Skocz do zawartości
crystal169

Przystosowanie Bizona Z056 do zbioru kukurydzy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizona

crystal169    5

Witam, mam takie pytanie do użytkowaników bizona zo56 przystosowanego do zbioru kukurydzy. Mianowicie chciałbym sie dowiedziec jak i co pozmieniac w bizonie na sitach ,jakie sita , i co dokładnie.

 

Bardzo prosze o odpowiedz i z góry dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


coffey23    16

a po co zakrywać chwytacz kamieni??? pierwsze słysze. jak masz dużo do koszenia to powinieneś wymienić klepisko założyć przysłony na beben młócący a sita to już zależy bo można mieć takie z otworami stałymi albo żaluzjowe u mnie zawsze dolne było żaluzjowe górne ze stałymi otworami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Grabcio    23

Po to go zakryć żeby tam kolby nie wpadały, przynajmniej tak mnie uczono w szkole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach







Pawelek123    0

Witam też kupiłem przystawkę klepisko zmienione blachy już zakręcone tylko parę rolników powiedziało mi że muszę zmienić napęd paska na potrójny bo mam jeszcze stary typ kombajnu na napęd gardziela na jeden pasek i mówią że będzie ślizgać może ktoś mi doradzić czy mam to zrobić czy zostawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzysztofz14    14

To się okaże na polu.Jeśli masz tylko dla siebie to trzeba jezdzić wolno i będzie chodzić.Ja w tamtym roku założyłem na szybko jeden pasek B do napędu hedera zamiast podwójnego i szło wolno ale swoje wymłóciłem a zalecają łańcuch.Przy okazji spytam może ktoś wie jakie powinno być przełożenie między kołem na gardzieli a przy przystawce claas sl i jak przeprowadzić napęd na drugą stronę bez prucia gardzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawelek123    0

ja przerabiałem bo kupiłem od NH i napęd na druga stronę robią na wałku pod gardziela bo tak było oryginalnie ułożyskowane na dwuch piastach do gardziela i dalej tryb i na łańcuchu albo na wałek zależy od wejścia jakie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sadek    448

Kilkanaście lat temu Rekordem młóciliśmy kukurydzę na ziarno bez żadnych modernizacji na zwykłym hederze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzysztofz14    14

Oryginalna zębatka zamiast koła pasowego na gardzieli ma 33 zęby do napędu przystawki oros.To jest chyba to samo co claas .Czy może ktoś policzyć u siebie jaka zębatka jest na przystawce..Ja mam na paski i wydaje mi się że za wolno chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
×