Skocz do zawartości
PIOTREK44

Wyłącznik masy prądu

Polecane posty

PIOTREK44    2

Witam myślę kupić Wyłącznik masy prądu do ursusa c-360 tylko proszę o doradzenie jaki??

Ja chcę taki żeby wytrzymał kilka lat i był niedrogi

wyłącznik ma za zadanie:

wyłączyć prąd w całym traktorze i wiele innych rzeczy

proszę o podanie linków z wyłącznikami

dziękuje wszystkim za odpowiedzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Jeszcze trochę to będziesz się pytał jakie śrubki kupować. Jaki se kupisz taki będziesz miał zamontujesz i będzie ok Po co takie durne tematy zakładasz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaco512    39

Wystarczy taki jak podał @volvo, np. od 7211, od bizona to lekka przesada według mnie. Galeria

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Jeszcze trochę to będziesz się pytał jakie śrubki kupować. Jaki se kupisz taki będziesz miał zamontujesz i będzie ok Po co takie durne tematy zakładasz???

 

wolę się pięćdziesiąt razy zapytać niż kupić coś szajsowatego/niedobrego dlatego że przejechałem się już na jednej rzeczy ;[ i dało mi to nauczkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Nowe wyłączniki od ruska są tragicznej jakości,sąsiadowi działał tylko przez jedno włączenie,coś się upaliło albo urwało w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1216

Możesz kupić taki, bo jak wiadomo droższy to i pewnie lepszy http://allegro.pl/wlacznik-wylacznik-pradu-hebel-duzy-tir-nowe-i2007557339.html

 

lub ten na kluczyk i nikt niepowołany(złodziej) ciągnika nie zapali http://allegro.pl/wlacznik-wylacznik-pradu-masy-na-kluczyk-i2014141236.html Ciekawostka ten na kluczyk w agromie kosztuje ok 100zł. Jak kiedyś przeczytałem najlepszym(najskuteczniejszym) zabezpieczeniem antykradzieżowym samochodu jest właśnie ukryty wyłącznik prądu, nie immobiliser, alarm, blokady.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

Nowe wyłączniki od ruska są tragicznej jakości,sąsiadowi działał tylko przez jedno włączenie,coś się upaliło albo urwało w środku

Mam ruski wyłącznik z 5 lat w swoim c4011 i nic z nim się nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Kolego tommy83 czytaj ze zrozumieniem,nowy to znaczy kupiony niedawno a nie pięć lat temu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Jeżeli mam kupić ten za 12 zł który podał @Roki212 i może pochodzić Rok albo dzień zależy jak często się go włącza i wyłącza i jak się uda.

to wole kupić ten co podał kolega @volvo

w poście #5 a tak naprawdę to niema wiele różnicy ceny

Ten tańszy z przesyłką na miejsce wyniesie 33zł a ten droższy 45zł to tylko jest 12 zł różnicy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Jeżeli mam kupić ten za 12 zł który podał @Roki212 i może pochodzić Rok albo dzień zależy jak często się go włącza i wyłącza i jak się uda.

to wole kupić ten co podał kolega @volvo

w poście #5 a tak naprawdę to niema wiele różnicy ceny

Ten tańszy z przesyłką na miejsce wyniesie 33zł a ten droższy 45zł to tylko jest 12 zł różnicy :D

Mam akurat taki bo innego w sklepie u mnie w okolicy nie było jak kiedyś go kupowałem ;) a co do wytrzymałości to loteria jaki komu się trafi, takie dziś mamy wykonanie... mi juz służy 5 lat i używam go dwa razy dziennie rano włączam a wieczorem jak chowam wyłączam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Panowie mam problem z "masą" i myślę, że to wina wyłącznika masy ale chce się upewnić zanim kupię nowy. Wymieniałem przewody te do akumulatora i po wymianie nie ma masy mimo, że wszystko jest tak samo podłączone. Jak podłącze na krótko bez hebla to działa... Jakim cudem to się zepsuło jak na starych kablach działało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Może jak odkręcałeś stare przewody to coś się przestawiło lub urwało w środku wyłącznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Taj jak pisze @volvo mogłeś coś uszkodzić w przełaczniku przy odkręcaniu i przykręcaniu śrub. Jesli przełacznik jest uszkodzony to poznasz to po stykach które będą robiły sie ciepłe podczas odpalania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stefek1991
      witam mam pytanie. Nie wiecie ile moze kosztowac naprawa całej instalacji elektrycznej razem z lampami itp.
    • Gość ziomek16142
      Przez Gość ziomek16142
      Witam. Mam u siebie pożyczoną na jakiś czas C-360 3P 85 rok i od pewnego czasu brak świateł stop (gdy hamuje ). Hamulce sprawne, ale świateł brak. Przygotowuje go na przeglad i takie pytanie: Jak to naprawić ?? Jakaś pompa,czujnik, czy wina bezpieczników ??
    • Przez Klimston
      witam załozyłem do swoje 60tki alternator firmy Delco 12v 100a z astry f i na wolnych obrotach ładowanie wynosi 13/13.6v a na wysokich 14.8/15.1v .w astrze ladowanie bylo 14v/14.5v nie wiem w czym jest przyczyna. pozdrawiam
    • Przez Sqowron
      Witam wszystkich potrzebuje schemat podłączenia alternatora, z regulatorem napięcia RC212D. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez MarcinOtna
      Witam!
      Posiadam taki alternator: i chciałbym zapytać jak go połączyć z nową zakupioną instalacją elektryczną(dedykowaną pod alternator) oraz jaki regulator napięcia do tego właśnie alternatora?
       
       
      Z góry dziękuje za pomoc
      Pozdrawiam!
×