volvo

Wymiana bąka na filtr pp

Polecane posty

volvo    47

Mam pytanie,czy ktoś wymieniał bąka na filtr pp?Mój filtr odśrodkowy ma bicie i nadaje się do wymiany.

Wolałbym założyć filtr wymienny,taki jaki jest w nowszych władkach.Tylko że nigdzie nie można czegoś takiego kupić.

Może coś ktoś mógłby pomóc?Będę wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Już kiedyś pisałem.

 

Też kiedyś myślałem że tam się wymienia filtr. Kupiłem rozkręcam, a tam rozczarowanie jakaś wirówka siedzi. Miałem nadzieje ze tan wkład(filtr) się na da, ale on jest za długi. Nie da się skręcić obudowy. Nie wiem może jak byś wymienił i tą obudowę na nowsza(dłuższą) to by i pasowało, ale nie jestem pewien. Filtr mam w domu, jak ktoś nie wie jak to wygląda to mogę zrobić zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Odświeżam temat.Nadal poszukuję obudowy do filtra oleju nowego typu.Nikt nic nie wie?Ewentualnie jakiś inny sposób zamiany filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

też bym był zainteresowany podstawą filtra

Edytowano przez hacki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Gdzie to można kupić?Oddam połowę królestwa za wiadomość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Takie łepskie chłopaki, do tej pory powinniście sami taka przystawkę zrobić na puszkowy filtr PP np.: taki jak do C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jestem mało zdolna...

Ta obudowa z aukcji to od bąka niestety.

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

https://picasaweb.google.com/116729188208313336651/WladimirecCz2#5787740153696672930

Wszystko się da Ruscy to wymyślili to i Ruscy wiodą prym w udoskonalaniu :D

Ja przy MTZ mam filtr od jakiegoś AUDI jak patrzyłem po oznaczeniach to pewnie i tu da się bez większych filozofii dobrać coś według wymiarów.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

To nie chodzi o sam filtr,tego jest jak mrówków a o podstawę do niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wystarczy dopasować gwint i będzie pasowało. Inna oś filtru i trochę spawania i toczenia


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,nigdy bym nie zamienił filtra wirnikowego na jakiś papierowy, gdyż wirnikowe dokładniej oczyszczają olej pod warunkiem że są sukcesywnie czyszczone razem z wymianą oleju w silniku,ponadto utrzymują lepsze ciśnienie oleju w silniku, pod warunkiem pilnowania luzu osiowego wirnika, albowiem nadmierny luz osiowy powoduje spadek ciśnienia oleju w silniku ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Niestety co do tej kwestii

ponadto utrzymują lepsze ciśnienie oleju w silniku,

 

Mylisz się kolego. Filtr odśrodkowy napędzany jest olejem który wylatuje przez dysze, a więc tracimy trochę oleju jak i cisnienia bo ten olej nie trafia do głównego kanału olejowego, a do miski. Więc nawet przy zdrowym filtrze są straty.

Filtry PP cały olej z pompy przepuszczają przez siebie do głównego kanału olejowego. Więc nie ma strat. Pod warunkiem, że nie jest bardzo zabrudzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Mowa tutaj oczywiście o filtrze Puszkowym Pełnoprzepływowym.

 

Kolega myślał pewnie o bocznikowym, który jest tak jakby obok układu smarowania, a w miarę zanieczyszczania filtru ciśnienie oleju rośnie. Ten układ nie czyści dokładnie oleju...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Zobaczcie co znalazłem:

Polecam przeczytać opis


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja bylem na etapie wykonania projektu filtra puszkowego do Władka. Niestety z braku czasu leży nie dokończony.

Myślałem, że zima będzie sprzyjać dalszym pracom, niestety. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Może z rok temu na forum władka ktoś wstawił link z gotowym elementem jaki sprzedawał sklep internetowy do filtra puszkowego co pamiętam coś koło 200zł ale po namyśle wolę raz w roku lekko śię pobrudzić + troszkę ropy na przemycie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja bylem na etapie wykonania projektu filtra puszkowego do Władka. Niestety z braku czasu leży nie dokończony.

Myślałem, że zima będzie sprzyjać dalszym pracom, niestety. :(

 

Przecież nie ma śniegu, dojazdu odgarniać nie trzeba, co chcesz od tej zimy? Mrozu nie ma, można remontować, konstruować, palić w garażu nie trzeba :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj