

 

Widze że pomimo dość długiego oczekiwania nikt nie chce mi pomóc i doradzić co może być z tym stukaniem. Dziś podczas użytkowania go zauważyłem że stuki ustają po wysprzęgleniu wałka WOM.

Moze tearz komuś nasunie się cos do głowy. Idzie tam zajrzeć do tego sprzęgła bez rozpoławiania ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati1990    0

Witam musisz go rozpolowic i najprawdopodobniej rozwalilo ci lozysko na walku tez mialem taki problem ale naprawa u mnie praktycznie nic nie dala za kilka dni znowu zaczelo stukac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rav92    0

No ale teraz nic z tym nie robisz? Jeździsz i stuka ciągle ? dużo roboty żeby go rozpołowić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinek178    0

Dzięki koledzy !

 

Zrobi sie cieplej to zerkne do tej pokrywy. Nie wiedziałem że można tam popatrzec od góry także wielkie dzięki za podpowiedzi!

 

mati1990 ale sądzisz że u Ciebie znów to łożysko się rozsypało? Założyłeś nowe oryginalne czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati1990    0

zalozone było nowe ale jakiej firmy to nie wiem raczej napewno to lozysko znowu sie rozwalilo ale jeszcze na wiosne zobacze przez ta pokrywe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek2711    0

Jestem posiadaczem Case'a 955 mam problem, mianowicie nie mogę załączyć WOM'u pod obciążeniem (na pusto mogę go włączać i wyłączać bez problemu ale z kosiarką wom nie chce się zapiąć tylko zgrzyta) mowa tu o wom'ie niezależnym od prędkości(tego czy ciągnik jedzie czy nie) na tym drugim "zależnym" wszystko jest ok... Dodam jeszcze że ten grzebień od wom'u przy prawym kole-zbiorniku paliwa wygląda jakby był lekko zaspawany-wyrobiony... Mam wrażenie że to może być tego przyczyną... Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parcho1988    1

Witam. Nie zakładam nowego tematu, dołączam się do tego. Pytanie do posiadaczy Internationalów. Czy ktoś może wie jak wymienić oring, który znajduje się na takim niby zaworze który jak się zakręci to nie opuszcza podnośnik? ( w kabinie znajduje się takie pokrętło pod siedzeniem które przechodzi to cylindra podnośnika )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojski    0

Witam,

 

Ja mam podobny problem w 495xl po wymianie tarczy, docisku sprzęgła (nowe) oraz wymianie tarczek i tłoczka od rewersu słychać stuki ale tylko na puszczonym sprzęgle. Po wciśnięciu sprzegła stuki ustają, bardziej słyszalne są jak rewres ustwiony jest na cofanie. Stuki te są raz słabsze raz mocniejsze. Czy może to być wina za słabej sprężyny do powrotu łożyska dociskowego lub regulacji spzręgła? Mechanik który naprawiał mi sprzęgło stwierdził że łożyska nie ma potrzeby wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Constantin    0

Witam, mnie też męczy takie stukanie w 956 xl, a czy może być jakaś inna przyczyna? Bo mi się wydaje, że przy wyższych obrotach też słychać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Constantin    0

Witam, mnie też męczy takie stukanie w 956 xl, a czy może być jakaś inna przyczyna? Bo mi się wydaje, że przy wyższych obrotach też słychać...

Dodam jeszcze, że przy zimnym silniku nie ma tego objawu, tylko przy rozgrzanym... Proszę o pomoc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×