Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
massey3085    0

mam taki problem kupiłem nową świecę swieca grzeje ale nie zapala się niewiem w jaki sposób pobiera paliwo nigdy nie korzystałem zniej może czegos niewiem z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

Paliwo dochodzi do świecy cienką rurką tak jak do wtryskiwaczy,pompnij pare razy ręczną pompką to powinno pomuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Zapali się kiedy rozgrzeje się do czerwoności a rozrusznik zacznie kręcić i pompka poda paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

malopolanin64    392

Nie wiem gdzie to czytałem ale przed zapaleniem świecy płomieniowe powinno sie choćby dwa razy przekrecić rozrusznikiem silnik alby dopchnąć paliwo do świecy, pomep świeca już sama zasysa paliwo. Ja pale 2812 (też świeca płomieniowa) codziennie to nie musze pokręcac silnikiem bo paliwo jest tam ciągle przy świecy i po jej zapaleniu paliwo samo tam płynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strobik    0

Witam

 

chciałem zamontować świecę płomieniową do Fendt'a w którym nie było do pory świecy ( mam przygotowany otwór w kolektorze) i mam jedno pytanie.

 

Jesli zamontuję tą świece i będzie ona zasilana w paliwo grawitacyjnie, to czy konieczne jest zamykanie dopływu paliwa jakimś kranikiem lub elektrozaworem, czy wtedy gdy nie będzie zasilania to paliwo nie będzie kapać? Chodzi mi o sytuacje po odpaleniu, kiedy już puszczę przycisk grzania, to czy świeca przewodzi paliwo dalej czy się zamyka?

 

Jeśli to nie tutaj powinienem zadać pytanie to przepraszam, ale akurat o świece od MF 3085 mi chodzi bo taką mam zamiar kupić.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Świeca płomieniowa ma w sobie zaworek i nie ma potrzeby zakładać dodatkowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fillipp    0

Cześć mam pytanie w jaki sposób powinno się podgrzewać świecę płomieniową w mf 30 85 jestem świeżo po zakupie tego ciągnika i muszę ją wymienić ale nie wiem czy podgrzew się ją po przekręceniu kluczyka czy w jakiś inny sposób ? Dzięki z góry za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Kup np w grene od 3 cylindrowego perkinsa jest dużo tańsza niż jakaś oryginalna czy podróbka oryginału (koszt ok 100) ja kupiłem właśnie od 3 cylindrowego za 17zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Dzisiaj też wymieniłem świecę w 6180. Pasuje idealnie od ursusa 3512. Kupiłem na allegro za 17zł wraz z przesyłką. Niby oryginalna kosztuje 82zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    1

Według mnie zrobiłeś błąd. T tanie świece często ulegają awarii, przepalają się lub zacina się zaworek w pozycji otwarty i leje ON do oleju. Wolałbym dołożyć i kupić za ok. 70 zł iskrę lub tak jak ja zrobiłem grzałka bloku za 100 zł. Także obserwuj tą świecę. Może jestem przewrażliwiony, ale u mnie w 3p 3 świece tak padły w krótkim czasie i tej jesieni również założyłem grzałkę bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

No ale nie ma opcji żeby ON do oleju gnało bo przecież jak zepsuty zaworek to paliwa nie da jak pompka nie pogoni a pompka nie poda bez zapalonego silnika a przy zapalonym silniku wszystko wessie z powietrzem tyle że puści większy dym przy uruchamianiu co będzie oznaką dla kierowcy że jest coś nie halo. Ot i taka moja teoria

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Zobaczymy jak będzie. 17zł to małe pieniądze. Jak się zepsuje to kupię coś innego a te za 80zł to też nie są jakies firmowe. U korbanka 377zł :wacko: :blink: :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Albo się zorientujesz jak zawartość baku za wcześnie zniknie. Kupiłem iskrę za prawie 50 zeta i po roku szlag ją trafił. ten zaworek w niej to totalna prostota. Rurka gniazdem i prętem w środku owinięta drutem oporowym. Drut się rozgrzewa, nagrzewa rurkę na której jest owinięty ona się wydłuża odsuwając pręcik od gniazda zaworka.

Rurka jest pomalowana jakąś farba chyba ceramiczną. Mi zrobiło się zwarcie i działała tylko spirala a nie nagrzewało tej rurki. Nie otwierało paliwa. na wszelki wypadek mam założony zaworek ale można kupić elektrozawór z transita zdaje się. Będzie się otwierał równo z rozrusznikiem. Ogólnie te świece to lipa nawet te drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×