Skocz do zawartości
RycerzNocy

Czy pamiętacie ile kosztował wasz mtz-ety

Polecane posty

RycerzNocy    0

Ja wiem ze MTZ 82 z pronaru rocznik 96 kosztował 35 37 tyś coś koło tego a ile wasze w tamtych czasach?

te informacje przydadzą się tym co będą chcieli kupić używany aby nie przepłacali przy zakupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

STANK    11

w 93 za 2 letniego mtz daliśmy wtedy 75 mln to na tys 7,5 tys a nowy belarus początkiem 2011 kosztował 78 tys jakieś podobieństwo jest tylko przebitka 10-krotna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

2010 belarus 1025, lepiej wyposażony z przednim mostem krzyżakowym i szerokimi kołami zapłaciłem 94 tys brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wujek 2 lata temu mtz ts 82 eksportowa wersja do Niemiec z lepszym wyposażeniem z 95 roku zapłacil 21 tyś tylko skrzynia była do remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

w 87r mtz z 4x4 był niewiele tańzy od mf255 bez kabiny nie pamietam dokładnie czy mf kosztował 1mln 100 tyś czy milion 300 tyś a mtz tak jakby z 50 tyś tańszy był heh ojciec długo się zastanawiał ale wybrał mf-a, chyba go nie urzekła sportowa kabina mtz-ty hehe

wiem że potem były odostępne mtz z dużą kabiną ale 4x2 a z 4x4 ze sportową heh

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekmf255    6

ja za swojego belarus 820 w lutym 2011, lepiej wyposażony z przednim mostem krzyżakowym i szerokimi kołami zapłaciłem 72 tys brutto. a pózniej juz były drosze prawie o 10 tyś.to mi sie udało troszke:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gorzala    0

witam

 

ja swojego 952.2 kupiłem 7 lipca 2011 kosztowął 87 tyś brutto,szerokie opony most krzyzakowy,hydraulika bosh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja swojego Belarusa 952.2 kupiłem w lutym 2011 i zapłaciłem 80 tys brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam124    0

Belarus 1221,4 na silniku deutuz w sierpniu 2010 z szerokim ogumieniem 145tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×