Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
borsuk1891

MF 699

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 699
malopolanin64    392

Pokrętła to regulacja przepływu oleju do sekcji a to duże pokrętło to szybkość opadania podnośnika oraz szybkość reakcji przy regulacji siłowej, przycis to chyba jakaś blokada po tym obrazku widać albo załaczanie napędu ale co do tego to nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

malopolanin64    392

Nie wiem ale wystarczy troche inwencji włożyć i zobaczyć do ką leci ta linka, może masz zaczep hitch i to jest zwalnianie opuszczania go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borsuk1891    0

A czy możliwe że to jest wyłączanie pompy hydraulicznej ,bo gdy zaczynam manipulować tą dzwignią to pompa inaczej pracuje.

 

Do zaczepu hitch mam inną dzwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    1

Ta dzwignia słuzy tak jakby do wyłączania podnośnika, nie opuszcza ani nie podnosi jak sie ją włączy. A ten przycisk służy do wtryskiwania samostartu przy rozruchu silnika. Znajduje sie on przed chłodnicą, ma wymienne wkłady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam, dźwignia z nr 1 służy do łączenia wydatku pomp hydraulicznych,dzieki czemu mamy wydajniejszą hydraulikę zewnetrzną. Krótko mówiąc łączymy wydatek pompy tłoczkowej z pompą zębatą, a pokrętła nr. 3 służą do ustawienia sekcji na działanie jednostronne lub dwustronne (siłowniki jedno lub dwustronnego działania).Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borsuk1891    0

A czy możliwe że właśnie ta dźwignia nie do końca powraca na właściwą pozycje i jakaś część wydatku pompy tłoczkowej jest kierowana do hydrauliki zewnętrznej ? Pytam ponieważ podnośnik nie może podnieść agregatu. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Zawór sterujący tą funkcją znajduje się na czapie(plecaku)podnośnika pod kabiną jest przykręcony na dwie śrubki(imbusy jak dobrze pamietam) i dochodzi do niego linka z kabiny.Możesz sprawdzić ręką czy zawór wraca do właściwej pozycji,najlepiej odpiąć linkę żeby to sprawdzić bo linka też moze sie zacinać.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×