JaskoDeere

Fendt 828 Vario

Polecane posty

Lukasz1987    61
ŁUKASZ1987 skad masz takie teorie ze tyle zostało do spałty ?

wacek kiedyś wstawił link do strony na której sprzedawałeś jelenia. Mając cię za poważną osobę zdaję sobie sprawę, że chcąc szybko wymienić maszynę nie będziesz wstawiał ceny "zaporowej" wyższej od tej jaką można kupić nowego. Było tam 400 koła ale teraz mi się przypomniało, że to cenna brutto a nie netto. bo przy 3 latach jest robota jeszcze z vatem

Silniki grupy Fiat maja najoszczedniejsze nie zaleznie od przekladni

Dziedzio zrób mi przyjemność zarejestrój się na forum Waga Ciężka (ciężarówki i i maszyny) i tam napisz to zdanie :) Albo nie zrobię reklamę AF i wstawię link do tego postu no ludzie pospadają z foteli :D

Gdyby nie vario fendta to juz by nie byl najoszczedniejszym.

Ta spalanie na pewno by wzrosło jakby Fendtowi dać skrzynie o sprawności 90% zamiast 83/4% :P

 

Ciekawe po ilu latach zwroci sie fendt liczac to ze korbanek nabija ceny zakupu,czesci,napraw

Zobacz cenę Fendta w germanii z tym wyposażeniem co sprzedaje korbanek a później popraw to co napisałeś

 

 

(...) lepiej miec drogiego Fendta ktory ma na masce konia czy NH który kojarzy mi sie z przeciekami i słabym uciągiem...

A tego zdania niech nikt nie bierze do siebie, szczególnie dziedzio bo w oryginale do niego było kierowane, ale kiedyś na spotkaniu okolicznych rolników padło niemalże identyczne stwierdzenie i taki trochę niedosłyszący dziadek skwitował je krótko "jak słabo ciągnie to sobie nową babę znajdź :D " to tak na rozluźnienie atmosfery


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Co jeden to oszczędniejszy, my mamy 5 ciągników, 4 oszczędne Ursusy i jednego paliwożernego JD, wszystkie Ursusy robią razem 1000 h rocznie a sam JD 1100 h i nie bankrutuje z powodu paliwa, ma 100 konny ciągnik którym robię praktycznie wszystko.

Kwestia dużej oszczędności Fendta w stosunku do JD jest u Korbanków dobrze znana, autor dość szybko uległ manipulacji. Chciałem od Korbanków 310 Vario na testy do mojego pługa na wiosnę, kręcą nosem i tłumaczą się na wszystkie sposoby. Czyżby bali się porażki jak Claas z prasami na Agro Show? Będę dalej ponaglał moją prośbę, może w końcu zaryzykują.

 

Czy ta cena za tą 1470 to jest jakiś żart?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JaskoDeere    2

Co do wielkosci baku to 505l wiec nie wiem czy taki mały.

SATANISŁAW oczywiscie napisze na GG, ale szkoda ze nie chcesz napisac tego tutaj- na tym super obiektywnym forum, które jest podzielone na fanów JD, którzy nie przyjmują faktow na temat spalania do swojej wiadomości, moze jakis kompleks ?

Jeśli spali połowe tego co 7930 spalił przez ostatnie 2 miesiace to spłaci sie wczesniej niz myślicie.

Tak sie składa ze posiadam jeszcze te paliwozerne maszyny spod loga jelenia, chciałbym aby wszystkie ciagniki chodziły i paliły tak jak mój 6910 i 6600. No cóż sprzedałem 7930, bo moze byl felernym egzeplarzem, pytałem dealera dlaczego zaczał tyle palic to odpowiedział, ze Waterloo tyle musi spalić.

 

Cena 1470 jest jak najbardziej aktualna i prawdziwa, moze ktoś sie skusi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

@robert Dokładnie. Mój wujek chciał wziąć fendta 716 Vario i od drugiej firmy Kverna 5 z pack. Jak usłyszeli to zaczeli kręcić tak jak mówisz Robercie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

I uwierzyłeś dealerowi na słowo ?Przed kupnem nawet nie próbowałeś się zorientować ile pali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale do rzeczy-jeżeli ten JD spala dwa razy tyle co Fendt to pierwszą rzeczą którą zrobiłbym byłoby ustalenie jakie spalanie miał ten ciągnik a jakie powinien mieć (hamownia się kłania) a następnie (o ile odbiegałoby w drastyczny sposób-a na to wygląda) próba wyegzekwowania swoich praw .

Kupujesz ciągnik za pół miliona jednej z lepszych firm i musisz jeszcze na własną rękę hamować silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

Ty ziom, tobie całkiem wiary brakuje. Znam paru takich ;P.

nie, otoz nie znasz mnie i nie jestem twoim ziomem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Możesz spróbować dogadać się z serwisem a jeżeli nie to i owszem-hamownia,rzeczoznawca.Ludzie kupują samochody w tej cenie i też cuda wianki wychodzą ale że trafia to na ludzi z miasta (przeważnie) więc ci raczej nie mają zahamowań typowych dla mieszkańców wsi :D i biorą rzeczoznawcę ewentualnie TVN Turbo albo inną Jaworowicz :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz spróbować dogadać się z serwisem a jeżeli nie to i owszem-hamownia,rzeczoznawca.Ludzie kupują samochody w tej cenie i też cuda wianki wychodzą ale że trafia to na ludzi z miasta (przeważnie) więc ci raczej nie mają zahamowań typowych dla mieszkańców wsi :D i biorą rzeczoznawcę ewentualnie TVN Turbo albo inną Jaworowicz :D .

 

Jeśli silnik jest felerny, to masz racje co do procedury. Bardziej chodzi mi o to, że nie powinno to mieć miejsca przy sprzęcie tej klasy. W fabryce mają przecież kontrolę jakości, silniki są hamowane. W końcu produkują je w USA albo Niemczech, a nie w Mongolii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Mariusz-swego czasu mój JD trafił na hamownię.Jak tłumaczył mi szef serwisu Stanadyne P.Jaroszenko po prostu miałem pecha-taka pompa przyszła z fabryki Stanadyne i została zamontowana w JD-jego zdaniem nikt nie bierze do głowy tego aby każdy ciągnik sprawdzać na hamowni (podejrzewam że żadnego nie hamują :D-ale to tylko moje domysły-może co któryś tam przy produkcji rzędu 40-50 tys szt w Mannheim ).U mnie fabrycznie nastawiona była zbyt duża dawka paliwa w jakimś tam zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko czekać, jak u Korbanka i dilerów NH ustawią się kolejki, a rynek wtórny zaleją okazje pilnej sprzedaży kilkuletnich niezużytych JD. laugh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Weździe zamknijcie ten temat bo syf się taki z niego zrobił że szok. Oczy mnie bolą jak czytam o tym że JD dużo pali, że Vario jest oszczedne.... cóż za głupoty.

 

Vario to skrzynia bezstopniowa, w JD nazywa się AutoPower, w dodatku obydwie skrzynie robione są w tej samej fabryce i praktycznie niczym się nie różnia. Tak więc złudne jest pisanie że to tylko VARIO jest oszczedne. Każda inna skrzynia bezstopniowa, czy to w Valtrze, czy Jd czy NH czy Fendt bedzie działała na podobnej zasadzie.

 

Ludzie sobie ubzdurali że VARIO jest cudem, że jest oszczedne bo w Fendtach wraz z VARIO jest coś co się nazywa TMS, czyli inteligentne zarzadzanie obrotami ciagnika, które złudnie daje wrazenie ze ciagnik jest oszczedny. Mi osobicie udało sie uzyskac mniejsze spalanie bez TMSa tak więc nie nalezy zawsze ufać technice. Owszem jest to wygodne bo nic nie obchodzi operatora, ciagnik sam dobiera sobie obroty, przelozenie do predkosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globus512    18

Kolejki to się może nie ustawią bo nie każdego stać na nowego. Zobaczymy co będzie jak skończy sie Prow. Ci co piszą ze Fendt jest szczesny bo ma vario jest w błędzie. Starsze np. 818 które miały zwykłą skrzynię są oszczędniejsze od tych z vario. Prosze poszukać jak kto nie wierzy.

Edytowano przez globus512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    42

Dziedzio masz słabe informacje co piszecie o ciągnikach Fendta że gdyby nie Vario to byłby to badziew. Zaskocze cię kochany. Weź top Agrar i zobaczysz za co Fendt dostał złoty medal. Jako jedyni wymyślili sterowanie 2 ciągników za pomocą jednego operatora i nie pisz głupstw. Po drugie zobacz na starsze serie 8** i mają takie spalanie że Vario im do pięt nie dorasta, więc nie pisz Bzdur, jak nie masz pojęcia. Nie zachwalaj też nie wiadomo jak NH ponieważ twoje wymaganie może spełniać, a niektórych nie. Założyciel tego tematu miał NH więc jemu bajek nie wciściesz bo wie co miał! Następny przykład. Przypomnij sobie czym Pan Marek W jeżdził kiedyś? NH! Prawda, ale z tego co mówił to nie ciągniki dla ludzi bo cały czas coś się psuło i zmienił na JD, Teraz jak sam wiesz ma 3 kombajny Fendta i Fendta 936 oraz 312 i one robią najwięcej roboty. Nie twierdze że są najlepsze, ponieważ widomo, daj coś dla pracownika to nie ważne co się dzieję. MA IŚĆ! Nie wiem czy ci wiadomo, ale z NH została u nich tylko ładowarka teleskopowa i to tyle z tej marki u nich.

 

Tylko to byly stare NH a nawet Ford wiec to nie byly udane ciagniki.Teraz NH lepiej dopracowuje ciagniki to juz przeszlosc jak w fendzie seria 800 byla oszczedna i silniki fendta nie do zajechania ale Tier Zmusil fendta do pobierania silnikow DF jak wspomnialem to juz przeszlosc . Pan Marek duzo zmian zrobil u siebie ale nie do konca pomyslal ,wspomnial mi ze zle zrobil ze sprzedal CR980 poniewaz to byl bardzo dobry kombajn dla niego , Fendtow nie chwali glownie 936 w orce lubi spalic sobie a niby taki oszczedny elektronika zawodzi, JD 6920 ma juz przebieg ponad 11 tys mtg idzie jak burza nie ma problemow tak samo 7820 jezdzilem nim w czasie kampani buraczanej na pusto pali jak porypany ale z ladunkiem spalanie gwaltownie spada. Wiem ze tylko ladowarke ma , na okolicy jestem na biezaco w temacie wiec kitu nie wcisniesz


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fendt nie produkuje własnych silników, stosuje silniki Deutz a nie Deutz-Fahr jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Myśląc w ten sposób można napisać, że Fendt montuje silniki Same albo Lambo, co nie jest prawdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiem krótko "Czeski Film"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Daj jakiś link do tego rankingu.

Były to ankiety przeprowadzone wśród niemieckich rolników, opublikował je TOP AGRAR, różnice nie były duże, ale przy próbce rzędu kilkuset ciągników każdej marki jakiś pogląd to dawało. Kiedyś wklejałem skan tego artykułu, a także przepisywałem wyniki do postu, ale niestety wyszukiwarka postów nie obejmuje więcej jak rok wstecz. A gazeta niestety gdzieś na strychu :) W każdym bądź razie Fendt na 1 miejscu, 2 jd, a na końcu stawki 8 marek był NH :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

...JD 6920 ma juz przebieg ponad 11 tys mtg idzie jak burza nie ma problemow tak samo 7820 jezdzilem nim w czasie kampani buraczanej na pusto pali jak porypany ale z ladunkiem spalanie gwaltownie spada.

 

Masz na myśli spalanie do wykonanej roboty, przewiezionego tonażu, bo jak pod obciążeniem silnik spali mniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

o dzieki @bogdan :)

 

@dziedzio udajesz czy sam wierzysz w to co piszesz???

"... tak samo 7820 jezdzilem nim w czasie kampani buraczanej na pusto pali jak porypany ale z ladunkiem spalanie gwaltownie spada." czyli z ładunkiem spalił mniej :lol: zanim zaczniesz pisać to pomyśl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian992    13

@Kamil trochę skrótowo koleś napisał i już nie możesz dojść o co chodzi.. Spalanie na pusto duże w porównaniu do innych marek, z obciążeniem gwałtownie spada różnica co do innych marek, na pewno @dziedzio potwierdzi moje słowa. Aż tak trudno pomyśleć i zinterpretować o co mu chodziło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie mam taki problem Fendt 818 Vario w czasie pracy odcina czasmi TMS .Zaczelo sie od tego ze przyciskiem na pulpicie nie załaczalo TMSa  ale ale tym przyciskiem z pedalu jazdy bylo ok . teraz w czasie pracy calkowiecie odcieło tmsa . wyskoczył bład i taka wajcha narysowana. Prosze o jakies podpowiedzi .Uprzejmie z góry dziekuje i pozdrawiam
    • Przez stanrol
      Witam. Mam problem z ciągnikiem. Zapala się błąd 4.1.45 który mówi że jest uszkodzony czujnik obrotów zębnika stożkowego. Czujnik wymieniony na nowy tzn sam środek, obudowa została stara bo trzeba olej spuszczać. Niestety błąd dalej się wyświetla,  od razu po przekręceniu zapłonu wchodzi w tryb awaryjny i wyświetla błąd. Bezpieczniki przejrzane nawet te w środkowym słupku, wtyczka od czujnika rozebrana,kable przejrzane na tyle ile się dało.  Co może być przyczyną.
    • Przez nowyrolniks
      Witam,
      niedawno zakupiłem ciągnik Fendt Com 2 i mam problem. Nie mogę zaprogramować przycisków Go i End.
      Próbuję i próbuje ale nic mi nie wychodzi.
      Dlatego proszę Was o pomoc. Co i jak muszę zrobić żeby w końcu udało mi się je zaprogramować.
       
      Z góry dziękuję za każdą pomoc.
      Pozdrawiam.
       
    • Przez Marcinppppp
      Witam chodzi mi o wyliczenie podkładek pomp i teraz tak .np.120.3-127+0.34=-6.36
      Numer EP, wysokość pompy i odchyłka...ale za duży wynik nie ma takiego w tabeli podkładki


    • Przez Marcinppppp
      Witam czy ktoś wie co może być Fendt 818 Vario tms 2006 144kw . Fendt nie ma stałej prędkości na Vario no nie miał a teraz się dusi jak się jeździ na Vario tms (rozpędza się i zaraz zwalnia) a ciśnienia skrzyni jest nie stabilne .i czasami szarpie przy zmianie kierunku jazdy.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj