Zaloguj się, aby obserwować  
borsuk1891

MF 699

Polecane posty

malopolanin64    421

Pokrętła to regulacja przepływu oleju do sekcji a to duże pokrętło to szybkość opadania podnośnika oraz szybkość reakcji przy regulacji siłowej, przycis to chyba jakaś blokada po tym obrazku widać albo załaczanie napędu ale co do tego to nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    421

Nie wiem ale wystarczy troche inwencji włożyć i zobaczyć do ką leci ta linka, może masz zaczep hitch i to jest zwalnianie opuszczania go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borsuk1891    0

A czy możliwe że to jest wyłączanie pompy hydraulicznej ,bo gdy zaczynam manipulować tą dzwignią to pompa inaczej pracuje.

 

Do zaczepu hitch mam inną dzwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    4

Ta dzwignia słuzy tak jakby do wyłączania podnośnika, nie opuszcza ani nie podnosi jak sie ją włączy. A ten przycisk służy do wtryskiwania samostartu przy rozruchu silnika. Znajduje sie on przed chłodnicą, ma wymienne wkłady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam, dźwignia z nr 1 służy do łączenia wydatku pomp hydraulicznych,dzieki czemu mamy wydajniejszą hydraulikę zewnetrzną. Krótko mówiąc łączymy wydatek pompy tłoczkowej z pompą zębatą, a pokrętła nr. 3 służą do ustawienia sekcji na działanie jednostronne lub dwustronne (siłowniki jedno lub dwustronnego działania).Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borsuk1891    0

A czy możliwe że właśnie ta dźwignia nie do końca powraca na właściwą pozycje i jakaś część wydatku pompy tłoczkowej jest kierowana do hydrauliki zewnętrznej ? Pytam ponieważ podnośnik nie może podnieść agregatu. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Zawór sterujący tą funkcją znajduje się na czapie(plecaku)podnośnika pod kabiną jest przykręcony na dwie śrubki(imbusy jak dobrze pamietam) i dochodzi do niego linka z kabiny.Możesz sprawdzić ręką czy zawór wraca do właściwej pozycji,najlepiej odpiąć linkę żeby to sprawdzić bo linka też moze sie zacinać.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj