Skocz do zawartości
rolnik22

PROW 2014-2020 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Polecane posty

asmodan28    7

Mój kolega dostał poprawki miejsce 111x

Dzięki za info..

Ciekawe czy będzie coś poza limit z tego co pamietam kasy było na ok 1400 wniosków..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlody311    1

W tym roku nie ma byc naboru na D bo pieniadze przypadajace na ten rok przerzucili juz na zeszloroczny nabor:D

 

A skąd masz takie info kolego. To znaczy że Ci co złożyli to powinni dostać dofinansowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudinho11    23

Też słyszałem taką informacje od pracownika Agencji że naboru w 2017 nie będzie bo nie mają pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

niepokorny    3

Kasa na obszar D z 2017 została podzielona, część poszła na 2016. Nie wiem co zresztą, przesuną na 2018 lub też na 2016.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin133    21

Lepiej niech dokończą wnioski z poprzedniego naboru jak robić kolejny nabór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klek79    0

Witam. Czy orientuje się ktoś jaki jest maksymalny okres na rozpoczęcie i realizację inwestycji od zakończenia postępowania ofertowego? Czy wiadomo coś więcej od kiedy ARiMR uruchomi stronę internetową do zamieszczania ofert.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Madziik    0

Dolnośląskie 6xxx podpisana umowa, wcześniej jakieś drobne poprawki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    341

A skąd masz takie info kolego. To znaczy że Ci co złożyli to powinni dostać dofinansowanie

Przecież już kilka msc temu przesuneli, gdyby nie to przynajmniej 1/3 wniosków mniej by się łapało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jeden nabór zapewne w tym prow zrobia zepewne w 2018 i wtedy bedzie jak w tym  ostatnim z poprzedniego prowu ze beda kase przesuwac wszystka jaka im zostanie z innych działan na modernizacje bo teraz na ten nabor nie moga tak zrobic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martin0000    10
Napisano (edytowany)

i to by było wtedy najbardziej sprawiedliwe dla każdego, ci co nie złożyli w zeszłym roku mieliby jeszcze jedną ostatnią szansę a reszta kasy była by na ewentualne przesunięcia,jedynie obszary a b c to one mogły by byc co roku bo nie ciszą się taką popularnością jak obszar d,

Edytowano przez martin0000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwo111    4

Raczej czekajcie na przesunięcia niż na nowy nabór. Mówie tu oczywiście o maszynach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    341

W agrobiznesie teraz mówili, ze nabór na a b c czerwiec-maj, d w 2018

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwo111    4

Jeżeli uporają się do 2018 z d to tak. Jednak agrobiznes wiele razy mowił ze będzie nabór na D w 2015 a jednak go nie było :) Trzeba czekać :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf25    7

Jesli chce sie brac kredyt na modernizacje  (zakup maszyn) ile trzeba miec % wkladu wlasnego aby dali kredyt wie ktos ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

2018 jest calkiem realne, bo w 2019 wybory. Wiec w 2018 nabor w 2019 podpisanie umowy a nsz glos zdobyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    341

Abc też miał być w I kwartale 17r wg harmonogramu, a teraz maj -czerwiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W agrobiznesie teraz mówili, ze nabór na a b c czerwiec-maj, d w 2018

 

Wg informacji z agencji nabór na a, b i c powinien być jeszcze w tym kwartale, prawdopodobnie w marcu 2017.  W aktualnym harmonogramie tez jest zapisany nabór w I kw. 2017 ale wiceminister rolnictwa powiedział "w okresie maj - czerwiec będziemy procedować nabór wniosków" na komponenty a, b i c. Jeśli potrzebne jest pozwolenie na budowę to trzeba już dziś rozpocząć przygotowanie wniosku żeby zdążyć z wszystkimi załącznikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    182

Jesli chce sie brac kredyt na modernizacje  (zakup maszyn) ile trzeba miec % wkladu wlasnego aby dali kredyt wie ktos ?

 

 

Idź do banku i zapytaj, co Ci zaproponują. Nikt tu nie jest jasnowidzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mj1201    0

ja jestem w Wielkopolsce 32xx dostałem pismo ze dwa miesiące temu ze jestem poza limitami a w zeszłym tygodniu dzwonił do mnie dealer z jednego z największych sprzedawców maszyn w regionie ze dotacje maja otrzymać wszyscy według ich najnowszych informacji i chciał się dowiedzieć na jakie sprzęty pisałem wniosek żeby się mógł przygotować a skad on miał mój numer to nie mam pojęcia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cover    8

Panowie , Czy są szanse w łódzkim, miejsce 128X? Żadnych poprawek nie dostałem, jedynie pismo że pieniędzy narazie brak, ale że wniosek dalej będzie rozpatrywany :blink: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtu    2

do mnie też dzwonił :) .... pewnie ten sam co do ciebie dealer MF Fendt -- korbane... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×