Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
imi

Case 5130 vs NH CX6090 vs Fendt 6300C i na straconej pozycji ( raczej) tucano 440

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
imi    8

Spore widełki cenowe sobie ustawiłeś :P

 

Fendt 6300C 717,000 zł PLN netto

NH 6090 517,000 zł PLN netto

to licho targujesz bo ja fendta6300C mam za 635,000zl z a NH na wypasie za ok 580 :P

a co do słomy mi nie zależy jak dla mnie to starczy mi z 10 ha

Edytowano przez imi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zjiomek    0

hmmm jakie są takie najważniejsze różnice między rotorem a klawiszem ?? rotor to najlepszy na qq, jak to wyglądałoby na słabszym zbożu bo tutaj są inne punkty widzenia, jak uważacie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to licho targujesz bo ja fendta6300C mam za 635,000zl z a NH na wypasie za ok 580 :P

a co do słomy mi nie zależy jak dla mnie to starczy mi z 10 ha

 

Porównaj ceny NH , moją i Twoją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

imi    8

ale co w wyposażeniu masz w NH liczyli ci heder Vario z kosami hydraulicznymi, sitami coś na stylu 3d, elektryczne sita, kierownica na sieczkarni, plus jeszcze rozrzutnik plew i 3 kamerki

Edytowano przez imi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wszystko co napisałeś oprócz rozrzutnika plew.

 

PS. Widocznie słabo się targujesz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
imi    8

u jakiego dilera?

ale Fendta to powinieneś mieć lepszą cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
imi    8

a co sądzicie o hederach vario do rzepaku bo to w sumie tylko 50 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

Podobno te hedery z wysuwaną podłogą są bardzo dobre jak zboże jest poległe. Wtedy jakoś tam wciąga, że kombajnu nie zapcha i niby dużo szybciej idzie. Mówił mi to koleś co ma NH CSX z takim hederem, ale sam tego nie testowałem :P

Tak se oglądam te filmy z Casem 5088(starsza wersja 5130) i tak se myślę że taki kombajn by mi stykł :D

Fajnie wygląda, na mój areał(około 250 ha zbóż własnych i 30 ha przymusowych usług) byłby chyba nie za duży?, taki w sam raz. Tylko jak ten rotor by się sprawdził w moim przypadku, gdzie ja całą słomę zbieram. Nie pokruszy mi za bardzo, zrobi się sieczka i cały balot na 3 metrach rozwinięty? :lol:

Musiałbym taki kombajn wyżulić na pokaz i sprawdzić co on potrafi i jak z tą słomą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

Zaczyna sie znowu o niszczeniu slomy przez rotor. To przeszłość w świecie rotora ,Kidys pokazywalem fotke jak wygladala sloma po rotorze, wiec o czym tu gadamy . Prochy bedziesz mial jak slome jeczmienna bedziesz zbieral.Podstawa jesli chodzi o male uszkodzenie slomy i male straty ziarna to trzeba rotor dobrze "zapchac" zeby mial co robic ale bez przesady.Jedyna wada rotora to : lubi gubic jeczmien. W rzepaku ma najnizsze straty,najlepiej czysci , brak polowek :rolleyes:

 

Na 160 ha mysle ze 5088 bedzie za duzy , ja mam 1680 i na samej usludze skosilem 300ha. Wiec nie widze takiej potrzeby jesli 5088 jest o wiele wydajniejszy od mojego. Polecam NH CX :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
imi    8

kolesie z classa mocno walczą i teraz mi proponują 450 i torche dodatkowych opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
imi    8

koledzy już wybrałem zabawke. latem wstawie zdjęcia!

Edytowano przez imi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
imi    8

chodziło mi że 450 w cenie 440 dawali mi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

To zmienia postać rzeczy,

mógłbyś podać ostateczne ceny tych maszyn za jakie CI je proponowano?

Zapewne przyda się to nie jednemu kupującemu...

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

ja na twoim miejscu pogadal bym z dealerem JD - mają niezlą promocje naprawdę - sam sie zdziwiłem i t660i kupiłem :) za cenę lekko wyższą od fendta którego brałeś pod uwagę.. bez i wychodzi bardzo korzystnie w porównaniu do NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×