Zaloguj się, aby obserwować  
Bomba41

Brak świateł 5320

Polecane posty

Bomba41    0

Witajcie, mam taki problem z moim zetorkiem, ze od pewnego czasu nie działają mi przednie kierunkowskazy (oba), i jedno światełko to obok kierunkowskazu, oraz jedno światło główne w masce ale tam jest chyba przepalona żarówka, nie zdążyłem sprawdzić. Jakoś nie miałem do tej pory czasu tego sprawdzić cały czas była robota ale dzisiaj mam troche czasu zdjąłem klosze i o dziwo żarówki dobre te w kierunkach i lampkach przy nich bezpieczniki dobre, więc nie wiem co może być z nimi nie tak, podsuńcie mi jakiś pomysł, bo z elektryki jestem noga :unsure: :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

I co zrobiłeś? co się stało? nie chce mi sie po kolei po schematach tego szukać, może akurat ktoś to już przerabiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi po prostu przerywacz się spalił i go wymieniłem koszt ok (30zł) i jest teraz dobrze.Wez sobie kontrolke

i sprawdz czy jest prad jak jest to nie znam przyczyny :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

sprawdź wsuwki przewodów czy nie są zaśniedziałe , banalne ale czasami to jest przyczyną . u mnie w zetorze były przewody przetarte w kątownikach w kabinie i trzeba było nowe przewody założyć tylko mój zetor jest starszy 87r :lol: no to już miało prawo tak się stać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

Mój jest 97, ok przerywacz może być ale z tyłu kierunki prerywają i słychać że przerywa w takim razie co mogło by spowodować brak tych światełek? gdzie są wtyczki do tych słupków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Po sprawdzaj dokładnie bezpieczniki. Po zamieniaj je po sprawdzaj styki. Miernikiem sprawdź czy dochodzi prąd do poszczególnej lampy sprawdź też połączenie lewej lampy z masą bo to może być problem. A co do przedniej lapmy sprawdź żarówkę jeśli będzie dobra to znaczy że kostka nie łączy możesz też sprawdzić czy do kostki dochodzi prąd. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj