panasek

renault 110 54

Polecane posty

zależy na co patrzeć w 155.54 :D ja kupiłem... nie żałuje ;]


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

witam, co chodzi o ostatni post, to w mojej 103-54 odczuwam taki sam objaw, ale nie przejmuję się tym. Najprawdopodobniej któreś łożysko ma spory luz i przy wolnych obrotach cały układ zaczyna wpadać w rezonans, z tond to się bierze. Przy zwiększeniu obrotów drgania się tłumią i problem znika. A co chodzi o hamulce przedniego mostu, to w Renault(przynajmniej do 155-54), które posiadają elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu, koła hamują nawet w tedy gdy napęd jest wyłączony. Jest to sprawka połączenia wyżej wspomnianego układu i układu hamulcowego. Z resztą możecie to Panowie sprawdzić śledząc przewody hydrauliczne. Ja z kolei mam taki problem, że napęd w ogóle nie chce się wyłączać, raz że to jest paliwożerne i dwa że koła zębate cierpią. Próbowałem szukać przyczyny, ale bez skutku;/ . Miał ktoś taki problem? Pozdrawiam

 

Problem jest poważniejszy niż gdyby napęd nie chciał się załączać. Najprawdopodobniej rozsypało się łożysko igiełkowe w skrzyni biegów. Sam tego nie robiłem, ale słyszałem kiedyś od handlarza, który akurat to robił, że jeśli przedni napęd się nie chce wyłączyć to właśnie przyczyną jest to łożysko. Po pierwsze sprawdź filtr oleju na przewodzie ssącym - to ten przed pompą oleju, przy silniku. Jeśli to łożysko się rozsypało prawdopodobnie w tym filtrze znajdziesz małe wałeczki z tego łożyska. Jeśli są to na pewno to łożysko się rozsypało i należy je wymienić. Tylko ja tego nie robiłem i nie wiem dokładnie gdzie ono jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

czy ktoś się kiedyś spotkał z takim przypadkiem jak pisze kolega powyżej? czy jest to znowu jakaś teoria którą ktoś gdzieś i kiedyś słyszał...

A co jeśli mi się przedni rozłącza i załącza prawidłowo jak sprawdzam pod obciążeniem ale na pusto mam wrażenie że nie do końca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

no opisywałem ten przypadek w innym temacie:):) temat "przedni napęd" Dla przykładu podam że ruszając bardzo gwałtownie mam wrażenie że przednie koło też drapnie pomimo że powinien być wyłączony... Będę musiał chyba sprawdzić ten sposób co podałeś (unieść tył ciągnika)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danio412    0

zależy na co patrzeć w 155.54 :D ja kupiłem... nie żałuje ;]

 

 

 

a wszystkie renuwki majoł :mellow: hydraulike :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mają hudr. <_< tuz nie jest na wiatr.

ja w renówkach staram się nie grzebać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danio412    0

mają hudr. <_< tuz nie jest na wiatr.

ja w renówkach staram się nie grzebać.

 

 

 

A coto soł za 2 wajhy :blink: po obu stronach pży kerownicy w reni :mellow: ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

yyy jedna to od wodoru jeśli ma butle na dachu a druga jeśli dobrze pamiętam to wajcha od skręcania tylnymi kołami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danio412    0

yyy jedna to od wodoru jeśli ma butle na dachu a druga jeśli dobrze pamiętam to wajcha od skręcania tylnymi kołami.

 

 

 

To renie soł ogulnie dobre tak... :mellow: AAAAAA jeszcze ile pali taka renuwka od 100 do 145 koni.????? :huh: :huh: :huh: :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no jak dużo gazujesz to sporo łyknie a jak tylko troche dotykaszpedału gazu to mniej ,możesz podczas orki włączyć auto pilota i sam będzie zawracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lugoski    0

kolego u mnie slychac to samo na malej predkosci i z tym jezdze juz dlugi czas i nic sie nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubuś321    0

Mamy na oku kilka renówek jedna z nich jest możliwa ale ma symbol 110.14 a są tez 110.54 nie wiem czym się różnią która jest lepsza proszę o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

skup się na stanie technicznym, nie modelu, jeśli skrzynia ta sama to znaczących różnic nie zobaczysz podczas pracy, może poza promieniem skrętu czy blokowaniem przodu podczas hamowania, starsza ma hamulce tarczowe suche, nowsza mokre

rok 89 to różnice tylko kosmetyczne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Całe szczęście, że tak było dawno, dawno temu. :D

  • Thanks 1
  • Haha 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj