pawelek47

New Holland TD5050 vs T5050

Polecane posty

yanki    0

timsz, kto tobie takich bajek naopowiadał, że masz suche sprzęgło??, w tydzień byś je spalił, jak masz rewers przy kierownicy jak w tych nowych montują to automatycznie masz i mokre sprzęgło jezdne, a te od wom-u pozostaje suche. i dodatkowo jeszcze masz chłodniczkę oleju dołożoną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

O kurcze teraz mnie rozwaliłes, co ma rewers przy kierownucy do rodzaju montowanego sprzęgła???? A informacje o tym ze dalej jest tam montowane sprzegło suche mam od przedstawiciela firmy perkoz oraz od osoby z siedziby tej firmy odpowiedzialnej za sprzedaz maszyn Kiedy spytalem o rodzaj sprzegla to niechetnie przyznali ze jest takie samo jak w innych TD czyli suche - wiec wiedza co mowia. Co do rewersu to nawet tu nie masz racji bo nie jest on nawet taki jak w serii T 5000 poniewaz tam jest elektrohydrauliczny, a tu masz rewers hydrauliczny sterowany linka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

@timasz - z jakiego powiatu jesteś. Bo perkoz w sorkwitach nie istnieje a jedynie brodnica.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Jestem z powiatu iławskiego i bierzemy ciagnik z brodnicy a o sorkwitach nic nie wiem (Bo nic o sorkwitach nie pisałem)

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

timasz. W którym miejscu napisałem że rewers jest taki jak w T 5000?? Mówiąc "nowych" miałem na myśli nowo produkowane td-ki!, a wracając do tarcz sprzęgła to ja posiadam takie informacje jakie przedstawiłem w poście wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dzwoniłem dzisiaj do serwisu i powiedzieli że to nie prawda że sprzęgło w T jest suche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

@tomek73- Ale piszesz o T czy TD? Bo ze w T w ogromnej wiekszosci mamy mokre sprzegla to oczywiste :)

 

@yanki- nie wiem czy zauwazyles ale tu piszemy o serii TD 5000 i ja mam takie informacje jakie przedstawilem wczesniej, co do TD5 to wiem ze tam ma byc mokre sprzeglo lecz trzeba bylo zaznaczyc ze piszesz o TD5, ktorego nie ma jeszcze w produkcji i niby najwczesniej w polowie roku ma byc dostepny, a teraz nowego to jedynie TD 5000 mozna kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Gdzie pisze o TD5 ??, cały czas wypowiadam się na temat TD5000, ani jednego słowa o TD5 nie napisałem, trzymam się tematu ;) pozdro z deszczowej Wlkp. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yage    2

To ja tak trochę z innej beczki. Mam od nowości New Hollanda TL100A z 2005 roku (to samo co T5050 tyle że po małym "lifcie" jest ten drugi). Miałem tylko jedną awarię, mianowicie ze sprężarki zaczynał olej się sączyć. Ciągnik od 4 lat pracuje z ładowaczem. Brakuje mu szklanego szybera w dachu ale i bez tego bele poustawiam. Rewers i półbiegi do tura to Obowiazek (celowo z dużej litery). Mokre sprzęgło również. Ciągnik sprawuje się bardzo dobrze, nawet przy takich mrozach i dobrze naładowanym akumulatorem pali bez problemu. W przyszłym roku będę brał T6030 RC. A co serii TD zawsze kiedy pojadę do znajomego w serwisie NH jakiś ciągnik z TD jest w naprawie, a TL bardzo bardzo rzadko. Lepiej dopłacić te 15 czy 20 tys zł ale mieć spokój z maszyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

A jaki masz przebieg w swoim TL 100 A?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Teraz TD5050 też ma rewers EH więc chyba tak wielkiej różnicy nie ma między tym sprzęgłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Tu wyjaśnienie :)

Co do rewersu to nawet tu nie masz racji bo nie jest on nawet taki jak w serii T 5000 poniewaz tam jest elektrohydrauliczny, a tu masz rewers hydrauliczny sterowany linka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
    • Przez AleeX
      Witam,
      Mam problem z wycieraczką przednią w new holland t7 260, bezpieczniki, przekażnik itp wszystko sprawdzone i są dobre, a nie włącza się. Ktoś miał może taki sam problem? Czy to wina przełącznika przy kierownicy?
    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

    • Przez mario989
      Mam problem z wyświetlaczem w New Holandzie tvt 155. Nie wyświetlają się żadne kontrolki w liczniku, oprócz tej od ładownia. Ciągnik normalnie odpala 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj