Zaloguj się, aby obserwować  
kaszmir25

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 %

Polecane posty

kaszmir25    0

Czekam na podpowiedzi w jakich pracach należy zmienić ustawienie tego parametru przyjmując że fabrycznie jest wartość 14% a mowa o ciągniku Fendt 714. Z góry dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy07    2

Ja mam 716 i np. do orki ustawiam 3% ciągnik wtedy się nie meczy i mało pali, oczywiście można podnieś to jak się orze poprzeczki, ale przy normalnej orce mi to wystarcz. Do transport podnoszę to już do około 15%. Wszystko zależy jakie prace robisz i czy zależy Ci na tym żeby mało palił i się nie męczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaszmir25    0

Czyli z ciekawości się zapytam 'siwy07' jakie masz spalanie w orce w takim ustawieniu przy jakiej prędkości to tak tylko na marginesie .A to by znaczyło ,że przy większym obciążeniu stosujesz większą wartość. Wielkie dzięki 'siwy07' za podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy07    2

Spalanie powyżej 20l na hektar nie wychodzi, potrafi zejść do 16l, ale to zależy już od wielkości pola i od warunków. Prędkość to około 8km/h czasami mniej jak sam zwolni. Czasami ustawiam tempomat na prędkość np 8kmn/h a jeśli jest za ciężko sam porostu zwalnia. W orce ważne jest to aby jechać na obrotach około 1850 wtedy silnik ma największą moc i wtedy jest chyba najbardziej ekonomicznie. Większe wartości obciążenia granicznego stosuje w transporcie, bo tam obciążenie dla silnika jest krótkotrwałe np. jak wyjeżdżamy pod górę, wtedy wole żeby ciągnik się bronił dawką paliwa, niż zwalniał pod każdym wzniesieniem kiedy tylko poczuje większe obciążenie. Wszystko zależy od tego jak chcesz męczyć silnik i jakie chcesz mieć spalanie, w zwykłym ciągniku też zmieniasz przełożenie jeśli traktor spadnie tam ileś z obrotów, tutaj masz te udogodnienie że ciągnik sam zmienia przełożenie jeśli spadnie z obrotów o wartość jaką ustawiłeś.

Edytowano przez siwy07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaszmir25    0

Czyli ze spalaniem wychodzi podobnie jak u mnie w pługu ES 100 4 korpusy + Pacomat. Dobrze ,że rozwinołeś o tym transporcie ,bo właśnie mój 714 trochę siadał pod większym wzniesieniem i to właśnie to mogło być tego przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik2002a
      Witam wszystkich. Niedawno na podwórku zawitał fendt 720 z 2011roku. Wszystko super ale wczoraj przy próbie przestawienia na podwórku po przekręceniu zapłonu wyrzucił błąd 00.0.01 i amen żadnej reakcji ciągnik pali ale nie jedzie. Gdzie można szukać przyczyny i jak ją naprawić. Jeśli ktoś miał taki przypadek prosze o podpowiedź.
      To mój pierwszy post więc jeśli coś pomyliłem proszę o poprawe
      Kamil
    • Przez BELLAAGRO
      Dzień dobry wszystkim. 
      czy może ktoś podpowiedzieć jak ustawić w fendt 716 com2 na terminalu żeby po przyciśnięciu przycisku  GO aktywowało mi blokadę mostu a przy END wyłączyło?  Prawdopodobnie trzeba ustawić to w sekwencjach ale czytając instrukcje obsługi nie mogę tego rozpracować.
    • Przez piotrrek02
      Witam forumowiczów i proszę o pomoc.
      Pacjent Fendt 714 z 2002r.
      Podczas rozładunku przyczepy zapalił się błąd hydrauliki i zablokował pracę siłownika. Od tamtej pory po odpaleniu ciągnika wyświetla się błąd A.1.2C (według książki "Zawór elektryczny nr.2. Uruchamianie ręczne"). Nie da się odblokować szybkozłączy hydrauliki. Kolejna rzecz to zaznaczona sekcja rozdzielacza świeci się na czerwono.
      Co może być nie tak? Gdzie zacząć szukać przyczyny?
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.
      Pozdrawiam 

    • Przez Kqcper
      Witam problem jest z fendt 720 2012 r. Ciągnik niechce zbytnio pompowac powietrza do  przyczep z wężem jednoobwodowym mianowicie jak spuszczę ręczny ciagnik schodzi z 7/8 kwadratów do 3 i zaczyna samemu hamować przyczepy mozna tak stac nawet cały dzień a ciagnik nie napomuje powietrza do przyczep można to ominąć przez zaciągania ręcznego przed zahamowanie przyczep i zaciągnięcie gdy zejdzie 4 kwadratów tą czynność trzeba powtórzyć około 5 do 8 razy  aby byłoby można ruszyć z miejsca  . A na dwuobwodomym działa wszystko ok 
    • Przez jaroslaw85
      Witam. W fendzie 716 vario 2002r słabo pracuje miękka oś. Czy ktoś wie który hydroakumulator jest od miękkiej osi. Z tego co wiem to tam może być przyczyna. Po wężach widzę że powinien być to któryś z tych nad akumulatorem. Tylko nie wiem czy to ten mniejszy czy większy. Kiedy popuszczam śrubę na imbus to z większego cieknie olej a z mniejszego jest cisza jakby nie było gazu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj