Skocz do zawartości
karolci13

wspomaganie do 7745 na orbitrol z allegro

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karolci13    26

Jak w temacie-jestem zainteresowany wymianą wspomagania ale jestem ciekaw opinii tych którzy je mają bo nie wiem ile to warte!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Parę dni temu założyłem-jest ok. tyle że musiałem wspornik przeszlifować od wewnątrz bo orbitrol nie pasował cokolwiek tudzież musiałem dokupić dwie redukcje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmer41    0

podczas jazdy tak nawet z turem i belo na postoju w prawo troche ciężej. moze mam troche słabo pompe kiedys pekl mi pszewod cisnieniowy i 10 km bez oleju jechale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ando7011    0

A jak poradziliście sobie z połączeniem orbitrola z kolumną kierownicy.U mnie w Zetorze jest kolumna dzielona, ale wielowpust ma śednicę 20 mm,a więc jest za gruby w stosunku do orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kamil43
      Witam, Zimą ściągnęliśmy Zetora 6245 z Norwegii. Odremontowaliśmy i cały czas mamy problem ze wspomaganiem. Nie można jeździć.
      Jak to w remontach wymieniliśmy uszczelniacze w tłoczysku wraz z pierścieniami. Zakupiliśmy nowy drążek drgań, bo stary był pęknięty.
      Złożyliśmy zetora wyregulowaliśmy tłoczysko i Ciągnik ciągnął w prawą stronę. Rozebraliśmy tłoczysko włożyliśmy 2 zestaw naprawczy problem nie znikł.
       
      Kolejnym krokiem było nowe tłoczysko, serwomechanizm z Kalisza za 1250zł... niestety problem dalej nie zniknął, zmieniliśmy pompę, na oryginalną Czeską też coś ok 1000zł i nic, próbowaliśmy tego wszystkiego na rożnych olejach.
       
      Można wyregulować siłownik tak aby nie ściągał, ale nie można wtedy kręcić w prawą stronę.
      Jeśli uniesiemy przód do góry można lekko i swobodnie kręcić kierownicą. Niestety nie wiem już w czym problem siedzi.
       
      Nie dzień dzisiejszy nowy serwomechanizm poleciał na gwarancje  bo zaczął ciec i jest wsadzony stary, z którym najwidoczniej jest wszystko OK.
    • Przez Gregu
      Witam,
      Potrzebuje pomocy- mam Zetora 5211, rok prod. 89r. Chce założyć do niego wspomnaganie bo po 1. cięzko juz ukręcić tą kierownicą 2 są duże luzy w układzie kierowniczym i poradzono mi ze jak założe wspomaganie to te luzy nie bedą odczuwalne.
      Wiem, że jest jakies serwo wspomaganie produkcji Tureckiej które można kupić za ok. 1400 zł (kompletne do założenia) tylko nie dają na nie gwarancji. Mozna tez kupic orginalne Czeskie ale tu juz sam siłownik kosztuje ok 1100 zł a gdzie pompa i reszta... wyjdzie pewnie razem koło 3 tysi. Czy może ktoś wie gdzie można kupic ten Turecki komplet ??
      Czy ktoś wie czy można założyć do tego Zetora wspomaganie na orbitrolu? ile by to kosztowało i czy jest lepsze niz serwo?
      z góry dzieki za wasze podpowiedzi
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
×