Polecane posty

Ferdek07    75

900mtg i luzy i przecieki heh a przecież bez przerwy turem nie pracuje a osprzęt też taki delikatny masz krokodyla czy widły i jaką łyżkę? nie luzowało się to mocowanie lub śruby na mostach w ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcink2807    0

A więc jakiej firmy tur był by najlpeszy ;p

Witam.

Jam mam DF Agrofarm 420 co prawda to nie LR3 ale mam na nim zamontowany ładowacz Stoll FE 850 EcoLine. Jestem z niego zadowolony przepracował juz 300 Mth i nie ma żadnego ślady przecieku czy wygiecia materiału. Polecam markę Stoll tylko musisz wiedzieć że cena jest wyższa od oferowanych produktów krajowych, jednak jakość i wytrzymałość są tego warte. Jeśli chcesz to prześlę ci na prywatną wiadomość tabelę z danymi tej serji.

Pozdrawiam MK. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    512

no może przesadziłem trochę ale ma już troszeczkę luzu i przewody narazie się pocą tylko przy siłownikach wywrotu ale jak będzie dalej to nie wiem ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

Jeśli chodzi o ładowacz to ja również polecam Stolla ;) Na moim Lambku F10 siedzi sobie już od blisko 2500 mtg i nic nie cieknie, nie ugina się, praca jest miła i wygodna :) Jeśli masz pieniądze to weź coś z zachodu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcink2807    0

co sądzicie o tym ładowaczu tenias B1 :) bo własnie taki typ miałem pisany na prow :) Oczywiscie miał by wspołpracowac z R2

 

Nie wiem co to za ładowacz tenias B1. Nadal ponawiam propozycję ze Stoll to dobry i sprawdzony sprzęt. Jeśli masz juz w prow wpisany ten tym ładowacza to raczej nie możesz zrezygnować lub zamienić na inny bo trzeba zmieniać wszstkie dokumenty.

Pozdrawiam MK. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozna zmienic ładowacz tylko ze musi miec takie same parametry jak ten pisany albo trzeba bedzie napisac aneks to umowy i wtedy da sie zmienic firme ładowacza .

 

A tur firmy STOLL wejdzie ńa R2? , bo wyczytałem ze te ładowacze pasuja od ciagników o mocy od 70KM

Edytowano przez lamborghiniR3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R2maros9641    1

W kwestii ładowacza zgadzam się z kolegami, nigdy więcej polskiego ładowacza, bardzo ciężki w stosunku do udźwigu, przecieki, nie pomnę już o tragicznym sewisie(Hydramet), źle wykonana adaptacja. Znajomy ma Quicke'a na Kubocie i jest bardzo zadowolony z tego ładowacza.

Co do samego R2 to z tym sprzęgłem @Ferdek07 chyba przesadzasz, u nas ma już prawie 2400mth od lutego 2009, z czego większość właśnie w ładowaczu i jeszcze sprzęgło się trzyma. Rewers elektro-hydrauliczny chyba nie jest jakimś obowiązkiem przy ładowaczu, aczkolwiek może sprawić, że praca będzie bardziej komfortowa, ja osobiście zamiast tego rewersu wybrałbym przeszklone okno dachowe i klimatyzację, o wiele bardziej przydatne podczas pracy, ponieważ kabina jest mała i w lecie strasznie w niej gorąco. Dopłata za rewes też pewnie znaczna, więc proponowałbym najpierw zorientować się w cenach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

@R2maros9641 masz rację, co do przeszklonego dachu i klimatyzacji. Ale jak dla mnie w ciągniku z TURem nie może zabraknąć rewersu eletrohydraulicznego. Mam mechaniczny w Lampo i dopłaciłbym każdą rozsądnął sumę za rewers EH do nowego ciągnika z ładowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

W kwestii ładowacza zgadzam się z kolegami, nigdy więcej polskiego ładowacza, bardzo ciężki w stosunku do udźwigu, przecieki, nie pomnę już o tragicznym sewisie(Hydramet), źle wykonana adaptacja. Znajomy ma Quicke'a na Kubocie i jest bardzo zadowolony z tego ładowacza.

