Zaloguj się, aby obserwować  
DED

Końcówki wtrysków JUMZ do MTZ

Polecane posty

DED    0

Witam wszystkich, jeden mechanik podpowiedział mi żeby do MTZ założyć końcówki wtrysków od JUMZA. Mówił, że jak on kiedyś tak zrobił to nie wiedział co robić z paliwem (jeszcze wtedy było tanie), mocy podobno też nie stracił więc mnie to zaciekawiło, znalazłem orginalne ruskie końcówki od jumza i zastanawiam się czy eksperymentować, czy dadzą rade z normalna pompą MTZ i czy na pewno nie straci mocy. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, więc pisze do was, bo być może ktoś z forum już tego próbował. Mile widziane wszystkie opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja kupowałem co roku ruskie i dopiero jak kupiłem Polskie to miałem spokój. Z sekcjami do pompy tak samo. Ruskie mają strasznie słabe materiały.

A dlatego były oszczędności na paliwie bo nowe nie laly i było dobrze paliwo spalane. Też tak miałem w 1224. Po wymianie zawsze mniej paliła.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DED    0

Właśnie mam ten sam problem, ponieważ te nowe końcówki co kupuje pochodzą trochę i z powrotem jest to samo. Kolego tomek73, gdzie kupić dobre końcówki wtryskiwaczy do MTZ, bo te co ja kupuje do niczego się nie nadają. Końcówki JUMZA od MTZ różnią się ilością otworków, bo jumz ma 4, a MTZ 5 więc prawdopodobne jest że od jumza miej palą, jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Pompa da rade bo jest prawie identyczna jest tylko odwrócona. Co do materiału to się nie zgodze ruscy materiał mają o wiele lepszy niż nasz tylko diabeł tkwi w obróbce albo to co kupowałeś to były ruskiego pochodzenia ale ze stodoło Stjopy i Wołodji z Irkucka amatorów spirytusu u których 30% krwi to był alkohol


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Trzy razy pompę robiłem w innych firmach co roku. Za trzecim razem powiedziałem że jest coś nie tak i u tego co robiłem pierwszy raz powiedział że prawdopodobnie Ruskie są do bani. Założył mi Polskie i 3 lata żadnych problemów. Czyli ewidetnie Ruski szajs. Ten co robił pierwszy i trzeci raz to tandety nie odstawia, ma serwis Boscha. Z końcówkami podobnie było.

Końcówki kupowałem w sklepie koło mnie Polskie z WUZETEM http://allegro.pl/koncowka-koncowki-wtrysku-reanult-18-20-21-d-i2044519836.html Takie tylko do MTZ. Znajomy w sklepie ma tel:757412020

Co do tego że JUMZ ma 4 otworki a MTZ 5 i dlatego mniej pali to bym się nie zgodził, bo Zakładałem do 1224 5 otworkowe bo mniej paliła, była silniejsza i lepszy miała głos. 4 otworkowe nie podchodziły mi, a takie powinienem stosować do tego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Dołączę się do tematu. Przeglądam od jakiegoś czasu allegro i zauważyłem, że bardzo podobne (z wyglądu) jeśli nie takie same są końcówki do silników MWM jakie były stosowane w Fendt-ach, Renówkach. Czy ktoś może eksperymentował z takimi rozpylaczami? Wydaje się, że zachodnie wykonanie powinno być lepsze.

A propos rozpylaczy do jumza. Kiedyś musiałem dokupić dwa rozpylacze, ale kupiłem 3 szt. zapakowane w jedną zgrzewkę z folii. Dwa wyglądały normalnie a jeden był jakiś dziwny. Ten mniejszy walec był oszlifowany na baryłkę. Więc jeśli w jednym opakowaniu trafiają się tak różne końcówki z wyglądu to pewnie i wykonanie pozostawia wiele do życzenia. W każdym razie najdłużej wytrzymywały końcówki oryginalne i takie które kiedyś można było kupić zapakowane fabrycznie w dość grubym plastikowym opakowaniu które trzeba było rozkroić żeby wyjąć rozpylacz. Rozpylacz był zakonserwowany w oleju i szczelnie zapakowany. Z tamtymi nigdy nie miałem problemu. Ale na tamtych opakowaniach był jeszcze napisane "sdiełano w SSSR" ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Kilka lat temu do jumza włożyłem kącówki wtryskiwaczy od mtz(5 otworków)i chodził normalnie wcale nie był silniejszy i więcej też chyba nie palił <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj