Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kup zetora 9540 lub 10540 fajny traktor w miare dobry konfort czesci dostepne i na kieszeń polskiego rolnika a egzemplarze z importu maja i EHR i rewers tylko byś do tych 40tys musiał z 10tys dołozyć i w miare rocznikowo by dobrze wyszedł bo od 1995r i młodszy

Opublikowano

4 cylindry bo mam sprzęty du u 912 i c 360,, więc trochę śmiesznie by było ciągnik 6 garowy np do prasy, albo do tura, wolę 4 cylindry, dzięki za propozycje, ale nie wiem czy się pchać w elektronikę w tak "wiekowych" ciągnikach

renault 103 14 wygląda dość delikatnie jak na ciągnik do ciężkich prac, ciężkich w cudzysłowiu, na nasze gospodarstwo oczywiście, choć szybka skrzynia mile widziana

 

Case spoko tylko za 40 tys ciężko, a boję się też o ew części bo słyszałem że drogo

 

Ja mam Mfa 3095 i używam go do lekkich prac Tur, sianie nawozu , zgrabiarka, jakoś nie zauważyłem żeby ktoś boki zrywał....

Opublikowano

jakoś do MF ów nie za bardzo jestem przekonany, podobno naprawy skrzyń bardzo kosztowne, na dziś dwie propozycje mnie bardzo zainteresowały:

deutz fahr dx 6.05

renault 103.14

Choć tu znów w dojczu martwi chłodzenie powietrzem, może i dobre, no ale ciecz to ciecz..

renówka chyba najbardziej odpowiada bo cenowo ok, i opinie dość dobre,

ZETOR 9540 I 10540 brałem pod uwagę wcześniej, ale w ogłoszeniach w tej cenie widać że są strasznie dojechane, a w lepszym stanie to ponad 50 tyś trzeba, no i ponoć coś z sprzęgłem mają problemy

Opublikowano

No Zetory 9540 10540 to bardzo dobre ciągniki z przywoitymi warunkami pracy a części są tanie.

Z zachodnich najlepsze są Renault,Landini i Fergusony (Te bez biegów pod obciążeniem) bo łatwo jest znaleźć coś w dobrrym stanie do 40 tyś i części nie są jakieś bardzo drogie i ogólnie to są proste ciągniki.

Deutze z serii DX z lat 80 to też bardzo solidne ciągniki bez żadnych skomplikowanych technologi,ceny wszystkich części są w porządku poza skrzynią która jest bardzo droga w naprawie ale to prosta konstrukcja i jak kupisz nie zajeżdżony,będziesz regularnie zmieniał olej to wytrzyma jeszcze bardzo długo.

 

Opublikowano

wiesz, w ursusach człowiek się przyzwyczaił, że jak coś sie zepsuło, to do najbliższego sklepu po nowe części praktycznie w cenie złomu:):)  i wszystko dostępne od ręki

Opublikowano

jakoś do MF ów nie za bardzo jestem przekonany, podobno naprawy skrzyń bardzo kosztowne, na dziś dwie propozycje mnie bardzo zainteresowały:

deutz fahr dx 6.05

renault 103.14

Choć tu znów w dojczu martwi chłodzenie powietrzem, może i dobre, no ale ciecz to ciecz..

renówka chyba najbardziej odpowiada bo cenowo ok, i opinie dość dobre,

ZETOR 9540 I 10540 brałem pod uwagę wcześniej, ale w ogłoszeniach w tej cenie widać że są strasznie dojechane, a w lepszym stanie to ponad 50 tyś trzeba, no i ponoć coś z sprzęgłem mają problemy

 

O chłodzenie powietrzem w Dutz sie nie martw wystarczy chłodnice oleju co jakiś czas przedmuchać kompresorem w kombajnach zbożowych montuja te silniki i jest ok 

Opublikowano (edytowane)

