Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam priblem jest taki ze wogóle ni kręci rozrusznikiem,przez zwarcie rozrusznika odplli ale nie chce załączyć rewersu,pomoże ktoś czego i gdzie szukać

Opublikowano

podczas odpalania z kluczyka powinno zabraknąć prądu w innych urządzeniach. jak przekręcasz kluczyk to powinno zgasnac radio i tablica. wiec moze to wina rozrusznika

Opublikowano

właśnie tablica gaśnie,wszystkie kontrolki gasną,pstryka tylko przekażnik od rozrusznika ale nie kręci,na krótko,przez zwarcie odpala więc rozrusznik dobry

Opublikowano (edytowane)

właśnie tablica gaśnie,wszystkie kontrolki gasną,pstryka tylko przekażnik od rozrusznika ale nie kręci,na krótko,przez zwarcie odpala więc rozrusznik dobry

Kup ursusa

Edytowane przez robertbara
Brak uzasadnienia, dziwne posty
Opublikowano (edytowane)

sonofwood za przeproszeniem jesteś głupi czy nie normalny?? Bo z twojej wypowiedzi wynika, że jedno i drugie ;[ <_<

Ehhh.... Jeja... nie spodziewalem sie innej odpowiedzi :D

Edytowane przez sonofwood
Opublikowano

A co to ma do rzeczy... Masz konkretną odpowiedź to się wypowiedz na temat a nie :huh: Mi to wisi mogę i dostać ostrzeżenie ale nie mogę, jak ktoś takie bzdury pisze :(

Opublikowano

Nie pomoze nikt? Odpale go na krotko ale biegi strasznie ciezko wchodza,jak juz zalacze bieg to na rewers wcale nie reaguje

JAKĄ MASZ SKRZYNIĘ I REWERS CZY JEST MECHANICZNY CZY ELEKTRONICZNY JA MAM ELEKTRONICZNY U MNIE BYŁY ZWARTE PRZEWODY POD KABINĄ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v