GrzegorzJX60

Jak zwiększyć moc w JX 60

Polecane posty

HORTUS    32

Całkowicie się z tobą zgadzam, przez te normy czystości ciągnik kosztuje 50 % więcej, pali 20% więcej i jest bardziej mułowaty niż wolnossący Ursus sprzed 20 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

heh nasz jx90 ma mniej werwy od 7745 którego mieliśmy, ten jak ma ciężko to się zadusi a zetor by się szybciej zakopał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotorek    3

Witam, osłonkę śruby regulującej usuwa się bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Bardzo lekko schodzi, porostu odkręca się ją jak zwykłą nakrętkę, spychając kapturek np. śrubokrętem uszkadzamy go. W moim JX 60 podkręciłem o 1/2 obrotu i jest wystarczająco jak dla mnie. Ciągnik nie do poznania ma moc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

Ja ze swoją się swego czasu mocno namęczyłem, w środku jest podkładka zębata i ja trzeba zerwać inaczej nie zejdzie. Jakie masz obroty biegu jałowego na ciepłym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

heh nasz jx90 ma mniej werwy od 7745 którego mieliśmy, ten jak ma ciężko to się zadusi a zetor by się szybciej zakopał

i spalił 20litrow w 15 minut, to żer na chwilowe przeciążenia ciągnik reaguje spadkiem mocy to chyba lepiej nie

a co do tematu brakuje mocy w jx60, a po co taki mały kupowaliscie? dodoatkowe konie nie gryzą, nsłuchaliscie się że nie wypada duzym ciągnikiem maszyn od c360 ciągać to teraz plujcie sobie w brodę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to teraz z planow na z CASE JX 60 trzeba przezucic sie na CASE JX 75

Edytowano przez banan575

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

nieważne czy dany model ma 60km czy 90km jak się zapnie maszyny od c360 to spali to samo ;) a tylko ci co się nie znają i nie mieli do czynienia z większymi ciagnikami sieją propagandę jak to kogos na maszyny nie stać czy jaki głupi bo takim bykiem ciąga graty od c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

a zmniejszał ktoś dawkę paliwa w jx60?? ciekawe czy odczuwalne by było zmniejszenie spalania,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

to teraz z planow na z CASE JX 60 trzeba przezucic sie na CASE JX 75

w porówniu do 3p niby aż starszne 10km więcej ale masz mocniejszą hydraulikę zabierającą kilka km, układ ierowniczy hydrostatyczny i dodatkowa pompa do tego zabierająca kilka km przednia os wieksze opory toczenia i krecenia dodatkowymi wałkami to następne kilka km także zostaje mało tych km, a dlaczego case jx a nie df agroplus?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Bo moj przegladal fora no i o tym mysli. a z drugiej strony salon CASE jest 40km kolo nas.

 

Inny salon to massey ferguson no ale moj jakos nie jest przekonany do tej marki.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

heh o mf to ja też marzyłem i dalej będę marzył i tak chyba pozostanie mf-a już mam ale mf255 i jestem mega zadolony z tego ciągnika dzi musialem zgasić jakiegos starszego pana co kupował przedemną częsci do 3512 i zaczol wygłaszać teorie typu lepiej beczkę ropy więcej spalić i jeździć c360, no cóż moje marzenie mf jest poza zasięgiem mojego portfela, ceni się jprawie jak fendt i ma prawo bo ciągniki bardzo dobre, a case to co najmniej jxu, a co do mocy to z przesaidki z 3P wiec co to za moc bo mam mf 255 to minimum absolutne to bierzcie80-90km, nie pytaj dla czego ale będziecie zadowoleni ;) a jak ma to być jedyny ciągnik w gospodarstwie to ja bym jednak postrawił na agroplusa 95km heh kiedys taki sobie kupie ;) mały jak ferguson a ma 4x i prawie 100km co chcieć więcej hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

heh nasz jx90 ma mniej werwy od 7745 którego mieliśmy, ten jak ma ciężko to się zadusi a zetor by się szybciej zakopał

 

Zauważ że jx jest sporo cieższy niz 7745. moj jx z obciaznikami na wadze pokazuje 4.5 tony, wspomniec tez trzeba ze ma "troche" szersze opony.

 

panowie czy ten proces zwiekszania dawki w calym zakresie obrotów jest na pewno odwracalny? bo ktos mi kiedys pierdzielil ze nie.

A mam ochote podkrecic jx90.

Edytowano przez beorn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

w sumie jest odwracalny, tylko trzeba by wiedzieć ile się przekręca, albo jakoś znaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kogoś interesuje ostatnio dokonałem pomiaru hamownią w moim jx 60 i zwiększając dawkę paliwa o 0,5 obrotu moc na wałku wynosi 80 KM oraz 295 Nm momentu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nie robiłem pomiaru przed, teraz odczuwalna moc jest większa oraz spalanie się zmniejszyło :)

Edytowano przez Zetorgrzesiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25517

Po przejrzeniu tego wątku postanowiłem podkręcić swojego Jx 70.Wykonałem obrót śruby o jakieś 70-80 stopni. Efekt jest piorunujący, choć mam obawy czy to nie zaszkodzi w przyszłości. Ciągnik z pługiem ładnie wchodzi na obroty. wcześniej trzeba było ruszać na wyższych obrotach żeby mógł się rozbujać. Praca bieg wyżej spalanie w przeliczeniu na jednostkę powierzchni raczej spadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes10    20

Podczepie sie pod temat i moze ktos wie jak przeprowadzic taką operacje na case 5120 i czy sie tak wogóle da w tych modelach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6666    4

Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Jak wygląda teraz ciągnik po wkręceniu śrubki? Czy ktoś teraz próbował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Całkiem niedawno w swoim JX60 silnik IVECO dokonałem regulacji na pompie.Wkręciłem tą śrubkę od dawki paliwa na pół obrotu(w zupełności wystarczy) ciągnik jak już ktoś tu napisał nie do poznania ,dostał mocy i zwiększył się moment obrotowy jestem zadowolony z tego zabiegu zobaczymy jakie będzie spalanie.Bo wczesniej ciągnik chlał paliwo jak smok a muła miał w dolnym zakresie obrotów jak Mazowiecki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Całkiem niedawno w swoim JX60 silnik IVECO dokonałem regulacji na pompie.Wkręciłem tą śrubkę od dawki paliwa na pół obrotu(w zupełności wystarczy) ciągnik jak już ktoś tu napisał nie do poznania ,dostał mocy i zwiększył się moment obrotowy jestem zadowolony z tego zabiegu zobaczymy jakie będzie spalanie.Bo wczesniej ciągnik chlał paliwo jak smok a muła miał w dolnym zakresie obrotów jak Mazowiecki.

zwiększając dawkę paliwa zwiększają się nieznacznie obroty na biegu jałowym.jeśli komuś to przeszkadza można je zmniejszyć śrubką która jest za pompą od strony bloku silnika,ja mam w tej chwili obroty ustawione na 750obr i jest w sam raz

Edytowano przez Marek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Ja TD5050 na 105-110 wkręciłem jesienią, fakt moc sie czuje i to znacznie, ale nie wiem czy to mi na zdrowie wyjdzie, sprzęgło jest za słabe.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek987    0

Ja TD5050 na 105-110 wkręciłem jesienią, fakt moc sie czuje i to znacznie, ale nie wiem czy to mi na zdrowie wyjdzie, sprzęgło jest za słabe.

Ja bym się nie przejmował tym jeśli zwiększyłeś mu nieznacznie nie ma prawa nic się wydażyć.Prawda jest taka że szybciej go zajezdzisz bo paliwa trefnego mu wlejesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj