Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kaszmir25

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 %

Polecane posty

kaszmir25    0

Czekam na podpowiedzi w jakich pracach należy zmienić ustawienie tego parametru przyjmując że fabrycznie jest wartość 14% a mowa o ciągniku Fendt 714. Z góry dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy07    2

Ja mam 716 i np. do orki ustawiam 3% ciągnik wtedy się nie meczy i mało pali, oczywiście można podnieś to jak się orze poprzeczki, ale przy normalnej orce mi to wystarcz. Do transport podnoszę to już do około 15%. Wszystko zależy jakie prace robisz i czy zależy Ci na tym żeby mało palił i się nie męczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaszmir25    0

Czyli z ciekawości się zapytam 'siwy07' jakie masz spalanie w orce w takim ustawieniu przy jakiej prędkości to tak tylko na marginesie .A to by znaczyło ,że przy większym obciążeniu stosujesz większą wartość. Wielkie dzięki 'siwy07' za podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

siwy07    2

Spalanie powyżej 20l na hektar nie wychodzi, potrafi zejść do 16l, ale to zależy już od wielkości pola i od warunków. Prędkość to około 8km/h czasami mniej jak sam zwolni. Czasami ustawiam tempomat na prędkość np 8kmn/h a jeśli jest za ciężko sam porostu zwalnia. W orce ważne jest to aby jechać na obrotach około 1850 wtedy silnik ma największą moc i wtedy jest chyba najbardziej ekonomicznie. Większe wartości obciążenia granicznego stosuje w transporcie, bo tam obciążenie dla silnika jest krótkotrwałe np. jak wyjeżdżamy pod górę, wtedy wole żeby ciągnik się bronił dawką paliwa, niż zwalniał pod każdym wzniesieniem kiedy tylko poczuje większe obciążenie. Wszystko zależy od tego jak chcesz męczyć silnik i jakie chcesz mieć spalanie, w zwykłym ciągniku też zmieniasz przełożenie jeśli traktor spadnie tam ileś z obrotów, tutaj masz te udogodnienie że ciągnik sam zmienia przełożenie jeśli spadnie z obrotów o wartość jaką ustawiłeś.

Edytowano przez siwy07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaszmir25    0

Czyli ze spalaniem wychodzi podobnie jak u mnie w pługu ES 100 4 korpusy + Pacomat. Dobrze ,że rozwinołeś o tym transporcie ,bo właśnie mój 714 trochę siadał pod większym wzniesieniem i to właśnie to mogło być tego przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×