Co do samego R2 to z tym sprzęgłem @Ferdek07 chyba przesadzasz, u nas ma już prawie 2400mth od lutego 2009, z czego większość właśnie w ładowaczu i jeszcze sprzęgło się trzyma. Rewers elektro-hydrauliczny chyba nie jest jakimś obowiązkiem przy ładowaczu, aczkolwiek może sprawić, że praca będzie bardziej komfortowa, ja osobiście zamiast tego rewersu wybrałbym przeszklone okno dachowe i klimatyzację, o wiele bardziej przydatne podczas pracy, ponieważ kabina jest mała i w lecie strasznie w niej gorąco. Dopłata za rewes też pewnie znaczna, więc proponowałbym najpierw zorientować się w cenach.

masz hydramet 12 z ktrym r3 miałby co robić w sensie masy przeciwwagi w ogóle, ciekawa kwestia jeszcze te mocowania bo troche było o tym pisane, jak to jest są już gotowe pod konkretny model czy serwis coś tam wierci dorabia? bo ogólnie to prawie każdy ładowacz do każdego ciągnika można by założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

Z tymi mocowaniami to rzeczywiście coś w polskich ładowaczach jest nie tak. Ja jak kupowałem swój ciągnik to diler mówił że tury typu Stoll, Quick mogą zamontować na podwórku, godzinka półtora i ładowacz jest na ciągniku a jeśli chciał bym polski to zabierają ciągnik do siebie bo na miejscu nie są w stanie tego zrobić. I znajomy kupił DF Agrotrona K410 to ciągnik po tygodniu właśnie pojechał na montaż tura do firmy Savona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R2maros9641    1

@Ferdek07- montaż powinien przyjechać gotowy i tylko przykręcić się go powinno. Biorąc mniejszy polski ładowacz nawet palety nawozu czy dobrze zbitej sianokiszonki bym nie mógł zdjąć. Quicke przy podobnej masie ma o wiele większy udźwig, teraz to chyba zdecydowalibyśmy się na Q25/Q35 (dokładnie nie pamiętam oznaczeń) lub coś od Stoll'a, mimo że cena znacznie wyższa.

U nas obecnie jest trzeci montaż, bo pierwszy przy jeździe po nierównościach uszkadzał kostkę przy siłowniku od wspomagania, drugi to nie wiadomo co to w ogóle było tylko się nadźwigaliśmy, a trzeci jak przywieźli to też nie pasował, tata delikatnie mówiąc zdenerwował się i razem z tym gościem z Hydrametu przez jedną noc wyspawali go po swojemu i jest do dzisiaj. Pomijam już kwestię "fachmanów" z serwisu z Agromy Kutno, którzy montowali ładowacz i robili pierwszy przegląd, jak i kontakt z Hydrametem i ich całym nieszczęsnym serwisem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

heh to ciekawe jak z polskimi turami z premium trade czy rotech.eu oferują atrakcyjne ceny ale montaż we własnym zakresie zapewniają że wszystko będzie pasować ale co jak nie będzie, z turem b na c wszystko było fajnie i sami zamontowaliśmy u sąsiada ale czy duży tur na zachodni ciągnik dobiorą jak trzeba heh

metalfach ma na stronie wykaz mocowań do poszczególnych ciągników, ale inni polscy producenci to podobno nie takie proste może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh to ciekawe jak z polskimi turami z premium trade czy rotech.eu oferują atrakcyjne ceny ale montaż we własnym zakresie zapewniają że wszystko będzie pasować ale co jak nie będzie....

 

brat kupił ładowacz czołowy do lambo z premiumtrejd i zapłacił za montaż 300zł. PRzyjechali i zamontowali. Pytali się czy chce sam ładowacz czy ładowacz z montażem. Na allegro wystawiają więcej ładowaczy niż na swojej stronie http://allegro.pl/li...&us_id=12071351 tutaj http://www.rolnicze-...zolowe-tury.php

 

ps do lambo r260

to ten tur pasuje http://allegro.pl/nowy-ladowacz-czolowy-tur-same-zetor-holland-deutz-i2046896677.html jedyny jaki znalazłem na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekpl3    9

Ze Stoll-a proponuje FZ+ 8 Profiline, waga 406 KG. Sam się zdecydowałem na taki do ciągnika podobnej mocy (Kubota M6040).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Czy miał ktoś z was problem z R2 ? mianowicie bardzo dymi na czarno i nie ma siły.

Co to może być w serwisie mówią ze ten typ tak już ma bo ma 3 cylindry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Mieliście problem z paskiem klinowym w R2 od klimy i sprężarki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez mpomykala
      Witam,
      Czy posiada ktoś do sprzedania instrukcję napraw do ciągnika Deutz dx4.50 lub innego modelu DX?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj