Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
SZYMANOX

Zawór rozdzielacza w cyklopie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zawór
SZYMANOX    376

Witam,mam pytania odnośnie zaworu znajdującego się w rozdzielaczu.Mianowicie podczas regeneracji i łączenia rozdzielaczy rozebrałem zawór bezpieczeństwa/przelewowy znajdujący się w rozdzielaczu i ujrzałem takie coś:

49933427861443858861_thumb.jpg

I mam takie pytanie czy tak to powinno wyglądać?.Cyklop nie działał na tym rozdzielaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    68

Hm na którym rozdzielaczu nie chodzi ? Na tym ?

Tu jest wszystko dobrze w tym zaworze ;) Sprawdź Czy dziurka jest nie zatkana bo może dlatego nie chce chodzić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Ten tłoczek co jest na zdjęciu po prawej stronie zaworu bardzo często się przycina po otwarciu, a że jest zimno domyślam się że niechciał ruszyć dałeś gazu, kawałek lodu przyciąć tłoczek, lub zawór redukcyjny za pompą, ale nic nie znalazłeś bo lod stopniał...

a dziurkę w zaworze można zatkać całkiem, lub nawet zawór wyrzucić, tylko przy pierwszym przeciążeniu polecą uszczelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    376

Rzecz tkwi w tym ze tłoczek nie odbija i przez to cyklop nie działał w ogóle ,i według mnie albo czegoś brakuje lub coś jest zepsute...Co mnie bardzo zdziwiło w środku tego największego elementu ze zdjęcia jest przewężenie a w nim dziurka 1,5mm i po jednej stronie tego przewężenia jest sprężynka a po drugiej tłoczek,wiec nie mam pojęcia jak by to miało działać skoro sprerzynka prerzy na to przewężenie a nie na tłoczek ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

po 1 brakuje Ci sprężyny, która ma ten tłoczek dociskać do segera który go zabezpiecza, bez tego chodził nie będzie, bo całość oleju idzie na przelew,

 

po 2 dziurka w tłoczku ma być, bo bez niej przy byle obciążeniu tłoczek będzie się chował, puszczał olej na powrót i cyklop będzie słabo podnosił

 

po 3 przy składaniu musisz dokładnie wcelować tym zaworkiem z dziubkiem w otwór bo jak nie to będzie jak w puncie 2

 

jest to zawór przeciążeniowo - szokowy bodajrze, ten większy tłoczek jest elementem wykonawczym (coś jak przekaźnik w elekryce) a właściwym zaworkiem sterującym, odpowiedzialnym za jego działanie i ustalanie dziśnienia jest ten z dziubkiem, na którym zadajesz ciśnienie otwarcia zmieniając naprężenie sprężyny

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×