Myślałeś nad JD 3050 93km lub 3350 106km?? Co prawda motor 6 garków bez turbo ale jak dla mnie to plus bo silnik trwalszy i na pewno nie spali wiecej niż 4 garki tej samej mocy a nawet bym powiedział ze mniej. Są to bardzo zwrotne, ciężkie i solidne ciągniki. W naprawach nie są jakoś jakoś skomplikowane no może oprócz hydrauliki ale kto bardziej kumaty to ogarnie no i z reszta jak to robisz i dobrze zrobisz to na lata spokój. Części stosunkowo nie są drogie jak niektórzy twierdzą i bez problemu dostępne. Jak chcesz 4 garki to 2850 ale tam już 90km.

 

@tuszek kolega ma kryterium dobra nie zgrzytającą skrzynie także MTZ to bardzo trafna podpowiedz :lol:

Edytowane przez Milosz27
Opublikowano

Chyba nie wiecie co mówicie o zetorze 9540. Sąsiad za miedzy robił kapitalkę skrzyni to zapłacił prawie 20 tysięcy teraz mówi że nigdy więcej tego nie kupi, kolejny sądsiad miał zetora 9540 i zrobił silnik około 15 tysięcy po około roku znowu silnik się uszkodził i kupił drugi silnik od 10540. Niby zetor a części są bardzo drogie.

Opublikowano (edytowane)

Ja polecami Ci renault i tez nie wiem czemu chcesz 4 cyl. 106-54 lub 110-54 masywne i proste ciągniki . No i spalanie przyzwoite. Ja posiadam 110-54 od dwoch lat i jestem zadowolony.

Edytowane przez Samcio
Opublikowano

jest tylko jeden favorit fendt 310 lsa tylko go ze swieca szukac a jak znajdziesz to po paru dniach powiesz ze innego juz nie chcesz ekonomia ergonomia zywotnosc power pozd powodzenia w zakupie

Opublikowano

Ja polecam jak pisalem wyzej. Jak koniecznie chcesz czworke to 2850 bedzie godnym nastepca ursusa i sprzet od niego bedzie w miare. Do 40tys kupisz naprawde zadbany egzemplarz w kwadratowej kabinie chociaz osobscie wole w sg2 bo w srodku ladniejsza i lepsza widocznosc.

Opublikowano

 

Witam. Chce kupic ciagnik 110-115km ktory mial by zastapic stara 1614. Swojego mam 24ha ale obrabiam 35ha

Biore pod uwage ciagniki nowe jak i uzywane poniewaz na PROW przysługuje mi 60% zwrotu i jestem vatowcem. Na nowy ciagnik moglbym przeznaczyc 200tys brutto czyli po zwrocie vatu i dofinansowaniu agencji kosztowal by ok 65tys. Wtej samej cenie mialbym juz dobry uzywany ciagnik.

Nie jestem przekonany do tych nowych wyżyłowanych ciagnikow i mam dylemat czy kupic sprawdzona, prosta 15 letnia uzywke czy  za te same pieniadze miec cos nowego? I czy wgl do 200tys brutto mozna kupic cos porzadnego?

 

I druga sprawa to kupujac na PROW ciagnik mocno oslabil by moj wniosek bo przecierz jest za niego 0 punktow. Bez ciagnika moglbym kupic inne maszyny a moj wniosek bylby lepiej punktowany.

 

Opublikowano

tak właśnie słyszałem o masseyach, czytając Wasze porady myslę że najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie RENAULT 103.14 lub 103.54, i tu moje pytanie jeszcze, czym te modele się różnią? czy rocznikiem, bądź innymi podzespołami? 103.54 jest średnio o około 7 tys droższy

Opublikowano

A tak troche poza tematem jak tak polecacie renowki jak wyglada dostep do czesci? Kiedys tez chcialem renowke ale znajomy mechanik akuat robil taka i mial problem z czesciami do skrzyni w koncu znalazl ale cena byla niezla i to mnie troche zrazilo chciaz z tego co wiem wlasciciel sobie ja chwali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v